Binbir Gece Dizisi


Facebook'da Hayranmz Olun!




Ana Sayfam Yap   Sik Kullanilanlara Ekle!

Binbir Gece 82. Bölüm

February 13th, 2009

Binbir Gece Yeni Bölümüyle 17 Şubat Salı Kanal D ekranlarında..

Şehrazat’ın dünyası altüst oluyor

Siyah gecenin sırrının ortaya çıkmasıyla birlikte bütün dengeler bozuluyor. Herkesten sakladığı sırrının Onur’un söylediğini düşünen Şehrazat kriz geçirmektedir. Büyük sırrın ortaya çıkmasına neden olan Kerem pişmanlık içinde kıvranmaktadır. Klinikten kaçan Bennu hiç ummadığı bir saldırıyla karşı karşıya kalır. Şehrazat ortadan kaybolduktan sonra karşı karşıya gelen Onur ve Burhan ilk kez birbirine girerler. Üst üste yaşadığı gerilimlere dayanamayan Nadide fenalaşır. Herkesi birbirine düşüren Eda kaçacak delik aramaktadır. Kerem, Eda’nın peşine düşer. Onur, Kerem’le ortaklığını kesin olarak bozmaya karar verir. Şehrazat, Onur’dan boşanmak için harekete geçer.

Herkesin hayatından çekilmek isteyen Şehrazat nereye kaçacak? Onur, Şehrazat’a ulaşabilecek mi? Kerem, Eda’yı yakalayabilecek mi? Bennu nasıl bir saldırıya uğrayacak? Tüm bu soruların cevabı bu haftaki bölümde. Sakın kaçırmayın!

293 Yorumlar »

  1. suny

    ilk basda halit ergenc ve berguzar korelin sevgililar gunu kotlu olsun

    February 13th, 2009 | #

  2. milan

    artık gerilime katlanamıyorum her hafta yeni bi olay bennudan sonra kriz şehrazatımı vurdu anlamadım diziyi izledikçe panikliyorum heyecanlanıyorum ama yinede diziyi çok seviyorum bayılıyorum onlara

    February 13th, 2009 | #

  3. soNNur

    yeni bölümü ve daha sonraki bölümleri nasıl toparlayacaklar bilmiyorum dizi öyle bir hal aldı ki herkes birbirini suçluyor, herşey durulduktan sonra tabi eğer durulursa nasıl birbirlerinin yüzlerine bakacaklar, yada olaylar öyle bir hal alacak ki kimsenin kimseye bakacak yüzü kalmayacak , umarım şehrazat onur un suçsuz olduğunu hemen anlar ama bunun için dinlemesi lazım malum şehrazat yeni bölümde de olacağı gibi kaçmayı tercih ediyor ve yine boşanma konusu gündemde
    bu hale gelmiş diziyi nasıl böyle heyecanla bekleyip kafa yoruyoruz hala pes etmiyoruz ama burda devreye bbg manyaklığı giriyor galiba

    February 13th, 2009 | #

  4. koyu hayran

    Bana da o tuaf geliyor acaba bu insanlar birbirlerinin
    suratlarına bir daha nasıl bakıcaklar?
    Cok merak ediyorum doğrusu…
    Diğer sayfada olan tartışmaya baktım.
    Yorumcu arkadaşım,kardeşim,canım senin bi sözün var.
    “-Yel kayadan hiç bir şey alamaz.” :cool:
    Cok doğru bir söz yorumcu ve hayran 1001 moralinizi
    bozmayın değmez. Yeni bölümleri iple cekiyorum doğrusu
    eğer insan yüzünden yapılmışsa o suratlar
    birbirlerinin suratına bakamazlar.
    Ama başka birşeyden yapılmışsa bilemem gerci
    BBG senaristlerinden her şey beklenir.
    Eda kapana kısılmış cok sevindim.
    İnşallah ölürde kurtuluruz.

    February 13th, 2009 | #

  5. koyu hayran

    Tek temennim ise Şehrazat’ın hamile olup,Onur’la barışması.
    En büyük isteğim bu. Umarım biran önce pis varlık
    ölür daha doğrusu afedersiniz ama geberir,bende biraz
    rahatlarım.

    February 13th, 2009 | #

  6. yorumcu

    81.bölüm fırtınanın öncüsüydü.Asıl fırtına 82.bölümde.Hani sevmediğimiz olaylar bir an önce olsun bitsin isteriz ya o durumdayız.Bu kadar seyrettikten sonra diziyi terkedecek halimiz yok(Öyle değil mi dostlar?).Önümüzdeki birkaç bölümü gerilerek,sinir ve kızgınlık içinde belki bazı sahnelerde TV’nin sesini kısarak bir an önce olsun bitsin duygusu içinde seyredeceğiz.Başka çare yok.Ama bize bu -gereksiz-gerilimi reva gören -bana göre seyirciyi germeyi zevk edinmiş ve marifet zanneden-senaristleri de en sert şekilde eleştirmeye de devam edeceğiz.

    February 13th, 2009 | #

  7. mila

    Merhaba arkadaslar.Ozetin fragmandan hic farki yok amma biz yinede butun olanlara ragmen dizimizi izlemeliyiz.Eda kacacak ve sanirim o yuzden bakicilik yapacak hic kimse onu bulmasin diye.Kereme bir az aciyorum ,bilerekten yapmadi , bana oyle geliyorki Onur onu aff eder yine.Burhan beyin tepkisini anlamiyorum,ya adam torununu kurtardi ve Onurun haberi bile yoktu Kaanin hastaligindan amma Burhan bey bilerek yardim elini uzatmadi.asil kendini suclamali .Sehrazat Kaanla her halde sehir disina gidecek ve belki Benuya saldirini duyacak ve yeniden donecek.Bakalim neler olacak

    February 13th, 2009 | #

  8. fadime

    Yasasin bu hafta dizi var! Sehrazat bencede hamile ve bana oyle geliyor Onurdan saklayacak

    February 13th, 2009 | #

  9. kerim

    dizinin sonunu hazırlıyorlar sanırım olayları bu noktaya getirmeri sona yaklaştığımızın resmidir aksi taktirde toparlanması mümkün olmayan olaylar gelişti bi şekilde toparlayıp devam etmeleri halinde abuk subuk sahnelere şahit olacağız gibime geliyor.

    February 14th, 2009 | #

  10. kerim

    gerçi 15 günde bir yayınlanan dizi nekadar heyacan verir bilemem ama ben nerde kaldığımızı unutuyorum heyacanı kalmıyor bu şekilde yayınlayacaklarsa bitirmeleri daha mantıklı bilmem katılırmısınız

    February 14th, 2009 | #

  11. koyu hayran

    Tabikii diziye sonuna kadar devam edeceğiz bu kadar
    izldedik bırakmak sacmalık olur.
    En azından ben öyle yapacağım ve hepinizinde sonuna
    kadar devam edeceğinden eminim.

    February 14th, 2009 | #

  12. yasemin

    senarist yüzsüz olduğu için kolay kırdıkları kalpleri yüzleri onarırlar çok olay yaşanadı ve herkes yüzyüze baktı ama olaylar bayağı çıkılmaz hal alıyor ama dizinin sonu ne olur biz bilemeyiz yalan mı? şehrazatla burhan ilk bölümlerde yaşadıkları ve şuanki halleri keremle onurun şehrazat tartışması ve hala birlikte olmaları bunlar hep bire örn ama senarist dizini sonunun kötü olmasını istiyosa güzel (güzel diyorum yanlış anlamasın senaristin isteğine göre güzl konu )

    February 14th, 2009 | #

  13. yasemin

    daha yeni izledim magazin d de bu hafta dizimiz kesinlikle varrrrrrrrrrr?

    February 14th, 2009 | #

  14. Gulay

    dizi kesinlikle var.artik fragmanida yayinladilar,ben dizinin sonunda Inceoglu ve Aksallarin cocuklarinin birlikte oynamasini gormek isterdim .Bu gidisle Aksal ve Inceoglu aileleri dusman olacak

    February 14th, 2009 | #

  15. hayran1001

    Kecen bolum o kadar hirsliydimki artik 82 bolumu izleyemeyecem diye dusundum,ama yinede galiba izliyecem,ama bana gore hic de hos bolum olmayacak,bu yuzden olacaklara simdiden hazir olmak lazim…!!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:

    February 14th, 2009 | #

  16. yorumcu

    Geçen hafta ratingin artması malesef senaristlere senaryoyu daha da germe konusunda cesaret verecektir.Doğrudur,toplumda olumsuz olaylar olumlu olaylardan daha fazla ilgi çeker ama sürekli olumsuzluklar da toplumları gerer ve mutsuz yapar,bir süre sonra da sıradanlaşır ve ilgi çekmez..Kısa vadede gerilim senaryoları rating getirse de sürekli hale getirilmesi seyircileri yorar ve bezginlik yaratır,rating tekrar düşer.

    Senaristlerin unutmaması gereken bir nokta da bu dizinin ismi gibi bir masal dizisi olması,bir gerilim dizisi olmamasıdır.Nitekim %20′lerde gezinen rating Eda’nın girişi ile %12′lere düşmüş,geçen hafta senaristler ‘ REZALET’ çıkarma silahını kullanarak ratingi %14-15′lere çıkarmışlardır.Bu tıpkı krizdeki kalp hastalarına uygulanan elektro-şok gibidir ancak çok gerekli olduğunda ve belki de sadece bir kere ,o da uygun dozda ve aşırıya kaçmadan kullanılması gereken bir tedavidir aksi durumda hastayı kaybedersiniz.81.bölümü ve önümüzdeki bir kaç bölümü krize girmiş bir hastaya uygulanan bir elektro-şok gibi görmak istiyorum.Hasta krizden kurtulduktan sonra hızla normal hayata geçirilmesini ve gereksiz yere tekrar elektro-şok uygulanmamasını bekliyorum,tabi acemi veya hastaya deney yapmaktan zevk alan doktorlar-senaristler-ne kadar söz dinler o da ayrı bir konu.

    February 14th, 2009 | #

  17. Esmanur

    Oh,ne guzel bu hafta dizi olacak.Heyecanli bolum olacak,Onurun yerine olsam Keremi oldururdum

    February 14th, 2009 | #

  18. sessiz

    herşey gerçektende üzücü..hayat zalimliklerle dolu…ummadığın anda birri tüm hayatını mahfedebiliyo …seni kendine mecbur edebiiyo …bedenim sana teslim oldu ama kalbim başkasının ellerinde çarpıyor sen bunu görmesende…

    February 14th, 2009 | #

  19. fadime

    iyi ki bu hafta dizi var,yoksa catlayacaktim meraktan

    February 14th, 2009 | #

  20. Gercekci

    Aslinda hersey olmasi gerektigi gibi
    bu kadar gerilim izleyici daha cok cekiyor…
    hersey gul gulistanlik olsa izleyiciye hem bikkinlik verir hem ne zevki kalir ki? cunku hayat da oyle zor cetin arasira da gergin

    February 15th, 2009 | #

  21. mima

    bu bölüm çok hareketli olacak ….

    February 15th, 2009 | #

  22. mima

    bennu’ ya yazık ama ya hep keremin yüzünden kafayı yedi…..bu arada ben sezeni izlemeyi özledim …heralde önümüzdeki haftalarda yengesi ve abisini ögrenip döner..buraga da kapak olur ..

    February 15th, 2009 | #

  23. selen

    Aman neyini özledin O KIZIN anlayamadım.
    Mıymıntı kızın tekiydi :evil:

    February 15th, 2009 | #

  24. fadime

    Ben Perideyle Mihribani ozledim ozellikle Mihribani

    February 15th, 2009 | #

  25. merve

    ya cok heyecanlı yaaaaaa

    February 15th, 2009 | #

  26. yorumcu

    Herkes eteğindeki taşları dökecek,karşılıklı suçlamalardan sonra ortadan kaybolan Şehrazat’ın derdine düşecekler.Aslında herkes birbirini suçluyor ama en az suçlu olan Şehrazat’la(çaresiz kalmıştı) Onur(bir kadının ihanetine uğramıştı,Şehrazat’tan hoşlandı ve -Kaan’nın durumunu bilmediği için-O’nu sınamak istedi,hatta Şehrazat teklifini kabul ettiği için uğradığı hayal kırıklığı karşısında kızgınlıktan 2.defa ,daha yüksek bir teklif yaptı).En suçlular Burhan bey ve Kerem(Eda’yı saymaya gerek görmüyorum).Bence Nadide hanım da suçlu çünkü torunu için kocasına daha fazla baskı yapabilirdi,Füsun’un evden gönderilmesinde yaptığı gibi ağırlığını koyabilirdi.
    Onur’un kendisini ağır biçimde suçlayan Burhan beye okkalı bir karşılık vermesini bekliyorum(fragmandaki cevabı beni kesmedi)

    February 15th, 2009 | #

  27. fadime

    haklisiniz yorumcu.Butun gunah Burhan beyde,kendi torununa yardim etmedi simdi Onuru sucluyor.Onurun sayesinde Kaan hayatda

    February 15th, 2009 | #

  28. yorumcu

    81.bölümü stres altında seyrettiğimiz için fazla üzerinde durmadık.Şehrazat nasıl olur da siyah geceyi Onur’un Eda’ya söylediğini düşünür? Şehrazat’ı o kadar seven ,Şehrazat olmadan yaşayamayacağını her fırsatta söyleyen Onur,Şehrazat’ın bu konuda ne kadar hassas olduğunu bile bile Eda’ya böyle bir sır verir mi ? Neden versin ?Olacak iş mi? Beklenen, Şehrazat’ın çok üzülüp şoka girmesi ve tıpkı Kerem’in siyah geceyi araştırdığında olayı Onur’la paylaştığı gibi Nadide hanımdan öğrendikten sonra da hemen Onur’la paylaşması ve birlikte bunu Eda’ya kimin söylediğini araştırmalarıydı.Halbuki Onur’a sorma gereği dahi duymadan O’nu suçladı,sanki Onur O’nun eşi,aşkı değil de düşmanıymış gibi ve de öyle çılgınlıklar yaptı ki hem kendini hem de Onur’u tüm Binyapı çalışanlarına rezil etti.Hadi kriz geçirdi ne yaptığını bilemedi diyelim,gelecek bölümde de yine Onur’a kendini savunma fırsatı dahi vermeden evi terkedip boşanma davası açıyor.
    Sanki senaristler arasında eşinden ayrılmış , mutlu olamamış ,bebeğini kaybetmiş birisi veya birileri var ve dizinin başından beri Onur’la Şehrazat’ın ,sonra da Kerem’le Bennu’nun birlikte olmasına tahammül edemiyor(lar) , ayrılmaları ve de bebeklerin canlı doğmaması için mantık dışı veya canice ne kadar senaryo varsa üretiyor(lar).

    February 15th, 2009 | #

  29. mila

    Yorumcu,Sehrazat Onurun Edaya soylemesini dusunmedi bence Onurun birilerine soylemesi aklina geldi ve bir insan bilse alem bilir zaten.Hani soyledi ya,kime soyledin?Amma Sehrazatin anlamadan dinlemeden suclamalarindan biktim ben,Nilufer,Jale,Yasemin olaylarindada dinlemeden evi terk etdi,hatta Onurda ona rest cekende soyl;emisti.Bir cozum bulmadan kacib gidiyorsun.Aslinda,Sehrazat hatasini anlayib ozur dilemeli Onurdan

    February 15th, 2009 | #

  30. suny

    banim kafam bu gazeteci kadinda banca bu olay ciktiya binyapida gazetalar falan yazar artik ve o kadin biraz daha abartacak conki onur onu faci halda goydan yere vurdu birda onurun yanliz oldunu oranirsa kasin bir pilanlar yapacak balki bu bolum yok conki ozatdada yok ama galacak bolumlarda cikar ortaya

    February 16th, 2009 | #

  31. koyu hayran

    Bencede Şehrazat her zaman olduğu gibi
    bu olayda da suclu bir dinle O karşındaki senin
    eşin,her şeyini paylaştığın biri.
    Nasıl olurda O’nu suclarsın. Hangi insan gidip eşiyle yaşadığı
    bu acı olayı başka birine anlatır ki?
    Şehrazat’ın söz vermelerinden ve bu verdiği
    sözleri unutmalarından bıktım.
    Gerçi unutturanlara (senaristler) sitem etmek gerekiyor.
    Hakikatten yorumcu çok haklı aranızda bir ruh hastası varki!
    sürekli bir katliam sahnesi düzenleyip,uygulatıyor.
    Allah aşkına biraz karakterleri biraz biz hayırlı izleyicileri
    (ne acı artık “hayırlı izleyiciler”diyorum eskiden bu “BBG manyaklarıydı…)mutlu etmek cokmu zor?

    February 16th, 2009 | #

  32. emin

    Her sey Benu yuzunden,Sehrazat onu dostu sandi amma hep o hep Sehrazati kiskandi ve guvenmedi.O kurcalamasaydi Kerem soylemezdi

    February 16th, 2009 | #

  33. meral

    onurun üstüne çok gidiliyo ya acıyom ona valla ben

    February 16th, 2009 | #

  34. suny

    bizim ikili (berguzar&halit)hic bir yerda goramiyorum.acaba sevgililiar gununu nasil narda gecirdilar?bilan varmi?

    February 16th, 2009 | #

  35. soNNur

    asıl suçlu olan daha önce de yazdığım gibi burhan bey kendi suçunu Onur un üzerinden rahatlatmaya çalışıyor
    şehrazat ın bu tutarsız davranışlarından herkes sıkıldı artık onur neden birine böyle bir olayı anlatsın ki o zaten şehrazat üzüldükçe kendini suçluyordu asıl suçlu burhan bey
    şehrazat herşeyi öğrenince ne yapacak?
    yine onur dan özür dileyecek her zaman olduğu gibi
    bir kere de yargılamadan olayı bir dinlese daha güzel olmaz mı?

    February 16th, 2009 | #

  36. fadime

    hemen hemen bosanma karari aliyor

    February 16th, 2009 | #

  37. fadime

    Geccce.com sitesinde en cok yakisan cift Berguzarla Halit oldu

    February 16th, 2009 | #

  38. yasemin

    ya benim yorumların nedn çıkmıyo

    February 16th, 2009 | #

  39. sehrazat onur

    mrb arkadaşlar bu aralar sitere giremiyorumdum hatdat internet bire giremiyorum neyse nadide onurlar günahazin temizleke için mi evlediniz sehrazatlar diyor onur ne cevap verecek okkalı bir cevap versin nadide yok günahami temizlemek için evlemedim der

    February 16th, 2009 | #

  40. yasemin

    ben 81.bölümün sonlarında şehrazatın yaptıkları karşısında hemen aklıma ikinci bennu vakası mı diye gelmedi değil (bazılarınız saçma bula bilir bu benim görüşüm ) sonuçta senaristler istediğini yapar bennu iyi biriydi yaptıları ile şimdilerde herkesi bıktırdı yazık kız iyiydi ama mukadderat kerem çok büyük ve affedilemeyecek hatalar yaptı eda gibi biriyle birlikte oldu bennu öğrenince yine aşkına yenik düşüp kızı affedirmeyin allah aşkına senaristler yazık kıza onunda bir onuru gururu var yok göstermeyin keremin zaten işi bitti olaylar gün açığına çıkıyo onur keremin eda yal yattığını biliyo ve sağ olsun bide müthiş tokat atması yok mu onurun kereme çok tan hakkettide baklaım olaylar ne yi gösterecek şehrazata ne olacak bennuya ne olzcak onura ne olacak kereme ne olacak demekle yatiniyorum çünkü hiç birini cvpını bilmiyorum :???:

    February 16th, 2009 | #

  41. emin

    HANi 2 sezonun ilk bolumlerinde Keremle Onur Sehrazat yuzunden aralari acilmisti ya sonra Bennu aradan kayb oldu ve baristilar simdi Bennuya saldiracaklar ve bence yine onlar barisacaklar

    February 16th, 2009 | #

  42. yorumcu

    Gerçekten anlamak zor,insan masal gibi diziyi cinayet ve rezillikler dizisi haline getirip dizi kahramanlarını iki paralık,insan içine çıkamayacak hale getirir mi?Eda’nın cinayetleri ve kötülükleri malum,tam hazmediyoruz derken Bennu’nun bebeği öldü,Bennu kafayı sıyırdı,rezalet çıkardı,Kerem Eda ile yattı.Ondan bin beteri Şehrazat’ın başına geldi,Onur’un sekreteri ‘Fahişe’ lafını duydu,Şehrazat’ın çıkardığı rezalet Bennu’nunkini gölgede bıraktı,tüm Binyapı ayağa kalktı.
    Sayın yapımcı,yönetmen ve senaristler,ilk sezonda ve ikinci sezonun ilk yarısında güzel konularla yakaladığınız %20 rating, abuk subuk bir kararla Eda diziye girdikten sonra haftalar boyu %12-13′lere çakılınca ,ratingi artırmak için Bennu’yu ‘’depresif ayyaş'’,Şehrazat’ı ‘’fahişe'’,Onur’u ‘’şerefsiz'’,Kerem’i ‘’kalleş'’ yaparak onları rezil etmekten başka çare bulamadınız mı?Böyle güzel bir başlangıç yapan diziye bu yaptıklarınız yakıştı mı?
    Göreceğiz bakalım nasıl toparlayacaksınız?

    February 16th, 2009 | #

  43. emin

    bende nasil toparlayacaklarini cok merak ediyorum

    February 16th, 2009 | #

  44. koyu hayran

    En merak ettiğim konu zaten o nasıl toparlanacak?
    Bu insanlar birbirlerinin yüzüne nasıl bakacak?

    February 16th, 2009 | #

  45. soNNur

    bence Onur suçsuz ve Burhan beye karşı tavrını koysun gerekirse bir daha yüzüne bekmasın zaten öyle laflar ediliyor ki !
    nasıl toparlanacak merak konusu

    February 16th, 2009 | #

  46. emin

    Onur sucsuz sayilmaz,Burhan beyde o da serefsizin teki amma Sehrazat cok abartdi

    February 16th, 2009 | #

  47. sehrazat onur

    büğün salı ne güzel binbir gece var :razz: …………………

    February 17th, 2009 | #

  48. sehrazat onur

    herkesesin hayatından çekilmek istiyorumuş ya sehrazat kaanda alıp girdemiki

    February 17th, 2009 | #

  49. fadime

    sizce hangi kisimda biter dizi?

    February 17th, 2009 | #

  50. sehrazat onur

    büğünkü bölümün sorun nerelede biter ki belki onur sehrazatı gittidi yeri burlu olarada biter ben öyle birsey düşündüm

    February 17th, 2009 | #

  51. sehrazat onur

    hanı kerem bennu onur sehrazat dag evine gitmişlerdi ya belki sehrazat oraya girde uzak ya oraya da gitmedise sehrazatı teyze si öldümüdu unutudu ölmedise belki teyzesine girde

    February 17th, 2009 | #

  52. sehrazat onur

    teyzesi öldümüdü hatirlayamadım belki onun yanına girder

    February 17th, 2009 | #

  53. sehrazat onur

    binbir geceni yapımcısı erol avcıda uyarı gelmiş halit ergençler bergüzar korele fazla göz önünde olmayın diye milliyet cafe de okudum

    February 17th, 2009 | #

  54. Isimsiz

    EROL AVCI CANAN ERGUDERI UYARLASIN YANI EDA,DA KOCASINDAN BOSANMAMIS TARDU FLORDUNLA ASK YASIYOR,IKI DE BIR MAGAZIN KAMERALARINA TAKILIRLAR,BAR CIKISI,TAKSIDE,….

    February 17th, 2009 | #

  55. Lütfiye

    Bu dizi toparlanmicak dostlar. Artik çok berbat bir hale geldi. Aslinda bakarsaniz herkes suçlu. Onur Kereme söylemisti ben bir kadinla bir gece geçirdim ve bedelini nakit olarak ödedim diye. Ve Keremde arastirdi buldu. Bennuda Sehrazatdan ögrendi. Yani hem Onur söyledi dostuna hemde Sehrazat. Ikiside susmadilar, konustular. Onur suçlu tamam ama Sehrazat sende en azindan onun kadar suçlusun. Ey bakalim…aksam görürüz nerelere kaçtigini. Bencede Sehrazat hamile göreceksiniz ve Onurdan saklicak. Ondan bosanacak bu kez. Bunlar bir daha bir araya gelmezler. Benden söylemesi. Karamsar degilim sadece gerceyi söylüyorum. Bu dizi kötü ama çok kötü bitecek…

    February 17th, 2009 | #

  56. yorumcu

    Hani pek hoşlanmadığınız ama ayıp olur diye de gelme diyemediğiniz misafiri mecburen kabul edersiniz ya , bu akşam dizi seyretmek bana o hissi veriyor.

    February 17th, 2009 | #

  57. mila

    Lutfiye,ne zaman Sehrazat Bennuya soyledi? hic hatirlamiyorum

    February 17th, 2009 | #

  58. Lütfiye

    Hani Bennuyu dusa götürdü ya orda ben oglum için neler yaptim dedi Bennuda tahmin etti. Ondan sonrada Kereme Sehrazat seninle mi yatti 150 000 dollar karsiliginda dedi. Yani Sehrazat da söylemis oldu. Bence öyle Milacim.

    February 17th, 2009 | #

  59. yasemin

    arkadaşlar o kadar olaylar oldu ki küçük bir detay küçücük bir hamle diziyi toparlıya biliyo eski bölümlere bek bennu krereme kereme onura kerem onur şehrazata aralarında o kadar olay geçtiki hala birlikteler ama şimdiye bakılırsa ne olacak bilemeyiz ama şunuda söylemek gerekirse kimsenin onurunu gururunu zedelemeden birbrileriyle barışlarcaksalar barışsınlar gerçi öyle olmayacak gibi gözüksede bu senaristleden her şey beklenirvalla

    February 17th, 2009 | #

  60. soNNur

    nasıl bir bölüm olduğunu akşam göreceğiz ama zaten belli bildik bir senaryo var bu akşam şehrazat evi terkedecek, onur perişan olacak, şehrazat boşanma davası açacak acaba gerçekten hamile mi? inşalllah öyledir
    akşam için iyi seyirler ve sabırlar

    February 17th, 2009 | #

  61. cess

    herkez kaan onurun sayesinde hayatta diyor ama. aslında onur kaanın hayatını kurtarmak için birşey yapmadı ki?
    Onur şehrazata 1 gecelik para öderken kaanın hayatını kurtarmak amaç değildi ki? bu işi hayırseverliğe dökemeyiz.
    ama özellikle burhan beyin kimseyle tartışacak bir pozisyonu yok. Bu saatden sonrada parayı kendi şu anki kocasından bulduğuna göre bu kadar büyütecek birşey de yok ortada. Bu boşanma konusu artık ağıze düştü iyice. Yani bence burada boşanması gereken ve artık huzura kavuşması gereken onur la kerem var bence . Bu kadınlar adamlara yazık ettiler. İkiside bir türlü mutlu olamadı. bence nasıl hüsün la ali kemal mutlu olduysa en azından birini daha mutlu görelim

    February 17th, 2009 | #

  62. yorumcu

    81.bölümden sonra hala-körü körüne- iyimser olmak zor çünkü ‘’bunu yapan senaristler herşeyi yapabilir ‘’ izlenimi doğdu hepimizde.Ama yine de 2 defa berbat sezon finali ile bizleri hayal kırıklığına uğratan dizi sorumlulularının dizi finalinde bizi üzmeyeceklerine inanıyorum ,en azından inanmak istiyorum çünkü bugünden aksini düşünmenin ne size ne bana ne de hiçkimseye bir faydası yok tersine kötümser geçirilecek her gün ruh sağlığımızı olumsuz yönde etkileyecektir.

    Bu arada ben yine de Onur ve Şehrazat’ın sonuçta suçsuz olduğuna -ikisi de büyük hata yaptı ama evlenerek bu hatalarını temizlediler-inanıyorum.Onur, Kerem’e anlattığında Kaan’ı bilmiyordu ve Şehrazat’ı para için o işi yapan kötü bir kadın zannetmişti ama yine de Şehrazat’ın ismini vermemişti.Kerem’in bu işi kurcalaması tamamen kalleşlikti ,hem Bennu’ya ümit verip hem de Şehrazat’ı -Onur’un kendisine verdiği bir sırrı kötüye kullanarak- Onur’un elinden almaya kalktı.Bennu’nun da kendisini teselli ederken Şehrazat’ın ağzından kaçırdığı bir cümleyi en yakın arkadaşını kocası ile yatmakla suçlamakta kullanması da Bennu’nun ayıbıdır.

    February 17th, 2009 | #

  63. yorum

    evet yaa anlamıyorum yani uyarılan neden bizim ikili oluyor erol bey. bırakın rahat rahat gezsinler dolassınlar. dizide bu duruma zaten yeterince posta koyuyorsunuz bir de onları normal hayatlarında rahatsız etmeyin.anladık bu diziyle meşhur olmalarında payınız var hatta onların birbirlerini sevdiklerini anlamalarına da bu diziyi yaparak vesile oldunuz anladık ama isimsizin de dediği gibi gerçekten bu dizide uyarılacak baska şeyler de var mesela evet gidin tardu ile cananı uyarın!!ya da en başta kendinizi uyarın.çünkü diziyi bu hale el birliği ile siz getirdiniz.adama bak ya fazla ortalarda gözükmeyin dizinin reytingi düşer demiş.düştü düşeceği kadar zaten sizin sayenizde.onların suçu ne.onların mutlu olduğunu görmek bizi diziyi izlemekten alıkoymaz bilakist biz o mutluluğun dizidede yaşanması için çabalıyoruz bunu istiyoruz ama bunu anlamayan sizsiniz.onlar değerinden hiçbir şey yitirmez böyle yaparak merak etmeyin ama siz diziyi bu hale sokarak bizim nazarımızda çok şey yitirdiniğinizi biliyormusunuz.

    February 17th, 2009 | #

  64. edamert

    gerçekten iyisiniz tebrikler

    February 17th, 2009 | #

  65. fadime

    Sehrazatin hamile olub olmamasi bu bolumde bilinmez belki ilerleyen bolumlerde belli olar cunki ozetde oyle bir sey yok

    February 17th, 2009 | #

  66. yasemin

    bu sezon finalini kötü btirmezler bence çünkü iki sezon finallaeri de kötü bitti şöyle bi şey var diziyi bitiriken bütün konular gün açığına çıkar bütün konulaR HAL OLUR ondan sonra bitiriler çünkü kötü biterse akıllarda soru işaretleri kalır vuruluyosa ne olacak ve saira vs. gibi konular işlenmedikçe ve belirli bir cvp a ulaşmadıkça bitirmezler(diye umuyorum ) :neutral:

    February 17th, 2009 | #

  67. sara

    :mrgreen: :roll: :smile: good

    February 17th, 2009 | #

  68. Sevda Azeri

    Bugun dizi var.Cok heyecanliyim

    February 17th, 2009 | #

  69. yasemin

    bakalım bu heyecana bu sabıra bu güne değicek mi bakalım

    February 17th, 2009 | #

  70. yasemin

    :wink: :neutral: :sad:

    February 17th, 2009 | #

  71. koyu hayran

    Ben söyleyecek söz bulamıyorum.
    Merak ettiğim konuyu yazmıştım.
    Bakalım bu insanlar birbirlerinin yüzüne nasıl bakıcaklar?
    Orta da günahsız bir “aşk” var.Tamam cok kötü bir
    olayın üstüne kurulmuş bir aşk ama temizlenmiş,kötülüklerden
    arınmış bir aşk ne olursa olsun Şehrazat ve Onur
    sucu olmayan iki kişi.
    En büyük suc,günah -Burhan Bey ve cok bilmiş eşi Nadide Hanım-
    her seyde ağırlığını koyup yaslı tilkiyi ikna eden kadın
    bir tek Şehrazat’ın para işini halledemedi!
    Onur hatalı fakat düşünürseniz,hatırlarsanız Onur Şehrazat’ı
    sınamak için böyle bir teklifte bulundu.
    Bir tabirle kendi oynadığı oyunun içine düştü.
    Ama geç olmadan bunu düzeltti.
    Neyse diyorum ya ben yarın öğleye kadar yokum.
    Öğrendiniz artık…
    Dizinin şokundan cıkamıyorum.
    Saatler sonra kendime geliyorum.
    Herkese sabırlı,sinirsiz,üzüntüsüz,gerilimsiz ve iyi seyirler…
    Umarım hepimiz için gecirdiğimiz “SON” en kötü bölüm olur.
    Akıllı senaristlerimiz bizleri daha fazla üzmiycek inanıyorum.
    Yada inandırmaya çalışıyorum…

    -İYİ SEYİRLER-

    February 17th, 2009 | #

  72. ayşenur

    ya ipin ucu çok fena kaçtı nasıl toplıycaklar bilmiyorum valla:))
    hiç toplanmıycak gibi geliyo bana ama hadi hayırlısı akşam izliyip görcez:))

    February 17th, 2009 | #

  73. fadime

    Hepinize iyi seyirler.Iyi ki BBG var!

    February 17th, 2009 | #

  74. sibel

    şu an son bölümü izliyorum ama gerçekten bir senaryoyu uzatmak adına bu kadar mı kötüleştirilir bir senaryo. bu kadar da gerçekten uzak bir anne profili. bir an melek bir an bencil sadece kendini düşünen, çocuklarına ne olduğunu düşünmeyen bir canavar. çok yazık olmuş. keşke diziyi güzel bitirebilseydiniz.

    February 17th, 2009 | #

  75. Binbir Gececi

    EGER Onur, Sehrazat’in olmekte oldugu oglu icin para istedigini bilip hala para karsiliginda Sehrazat’tan onunla bir gece gecirmesini isteseydi, evet Onur sucluydu!!!

    Onur, ahlaksiz bir teklif yapti ve karsisidakinin nicin istedigini kesinlikle bilmiyordu.

    Bunu oglunun hastaligini para isterken sir gibi saklayan da Sehrazat, ahlaksiz teklifi kabul edip para karsiliginda Onur ile yatan da Sehrazat.

    February 17th, 2009 | #

  76. spring

    Ya allah aşkına guzelım dızıyı ne hale getirdiniz millet şehrazatın şeyinin derdine düştüler.Senaristte psikopat galiba yeter düzgün yazın şu diziyi yapamıyosanızda tatlı bağlayın bitsin film cıvık cıvık oldu :roll:

    February 17th, 2009 | #

  77. ümit özcihan

    82. bölümde şehrazatın kaçtığı o yerin ismini bilen varmı hangi şehirde ???Bilen kişiler varsa beni bilgilendirebilirlermi acaba teşekürler.

    February 17th, 2009 | #

  78. Binbir Gececi

    umit,

    sogukoluk, cukurova olmasin sakin??? :wink:

    February 17th, 2009 | #

  79. ilay

    ya ne yapmaya çaılıyorsunuz iyicene saçmaladınız artık .yeterrrrr :evil:

    February 17th, 2009 | #

  80. yorumcu

    Şehrazat bavulunu toplarken isyan ettirdi.Bu kaçıncı ! Bıktırdı artık,gına getirdi ayrıca bu gece çok antipatikti. Nadide hanım Burhan beye iyi GİYDİRDİ.Onur’un Kerem’e tepkisi bana göre zayıf kaldı,Kerem’e ‘vicdan azabından öl’ demek istedi,insan eli değmişken birkaç yumruk daha atardı. Birisinden kesin torpilli Eda yine kurtuldu.Bana göre Bennu da dersini aldı.Burhan bey de yüzsüzlüğü ele alıp Onur’a yüklenirken Onur ona da –bence-yeteri kadar sert cevap vermedi,aşağıdan aldı.
    Şehrazat’ın boşanmak için kullandığı tehdit de çirkindi.
    Kerem’in vurulması ile dizi yine yön değiştirdi,siyah geceyi öğrenmeyen kalmadı.Bakalım daha neler göreceğiz.Şurası kesin ki dizinin hem seviyesi hem de kalitesi düştü,sıradan bir dizi haline geldi.Garip ama hiç zevk almadığım gibi strese de girmedim?
    Benim için bizim bildiğimiz BBG geçen hafta bitti ve bu hafta BBR başladı.Eh,BBR gibi diziye de böyle yorum uyar.

    February 17th, 2009 | #

  81. multez

    bence artık sacmalamaya başladınız senarist fazla hayalperest reyting saglamak içinmi yazcak bişey bulamadıgı içinmi anlamakta zorlanıyorum konuyucok dagıttı bence aksiyon dizileri yazmaya başlasa daha iyi olur..açıkçası ben artık gıcık olmaya başladım..yani bitsin bu ızdırap artık! şimdi diceksin seyretme ama annem sagolsun evde rahat yok:)

    February 17th, 2009 | #

  82. didem

    ya varya kereme çok yazık bu dizi böyle bitemez

    February 17th, 2009 | #

  83. didem

    :oops: ya varya kereme çok yazık bu dizi böyle bitemez :oops:

    February 17th, 2009 | #

  84. morpheus

    her hafta stres vallahi bıktım artık tansiyon hastası oldum bu diziden hiç iyi birşey olmayacak mı bu yakında yapımcılara sesleniyorum biraz renk verin artık diziye zaten insanlar krizde (pardon bizi teğet geçmişti)

    February 17th, 2009 | #

  85. mila

    Hala kendime gelemiyorum.Bu ne rezalet boyle.Fragman ondanda rezalet.Yaziklar olsun!Kerem herhalde oldu,dizinin mutlu sonunu beklemiyorum artik

    February 17th, 2009 | #

  86. fadime

    Cok uzuldum :sad: Kerem olemez,niye bvoyle yaptiniz/

    February 17th, 2009 | #

  87. fadime

    keske Kerem olmeseydi

    February 17th, 2009 | #

  88. ümit özcihan

    “Binbir gececi”çok mersi deniz fenerlerine karşı ayrı bi ilgim varda o mekanı ziyarete gidicem.Çok teşekürler tekrardan;)

    February 17th, 2009 | #

  89. emin

    Berbad bolumdu.Sanirim cok az kaldi dizinin bitmesine

    February 17th, 2009 | #

  90. Binbir Gececi

    umit neresi oldugunu bilmiyorum ama Sehrazat’in sonu sogukoluk gibi gorunuyor.

    February 17th, 2009 | #

  91. hayran1001

    aferin sizlere sayin senarisler,dizinin sonunu cok guzel dusunmusunuz,cok heyacan verici bir bolumiydi,en cok bayildigimda keremin vurulmasiydi,hele Sehrazatin evden ayrilmasini demiyorum,hakikatende super dusunulmus,diger kotu seylerde cok hosuma gitdi,ya bu dizinin bir guzel yeri varsa oda v=Eda ve onun gibilerdi,teki bizim cok bayildigimiz Edaya bir sey olmasin..digerlerinide bir kac bolumedek gebertin,olsun bitsin iste…Sacmaliyorumm:???: Biliyorum.ne yapiyim soyle sacma sapan seyleri gece saat 2-3 de izleyen zaten sacmali,sorun bizde neden gidib uykumun dadini cikartmiyordumki….. :twisted: :twisted:

    February 17th, 2009 | #

  92. ayşenur

    yaaa inanamıyorum yaaa deli olduum başıma ağrılar girdii:))
    bu edayı varyaa elime verseler valla döverim pis gıcık o vu7rdu keremi yazık onura kaldı herşeyy ayyy çok sinir olmaya başlaım şunların hepsi rüya diyip bitirsinler bence valla pskolojim bozulcak heee:))off haftaya kadar nasıl bekliyceemm valla 460 gün asker bekledim sanki bunu bekleyemiyceemm:))şafak:2:))))))

    February 17th, 2009 | #

  93. hayran1001

    en azi sabahi iyi bir neseyle uyanirdim :mad: :mad: :mad:

    February 17th, 2009 | #

  94. hayran1001

    cocuklar,ben artik kesin kararliyim ben bir daha 1001 gece seyr etmiyecem,cok rica ediyorum finala 1 bolum kalmis haber veresiniz… :cry: :cry: :cry:

    February 17th, 2009 | #

  95. mertkaan

    gecmis olsun arkadaslar dizimiz bitti. En azindan benim icin. Bu ne ya. Böyle acayip bir bölüm hic mi hic beklemezdim. Resmen elim ayagim dondu kanim cekildi.
    Bundan sonra fazla birsey kalmadi ama kalanada büyük bir olasilikla bakmicam.

    February 17th, 2009 | #

  96. hayran1001

    ya sinirimdan.ofkemden uyku kacdi,nefret etdim resmen diziye,ne kadar ‘hic’ bir diziymis…

    February 17th, 2009 | #

  97. fbhasan06

    bölümün en güzel sahnesi kerem,in vurulus ani
    kerem vurulduya haftaya geriye kalanda olmaz
    dizinin en masumu berna kalsin isterim

    February 17th, 2009 | #

  98. mertkaan

    evet arkadaslar su an fragmanida izledikten sonra kesinlikle karar verdim bu dizi bana hic tat vermiyor artik. oldu olacak basini cagirsinlar güzel gene basina anlatsinlar ondan sonra herkes el ele kol kola laleli belkiz icriye gel kiz oynasinlar. yazik ya bu kadar izleyenin ne sucu vardi. Böylesine masum, güzel(Asmali Konaktan sonra) ask masalini ne hale getirdiniz.

    February 17th, 2009 | #

  99. yorumcu

    Fragman tam bir felaket.Bennu,Seval hanım,Melek,Burak hatta polis Şehrazat’ın Kerem’le yattığını,Onur’un da bu yüzden Kerem’i vurduğunu sanıyor.Onurlu,gururlu,mağrur Şehrazat ne hallere düştü.Eski Şehrazat olsa çoktan intihar etmişti.Senaristler O’nu da pişkin ,gurursuz hale getirdiler.Onur boşanmazsa herşeyi -Jale gibi-açıklayacakmış.Hakikaten REZALET,KEPAZELİK.Şehrazat’ın düştüğü hale bakın ! BBR’ye hoş geldiniz !

    February 17th, 2009 | #

  100. Ragazzo Pazzesco

    Ya bu dizi ne zaman bitecek, yeter uzattikca uzatiyosunuz ama, iy tamam anladik dizi tuttuda. Tam yakinda bitecek diyorum yeni bir olay cikiyo, yine uzuyo!!

    February 18th, 2009 | #

  101. koyu hayran

    :cry: Ben artık eleştiri yapmıycam.
    Dizinin son bölümlerini yaşıyoruz bunu daha dün anladım.
    Bu güne dizi için yaptığım fedakarlıklar,sildiğim insanlar…
    Artık diziyle ilgili kötü söz duymak istemiyorum.
    Güzelim dizim BİNBİR GECE’m sona eriyor :cry:
    Yaptığım herşey helal olsun.Tek isteğim,artık eleştiri
    yapmaya gerek yok!
    Her şey çizilmiş,yazılmış,belirlenmiş.
    Lütfen kötü sözler yazmayın artık. :cry: Nolur rica ediyorum
    kötü şeyler yazmayın.
    Hayatımın anlamı BBG efsanevi masal dizi…
    Buraya kadarmıydı?Bikaç bölüm sonra final
    Cadı yılan adi varlık gene yaptı yapacağını!
    Umarım dizide de gercektede harika bir ölüm karşılar seni
    uyuz yaratık :cry:

    Ben eleştiri yapmıyorum.
    Dizimiz bitiyorsa onu korumak gerek.
    Buraya kadar geldik hepimiz bişeyler yapmaya calıştık olmadı.
    Sağlık olsun. BBG’me feda olsun… :cry:

    February 18th, 2009 | #

  102. suny

    ya cok fana oldum,onurun o guzal guzlarindan yaslar akti,banda onunla birlikda hungur hungur agliyordum,nadan ama nadan?boyla bir senariyo dozanadilar ki?banca bu dizi sezon finalinda bitmaliydi conki konu yoktu,guzal sahrazat hamileykan birda guzal dogun sahnasi yaptilar ve o cadi eda dizi ya girmadan bitacakti ve harkasin aklinda bizim ikilin guzal dans sahnasi kalacakti,ama ne yapsinlar harkas lotfan bitmasin davam etsin diya(banda dahil)baya kandin parcaliyordu ve bir dizinin davami icin ne kadar iyi karakter lazimsa o kadar da kotuluk olmali,hangi dizida har sey goluk golustanlikkan bir dizi 80ini bolumlara kadar davam etmis?ban kandi adima soylasam dunki bolumdan sonra hap dosuniyorum acaba sahrazat nasil ve kimdan oranacak onurun socsuz oldunu?conki banca keram komada ve ona keram soyliyacakda,oraninca tepkisi ne olacak nasil onurun kapisina dayanip sarilip opusup koklasacaklar?ve bunlari dosununca hayacannaniyorum.

    February 18th, 2009 | #

  103. koyu hayran

    Dün BBG’mi izlerken göz yaşlarım sel oldu aktı.
    Neden senaristler niye böyle yaptınız?
    Kan dökmeye cokmu meraklısınız?
    Bu kadar cok seviyorsanız kan dökmeyi,neden
    Eda denilen mahluğun kanını akıtmadınız?
    Neden bize dün geceyi zehir ettiniz?
    Yaa herşeyi boşverdim de benim BBG’m nasıl biter?
    Bitemez ki O gidemez.
    Bu kadar sevenini bırakamaz. 3ay başlamasın,1 sene başlamasın
    razıyım ama sonsuza kadar bitemez. :cry: Terkedip gidemez. :cry:

    February 18th, 2009 | #

  104. meral

    herşeyi onurdan biliyolar artık ya keremin vurulmasınıda onurdan biliyolar yazık ya

    February 18th, 2009 | #

  105. meral

    bence herkez suçlu onur suçlu değil ya valla keremin vurulmasınıda onurun üstüne yıltılary başka bişey demicem

    February 18th, 2009 | #

  106. ayça şişko

    ARKADAŞLAR BENDE NASIL BİTECEGİNİ MERAK EDİYORUM.ŞU Bİ GERÇEK Kİ FİLMİN SONUNA GELDİK BU BELLİ OLDU. AMA NASIL BİTİRECEKLER MUAMMA….AMA BEN DİZİMİN BİTMESİNİ İSTEMİYODUMMMMMM…

    February 18th, 2009 | #

  107. yorumcu

    Bahsettiğiniz haberi ben de okudum.Siyah gecenin ortaya çıkması ile KIRMIZI çizgilerden biri aşılmıştı.Şimdi Onur’un başka birisi ile birlikte olması-üstelik entrikacı- diğer bir çizginin de aşılması demek.
    Arkadaşlar artık kendinize gelin ve kabullenin.BBG 80.bölümde resmen bitti.Geçen sezon Eda’nın girişi ile de gönüllerde fiilen bitmişti.Geçen haftadan itibaren başlayan dizi artık BBG değil başka bir şey ve anlaşılan entrika dizisi olarak devam edecek.Seyredecekseniz artık o gözle seyredin,masalı unutun zaten dün gece Şehrazat’ı öyle hale getirdiler ki herkas nefret O’ndan nefret etsin,Onur’a acısın,Onur’un başkasıyla birlikte olmasına hak versin.
    Evet artık başka bir dizi başladı,seyredip seyretmeme kararı bize ait,görelim,karar verelim.

    February 18th, 2009 | #

  108. Isimsiz

    TARDU FLORDUN DIZIDEN AYRILDI,YANI KEREM,ANLASINAN BIKMIS,EN DOGRUSUNU YAPMIS,PROFESIONAL OYUNCUNUN KALITESINI ITIRMIS DIZIDE NE ISI VAR.

    February 18th, 2009 | #

  109. ramina

    kerem gerek olmye

    February 18th, 2009 | #

  110. emin

    Bu haber beni sarsti,nasil yani,simdi yeni bir entrikaci cikacak.Yaziklar olsun!!!!

    February 18th, 2009 | #

  111. mila

    Anlasilan,dizi cok surecek.Kerem belkide yasayacak,cunki hastane sahnelkeri var idi fragmanda,Edanin yerine yeni bir yilan gelecek demek.Ben Onur Sehrazati aldatirsa seyr etmem demistim,bence artik izlememek gerek.Bencede yaziklar olsun,guzelim dizini bu hale getirdiniz icin

    February 18th, 2009 | #

  112. soNNur

    ne biçim bir bölümdü onur u da ağlatttınız ya inanamıyorum
    şehrazat yine bencil davrandı her zaman ki gibi kaan ı aldı gittti diziyi elimde olmadan ve senaristlerin sayesinde ağlayarak izedim güldüğüm tek yer ise kaaan ın bende sokak çocuğu olurum o zaman dediği yerdi şehrazat çocuğu ne hale getirdi
    yeni bölüm izlediğimizden daha acınası durumda nasıl kerem in vurulması onur un üstüne kalır şehrazat a da kerem le ilişkin varmı diye soruluyor şimdi herkes kerem le şehrazat birlikte oldu sanıyor yani sır gittikçe geniş kitleye yayılıyor açıklanması lazım zaten şehrazat bunu koz olarak kulllanıyor aslında buda olduya bu dizzide olanlara şaşırmamak lazım senaristlerin yaptıklarına alışmamız lazım kimbilir daha ne kötü şeyler olacak bu dakikadan sonra iyiyye gideceğine inanamıyorum ama inşallah yanılırım

    February 18th, 2009 | #

  113. Esmanur

    SARKI CALIRKEN BIR TEK O GORUNTULERDEN ZEVK ALDIM.ONURU ILK DEFA AGLAYARKEN GORDUM AMMA BURDA YAZILANLARI OKUDUM SOK OLDUM.YANI ONUR SIMDI ALDATACAKMI KARISINI?

    February 18th, 2009 | #

  114. yasemin

    ben dünkü bölümden açıkcasını hiç memnnun olmadım beni tek etkileyen yer keremin telefonla görüürken vurulması onun haricindeki bütün olaylar saççama geldi bana keremi eda vurdu bence yazık onurun üstüne kalacak ama baklaım olaylar bneyi gösterecek fragman oldukça karışıktı ne olduğu anlaşılamadı mesela dizide bazı yerler bana saçama geldi : mesela bennunun hastaneden kaçıp barda içki içip bir adamın ona tecavüz etmesi ve adamın etmesiyle kalması ve kerem bile bir şey yapmadı ona şaştım kaldım bir lafla kızın ağzını tıkadı bennu garip davranıyo ne zamna ne yapacağı belli olmuyo şehrazata gelince sorgusuz sualsiz çekip gitti haklı olavilir ama bilmiyorum ya dünkü bölümün ardı9ndan beni üzen tek şey keremin vurulması oldu niye bilmiyorum ama içimde aklıma gelince hükmedemediğim duygularım ve nefretimvar acıyorum belki lanlara bennun halin e onurun haline kısaca dizini haline gidiş hatına :sad:

    February 18th, 2009 | #

  115. soNNur

    ne yani bu kadar basit mi şehrazat la mutluluğu yakalayamayan onur tv spikeri emel ile aşk yaşar bu kadarı çok fazla ama :cry:

    February 18th, 2009 | #

  116. fadime

    Seval nasil dusune biliyor ki Onur Keremi vurdu.Onlarin arasinda her zaman kavga yasandi ,yani Onurun Keremi oldurmesi cok sacma

    February 18th, 2009 | #

  117. kiraz

    arkadaşlar bi yerde okudum kerem olecekmıs cunku tardu flordun diziden ayrılmıs.onur bır sure hapıste kalacakmıs.daha sonra herseyı edeanın yaptığı anlasılacakmıs.bu arada sehrazat hamileymıs…

    February 18th, 2009 | #

  118. yasemin

    ne kerem ölecek miiiiiiiiiiiiiiii? ne diyosun kiraz nerdde duydun neolur söyleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :cry:

    February 18th, 2009 | #

  119. Sevda Azeri

    Kereme cok acidim.Bu arada ratingler baya yukselmis.Bir de Burcunu iki bolumdi gostermirler

    February 18th, 2009 | #

  120. yasemin

    kiraz senden bir açıklama bekliyorum nerden duydunnnnnnnnnnnn?
    :cry: :cry:

    February 18th, 2009 | #

  121. Lütfiye

    Dünkü bölüm en igrenç bölümdü. Sadece bir sahnesi güzeldi oda Onurla Sehrazat eskileri hatirladi ya o sahne. Birde Onurun yeni bir aski olacakmis, çok saçma. Bir bu eksikti. Hani deliler gibi asikti Sehrazata, hani gözleri bir tek onu görüyordu. Vallah iyice saçmaladilar, yolu sonu geldi artik, bu kadarina pes vallah. Keremde ölüyor, onada üzüldüm, herseyi düzelebilird, Sehrazata gerçeyi söyleyecekti, olmaz artik. Herkes Onuru suçluyor, ya Onur böyle birsey yaparmi hiç. Yok artik vallah hiç yakistirmadim, ne güzel diziyi ne hale gettirdiniz, bravo. Artik ben bile, yani dizinin çok büyük bir seyircisi, herseye ragmen bakmaya devam eden, kiniyorum sizi. Yorumcu arkadasimin söyledigi gibi bu dizi artik BBG degil BBR (BinBir Rezalet). Saygilarimla.

    February 18th, 2009 | #

  122. yorumcu

    Evet,daha önce de söylediğimiz gibi masal gibi olan dizide ratingler %12-13′lere çakılınca 81.bölümden itibaren diziyi gerilim,entrika,sansasyon ve skandal(rezalet) dizisi haline dönüştürdüler.Artık eskiden bildiğimiz ,tanıdığımız masal kahramanları kalmadı.Dün akşam herkes Şehrazat’tan-doğal olarak -nefret etti,zaten hedef de buydu,Onur’un yeni aşkına zemin hazırlamak.Daha sonra da Onur’dan nefret ettirecekler.Her hafta bir rezalet,skandal,böylece ratingi artıracaklar.Tam da beceriksiz senaristlerin uygulayacağı yöntem.Medyada da benzerlerini görüyoruz,biraz unutulan, gözden düşen ünlü bir kişi rezalet çıkararak kendisinden bahsedilmesini sağlıyor.
    Malesef bizim bildiğimiz BBG bitti,Onur ve Şehrazat’ın bu rezil hallerini hazmedebilirsek seyretmeye devam edeceğiz,eğer kaldıramazsak diziyi terkedeceğiz.Zaman gösterecek.

    February 18th, 2009 | #

  123. aycan

    lütfen kerem inceoğlu ölmesin

    February 18th, 2009 | #

  124. suny

    hayir olamaz onur baska birinie asik olamaz cildiracam artik,boyla bir sey yapmayin,nolur lotfan ager konu yok bitirin ama baska birini gatiripda ostalik onuru ona asik etmayin inanin aska inancilari yok edarsiniz lotfan bir kare bizi dinlayin ve bizim yazdiklarimiza dayar verin,arkadaslar hapimiz birlikta boyla bir sey yapmalarina izin vermiyak lotfan lotfan lotfan lotfan ……….

    February 18th, 2009 | #

  125. yasemin

    ya kerem neden ölüyooo yaaaa ?kiraz girince hemen yz nerden biliyosun ne olur?? :cry:

    February 18th, 2009 | #

  126. suny

    bu arada halit ergenc harika bir erkek,yakisikli,karizmatik,afandi,sas rangina ve guzal guzlarina bayiliyorum,dun gece guzlar doldu,kahr oldum

    February 18th, 2009 | #

  127. yasemin

    birdd şunu anlamıyorum dizinni sonuna geldik diyoruz daha onur birine aşık olacak mşta tataat bu ne ya olaya bakın hele ya rayting yükselsin diye yapmadıkları şey kalmadı nasıl masal bu dünkü yorumumda dizinni sonunun ii biteceğine inandığımı söledim ama artık o inancım da yok oldu dizi öyle yerlere gidecek ki?

    February 18th, 2009 | #

  128. yasemin

    biz bile hayretle izliceazzzzzzzzzzz

    February 18th, 2009 | #

  129. Sevda Azeri

    Onur Sehtrazatdan bosanacak ve o kadinla ask yasayacak.Asik olmayacak yani,biulmem artik,cok sacma

    February 18th, 2009 | #

  130. bbg

    Arkadaşlar reytingler bu sezonun en yüksek reytingine ulaşmış.Ayrıca insanlar sansasyonel olaylara bayılıyorlar.Bunu artık anlamamız lazım ve hiç bir dizi öyle olaysız el bebek gül bebek gitmiyo,zaten öyle giderse bi süre sonra sıkar.Ve günlük monoton hayatımızdan bir farkı kalmaz.tabi ki bende Şehrazat’la Onur’un masalsı aşkının bozulmasını ya da yara almasını istemeyiz.Ama biraz fazla tepki gösteriyoruz.Ayrıca hiçbir dizi rezalet kelimesini haketmez çünkü ortaya konan emeğe hakaret edilemez bence.

    February 18th, 2009 | #

  131. ZENA

    YA BU NE YA KUCUK BIR SEY OLSA SEHRAZAT HEMEN ONURU TERK EDIYOR VE BOSANMAYA KARAR VERIYOR YA BU NE HIC MI ONURA GUVENMIYOR YA :evil: :evil: BIDE O YENI GIRECEK KADIN YA ARTIK SEHRAZAT VE ONUR BARISINLAR VE BIR DAHA KAVGA ETTMESINLER BU NE YA BASKA BIRI GIRECEK VE ONUR SEHRAZATI ONULNLA ALTADACAK UFFF YA BDE INSALLLAH KEREME BIR SEY OLMAZ FRAGMANDA KEREMEN ANNESI ONURU SUCLUYORDU ONA SEN MI KEREMI VURDURDUN DEDI YA UFFFFFFFF :roll: :evil: :shock:

    February 18th, 2009 | #

  132. yasemin

    bizde dizi el bebek gül bebek gitsin diye uğraşmıyoruz bazı konular fazla abartıp hemen normale çevirmeleri bir şey olmamış gibi davranmaları o kadar olan şeye rağmen birlikte olmalaru-ı ve son olaylar dizini akımetini ve bölümlerini tmm rayting atmış olabilir ama bu kadar kişinni istediğinide geri çevirmeleri hiç haklı değillll… :wink: :mad:

    February 18th, 2009 | #

  133. eren

    offfff şehrazat neler yapacak acaba yaww hele Anur aksal merak ediyorum kerem vurulduya offf ya cok merak ediyom :cry: :cry: :sad: :evil:

    February 18th, 2009 | #

  134. yasemin

    keremi eda vurmuşturrrrrrrr ah ah eda dizidekileri bitirmeden gitmicek ooooffff

    February 18th, 2009 | #

  135. Sevda Azeri

    Sehrazat bencede hamile amma Onurdan saklayacak

    February 18th, 2009 | #

  136. Lütfiye

    Tabi ki bir dizide olay olmali, herkesi sasirtacak seyler olmali ama BBG de saçma sapan olaylar oluyor. Dogru dürüst seyler olamaz mi? Yani simdide Onuru katil haline düsürdüler pes vallah. Adam en iyi dostunu nasil vursun. Onur hiç kimseye kiyamaz, yapmayin artik. Yuh be size vallah ki yuh!!!

    February 18th, 2009 | #

  137. Lütfiye

    Sehrazat hamile bu kesin birsey ama Onurdan saklicak çünkü Onur baska bir kadinla olacak.

    February 18th, 2009 | #

  138. ozan

    arkadaşlar acaba onur aksal ne yapacak ya hele şehrazat ne yapacak merakla bekliyorum yaww hele bi o salı gelse dizi cok gerilimdi haa kerem vuruldu acaba kurtulacak mı eğer kurtulamassa dizi biter :oops: off yandık yaw sonra keremin karısı hastanelerde ne olacak :cry: bence o KAdın yine hastaneden kacacak abi ben size söleyim ama benim dediğim doğru cıkmaz belki kerem inşallah kurtulur ve yine onur la kerem barışır sonra onurla şehrazat barışır inşallah :sad: herşey eskisi gibi olur inşalla yaww offffffffffffffffffff allahım ya yardım et şu onura sonra kereme .şehrazata,keremin karısına,sonra onun kadeşine keremin kardeşine her keze yardım et
    istiyorum :cry: allahım :oops: :oops: :cry: :cry:

    February 18th, 2009 | #

  139. yasemin

    aaaaa ozan hiç kafana takma barışırlar o kadar olaydan sonra barışırlar artık nasıl barışcaklarsa gerçi önceki bölmülerdede o kadar olaylar olmasına rağmen hala birlikteler ama bilemeyizzz:???:

    February 18th, 2009 | #

  140. yasemin

    senarist mi yüzsüz ben im yanlış anlıyorum bilmiyorum

    February 18th, 2009 | #

  141. koyu hayran

    18.02.2009 15:29

    “Binbir Gece”de Şehrazat’la bir türlü mutluluğu yakalayamayan Onur, diziye yeni katılan TV spikeri Emel’le aşk yaşayacak. Emel’i Altın Koza ödüllü Selen Uçer canlandıracak.

    SELEN UÇER FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYIN

    Ümit Ünal’ın “Ara” adlı filminde başrol oynayan ve rolüyle Altın Koza Film Festivali’nde “En İyi Kadın Oyuncu Ödülü”nü kazanan Selen Uçer, Millyet Cafe’de yer alan habere göre, Binbir Gece”nin ekibine katıldı. Diziye Emel isminde bir TV spikeri olarak girecek olan Uçer, Bergüzar Korel’in canlandırdığı Şehrazat’a rakip olacak. Aşk, ihanet ve intikamın başrolde olduğu dizide, Uçer, Şehrazat’la birlikte olduğu günden beri sürekli problem yaşayan, bir türlü mutluluğu yakalayamayan Onur’la (Halit Ergenç) aşk yaşayacak.

    Yaşadıklarından dolayı umutsuz olan Onur’un bu durumundan yararlanacak olan Uçer, kısa sürede onu baştan çıkaracak. Diziye girecek olan yeni kötü kadın Emel olarak kamera karşısına geçecek olan Uçer, yaptığı entrikalarla seyirciyi ekrana bağlayacak. Dizide Şehrazat’ın 150 bin dolara Onur’la birlikte olduğunun ortaya çıkması, zaman zaman evliliklerinde problemler yaşayan ikili birbirinden daha da uzaklaştıracak.

    Bir bu eksikti yha bide Onur’un rezilliğini mi izliycez?
    Bu nedir yha Eda cadısından kurtulduk.
    Şimdi de Emel lanetimi var başımızda olamaz ya.
    Onur Aksal gibi bir karaktere bu yapılırmı yha? :cry:

    February 18th, 2009 | #

  142. Binbir Gececi

    Neredeyse hepiniz Sehrazat’in Onur’a guvenmedigine inaniyorsunuz. Sehrazat’in asil guvenmedigi kendisi! O kadinin kendisini mukemmel dusunmesi gibi bir problemi var. Ama para karsiligi bir erkekle yatabiliyor. Ilk evliliginde, esinin ailesi onu kabul etmiyor. Bu da onun yuksek ama temeli olmayan gururunu dumduz ediyor.

    Cikip, evet cocugum kan kanseri idi, banka kredi vermedi, zengin buyukbabasi kapisindan kovdu, patronda bir gece karsiligind bu parayi verdi ve ben de bunu yaptim dese kimse onu ayiplamaz.

    Yaptigi vucut satmakti ama kurtulan cocugu oldu.

    Bennu ise bastan bu yana Sehrazat gibi ozguvensiz. Sehrazat fazla yuksek takilarak bunu ortuyor, Bennuysa alkole siginarak.

    Bu dizideki tum kadin karakterler problemli, Onur’un annesi, gecmisteki kadin ugruna hayatini yasamamis.

    Kerem’in annesi, kizkardesinin yanlisi icin gereksiz yere utanmis.

    Nadide iki oglunun hayatini yonetecegim diye, her ikisininkini de berbat etmis.

    Fusun, geldigi yeri hazmedemeyecek kadar kustah. Ahu desen vesikasiz fahise.

    Yasemin zengin, guzel, basarili, guclu bir is kadini ama aldattigi erkek ugruna uyusturuya basladi ve intihar etti.

    Jale yanlis adamlarla dans etti guc ugruna.

    Melek, saplantili

    Eda ise konsantre manyak.

    February 18th, 2009 | #

  143. Isimsiz

    TARDU FLORDUN YANI KEREM,DIZIDEN AYRILDI,KESIN BU NEDENLE BBG YENI OYUNCULAR KATILIYOR.

    February 18th, 2009 | #

  144. Lütfiye

    Yasemin bilmiyorum ki belkide ölmez Kerem ama ben öyle diyorum bence ölecek ve diziden ayrilacak. Ama insallah ölmez…

    February 18th, 2009 | #

  145. yasemin

    neden ayrıldı bu kriz döneminde ne yeni oyuncusuymuş

    February 18th, 2009 | #

  146. Sevda Azeri

    Isimsiz, amma Tardu reportajinda soylememisdi diziden ayrilacagini.Keske sag kalsa,bence Keremsinz dizinin tadi kacar.Dun cok uzuldumonun haline ,tamam hata yapti amma bilerek soylemedi ki.Eda kacacak galiba ve o yuzden bakicilik yapacak ,hic kimse onu bulmasin diye

    February 18th, 2009 | #

  147. fadime

    Iyi ki bu hafta yayinlanacak dizi.Fark etdiniz mi Evliyaoglularinin cocuklarini hic gostermiyorlar.Onuru o malum kadin bastan cikaracak ve bir -iki gecelik iliskileri olacak ,cok sacma.Kereme bir sey olursa Bennunun hali nasil olacak? O da intihar eder

    February 18th, 2009 | #

  148. beren yildiz

    Bizim dizimizin bir Emeli eksikti oda geldi kadromuz tamam.Bu ne istir ya anlamis degilim bir karisini seven Onurdu o aldatmadi oda aldatinca bu senaristlerin basi gögemi erecek o zaman bir masali ne hale getirdiler inanilmasi güc ama bundan sonrasi aci ve hüzün oldu dizimiz icin.Senaristler evlilik müessesine hic saygi duyulmayacak hale getirdiler resmen bunlarin hepsi yoksa bekarmi böyle anlamsiz senaryo yazma geregini görüyorlar kendilerinde inanizki cok üzüldüm.Bizim insanlarimiz genelini demiyorum yanlis anlasilmasin ama evlilikte bazi sorunlar yasandigi vakit erkek disardaki kadinlarda medet ariyor,kadinda hepsi degil ama Bennu gibi ickide imdat buluyor yada Sehrazat gibi bosanmaya kalkisiyor bu bölümde Sehrazatin hareketi cocukcaydi sen onunla para karsiliginda oldugun halde Onurun gururu aska yenik düstü ve senden yinede vazgecmedi simdi ayikla pirincin tasini Onurda ,Kerem gibi yaparsa baska kadina yönelirse ondan kalir farki ne?Sonucta hepsi birbirinin asklarina ihanet etmis olur.

    February 18th, 2009 | #

  149. gülen

    şehrazat ben ce hamile kalacak çünkü emim onurda saklamaya çalışacak

    February 18th, 2009 | #

  150. koyu hayran

    Yha hayır bence Kerem ölmeyecek.
    Komadan cıkacak.
    O’nun diziden cıkmaması gerekiyor.
    Ama nolur eleştiriyi eksik etmeyin.
    Sabah beynim yerinde değildi.
    Dizinin şokunu atlatamadan yazıyım dedim.
    Saçmaladım işte o yüzden hemen yazmıyorum ben.
    Şuan tek isteğim herşeyin bir rüya olması :cry:

    February 18th, 2009 | #

  151. yorumcu

    Diziyi seyredelim seyretmesine de bana göre o artık farklı,yeni bir dizi.Birkaç hafta evvel şu olanları ve olacakları düşünebiliyor muydunuz?

    -Siyah gece ortaya çıktı.
    -Evliyaoğlu ailesi Şehrazat’ın Onur’la yattığını biliyor,İnceoğlu ailesi de Kerem’le yattı diye şüpheleniyor.
    -Şehrazat Onur’u tehdit ediyor,boşanmazsa O’nunla para için yattığını -Jale gibi-herkese açıklayacakmış.
    -Onur Kerem’i vurmakla suçlanıyor.
    -Şehrazat Onur’dan boşanacak.
    -Onur başka birisi ile aşk yaşayacak.

    Diziyi hiçbir zaman terketmeyiz demiştik ama o BBG idi,80.bölümde bitti ve yeni bir dizi başladı.Bu yeni halini bile seven arkadaşların hatırı için yeni ismini kullanmayacağım,herkes biliyor,tekrara gerek yok.
    Şimdi bütün bunları önce yutabilirsek,daha sonra da hazmedebilirsek yani içimize sindirebilirsek diziyi -başka bir gözle- seyretmeye devam edeceğiz ,inşallah. :wink: .Ama eskisi gibi ‘terketmem,kimse terketmesin’ diyemem,demem.

    February 18th, 2009 | #

  152. meral

    valla şehrazat aldatılmayı haketti bence ne bu ya başı sıkıştımı topla bavulu yürü olmaz ki böyle

    February 18th, 2009 | #

  153. meral

    inanmassınız ama dün akşam 4 kadar uyumadım ya

    February 18th, 2009 | #

  154. fadime

    Bende kendimi zor toparladim bu haberi okuyuncaysa,yani Onurun aldatmasini cok sok oldum.Kerem her halde komaya dusecek ve bir ay kendine gelmeyince bu sirrin ustu acilmayacak

    February 18th, 2009 | #

  155. meral

    ben halit ergençle nürsel ergini bir projede görmek istiyom ya ikiside mavi gözlü çok tutar bu dizi ya

    February 18th, 2009 | #

  156. meral

    siz nursel ergini biliyonuz mu

    February 18th, 2009 | #

  157. mila

    Yorumcu arkadasimiz bende terk etmezdim aslinda amma ben Onurun Sehrazati aldatmasini duyunca cok fena oldum.Artik o bizim sevdiyimiz Onur-Sehrazat aski yok oldu demek.Buna katlanmak zor

    February 18th, 2009 | #

  158. merwish

    ya ben diziyi her hafta izliyorum ama dizi iyice bozuldu herşey alt üst oldu bana çok saçma geliyo onurun başkasına aşık olması yani anlamsız sadece diziyi uzatıyolar zaten diziyi ayakta tutan şehrazatla onurun aşkı eğer bu aşk kaybolursa dizi zaten biter

    February 18th, 2009 | #

  159. Binbir Gececi

    Surekli hot-zot, surekli tepeden bakma, surekli suclama, surekli guvensizlik, surekli igneleme, surekli emir verme.

    Vallahi Onur cok bile dayandi bu kompleksli Sehrazat’a. Ben sonuna kadar Onur’dan yanayim.

    February 18th, 2009 | #

  160. keriman

    ben şehrazat ile onur un aşkını seyretmek istiyorum. bana ne emel den

    February 18th, 2009 | #

  161. Binbir Gececi

    Gunah degil mi Kaan’a? Durmadan cekistirip duruyor ordan oraya bu cocugu. Nasil bir anneki cocuk dengesiz oldu sayesinde….

    February 18th, 2009 | #

  162. koyu hayran

    Hııı şöyle diyosunuz yani “Nasıl olsa düştü bir tekme de bizler atalım.”
    Yha değiştirin bu düşüncenizi(yorumcu,hayran 1001)
    sizsiniz demi başka biri yerinize giripte yazmıyor.
    Delirdinizmi? Yapmayın yalvarırım lütfen!
    Allah aşkına yapmayın.
    BİNBİR GECE’ye bunu yapamazsınız nolur kendinize gelin. :cry:

    February 18th, 2009 | #

  163. koyu hayran

    Ve Şehrazat’ı eleştiren arkadaş kendine gel.
    Senaristleri eleştir. Karakteri oluşturan onlar. :wink: Kendi kafasına göre oynamıyor. Anlıyomusun arkadaşım. :wink:

    February 18th, 2009 | #

  164. Binbir Gececi

    Ben ONUR AKSALCIYIM.

    February 18th, 2009 | #

  165. koyu hayran

    Canım burda yeni tartışmalara girmiycem.
    Ben demek istedimki senin şuanda yaptığın,”Şehrazat”
    karakterini eleştirmek bende diyorum onun adını kullanarak
    senaristlere yüklen anlıyomusun?
    Binbir Gece’yi izleyenler hepsi Şehrazat-Onur
    AKSAL’cı bende dahil ama senaristlere yönlen diyorum.
    Anlama kapasiten umraım anlattıklarımı algılar!
    İyi yorumlar arkadaşım…
    Bidaha [konuşmamak,muhattap olmamak üzere] :wink:

    February 18th, 2009 | #

  166. yorumcu

    Düşene tekme atmak yok ki,dizinin ratingi %19′a dayandı.Asıl tekmeyi diziyi masal olarak gören bizler yedik.Bize ‘ ister seyredin ister seyretmeyin ,biz skandallarla ,entrikalarla nasılsa ratingimizi artırdık,size ihtiyacımız yok ‘ diyorlar.
    Dizi başka bir hal alsa da seyretmeye devam edeceğim ama ‘terketmem’ şeklindeki kesin kararlılığım artık yok çünkü biz terketmedik, BBG bizi terketti,kendimce olmaz dediğim tüm KIRMIZI ÇİZGİLER aşıldı,ihlal edildi.Biz daha Eda’yı hazmedememişken bugün öğrendiğimiz ‘EMEL’ olayı bardağı taşırdı.Yanlış anlaşılmasın diziyi hala zevkle seyredenlere ve seyredeceklere bir sözüm yok hatta onlara gıpta ediyorum.

    February 18th, 2009 | #

  167. koyu hayran

    Yha cok özür dilerim ben sandım ki diziyi izlemeyi
    bırakıyorsun. Cok özür dilerim ama kan beynime sıcrıyor.
    kendime gelemiyorum. Bu dizi nasıl bu hallere gelir.
    :cry: tekrardan özür dilerim lütfen diziyi bırakma
    senin gibi bir seyirci bırakıp gidemez.
    Zaten bırakacağını da hiç! sanmıyorum.
    Cevap verdiğin için teşekkür ederim.
    herkese iyi akşamlar.

    February 18th, 2009 | #

  168. fadime

    Kim soyledi ki Onur asik olacak o kadina sadece ask yasayacak,bu farkli bir sey

    February 18th, 2009 | #

  169. bbg

    Ben gerçekten Onur’Un Emel denen kadınla aşk yaşıyacağına inanamıyorum ya da inanmak istemiyorum.Ama kesin birşey var ki böyle bir olay yaşanırsa bir daha bu diziyi izlemem.

    February 19th, 2009 | #

  170. sehrazat onur

    kim diyor ya onuru o kadılar ask yaşayacanı bende okudum bu emel denen kadın baska bir dizide iki sevgilini arasına girmişdit elde etmeye çalışyordu ama sonunda da yaptı adamlar birlikte olmuşdu birde o sarkıyı söylerene askın nur yengi söylüyordu ben o sarkıyı cep telefona cektim dizi sirasıda baskasına dinledin de bana öyler dediler belki ama

    February 19th, 2009 | #

  171. sehrazat onur

    onuru ilk kez agladını gördüm onun aglamasına dayanamadım üzüdü sehrazatın bu cok kadar seven adam asla o emel denel kadılar ask yaşamaz ona yüz vermez yok o emel denen ask yaşayacak demeyin onuru sehrazat olan askı bir anda bitmez emek kim ki ya sehrazatı tırnağı olmaza birde keremi kim vurdu ki eda vurmuşdu da ama herkese onuru vurdunu düşünüyor onuru suçluyor kerem mi annesi bire onuru vurdunu düşünüyor

    February 19th, 2009 | #

  172. sehrazat onur

    sarkıyı dinliyorum da sesi tanımaya calışyorum tanıyorumda kim oldunun birleremedim asya diye bir sanatcik varya belki diye düşünyorum birlen varsa yazsın

    February 19th, 2009 | #

  173. sehrazat onur

    sarkıyı asya söylüyor baskalarınada dinlerdit de onlar dediler bana1oo de 100 asya söylüyor

    February 19th, 2009 | #

  174. sehrazat onur

    ben emin degilyim asya oldunuda belki oldur

    February 19th, 2009 | #

  175. meral

    bu şarkı nın sözünde bile ayrılık rüzgarları var ya ben ce bu onurla şehrazatın aşkı bitti

    February 19th, 2009 | #

  176. fadime

    ayrilik askin bitmesi anlamina gelmez ki

    February 19th, 2009 | #

  177. yorum

    bana bu diziyi hala izlemem için bir sebep gösterecek ve moral verebilecek biri var mı? :roll: :cry:

    February 19th, 2009 | #

  178. yorum

    kerem bence ölecek öyle düşünüyorum ama ölmeden önce belki komada filan iken şehrazat hastaneye gelir kerem her şeyi itiraf eder ne biliyim belki öyle bir şeyler olur böylece şehrazat gerçeği öğrenir.umarım böyle bir şeyler olur ama sorunlar çözülür. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

    February 19th, 2009 | #

  179. yasemin

    keremin ölmesini hiç istemiyorum tmm hereksin kalbini kırdı herkesi üzdü ama yeri gelincede sevdi adam 82.bölümün sonlarında ağladım çok duygulandım bilmiyorum sahne etkiledi beni tam bennuyla konuşurken beni bırakam derken sensiz yaşayamam derken vurulması beni etkiledi açıkcASI ZATEN DİZİNİ EN CAN ALICI OLYI OYDU BENCE YANİ 82.BÖLÜMDE FRAGMANA GELİNCE ÇOK KARIŞIKTI TEK ANLAYA BİLDİĞİM KEREMİN VURULMASINDA ONURUN PAYI OLDUĞU :cry: :cry:

    February 19th, 2009 | #

  180. ceren

    kerem ölmesin lutfen yaa;(ben sadece onun için seyrediyorum bu diziyi.noluur ölme tardu.ben sensiz ne yaparim.bir daha izlemem ben bu diziyi o ölürse!

    February 19th, 2009 | #

  181. tülin arti

    ben aşigim kereme.lutfen ölmesin.çok iyi oynadi tardu bu bölüm.nasil vuruldu öyle ya :cry: harika bu adam.tam bu iş için yaratılmiş

    February 19th, 2009 | #

  182. fadime

    Kerem sag kalacak

    February 19th, 2009 | #

  183. yasemin

    inşallah bütün dualarım onun için

    February 19th, 2009 | #

  184. pınar

    ewet 82. bölüm büyük hayranlıkla izledim çok güzeldi şehrazata ve bennuya bayılıyorum ama sehrazat ve onur barışsınlar ayrılmasınlar yaaaaa
    ok sizleri çok seviyorum binbirgece ailesi kendinize iyi bekın
    :razz:

    February 19th, 2009 | #

  185. şahin çırçır

    arkadaslar dızının sonundakı sarkıyı soyleyen kım acaba onu merak edıyorum yalnız sarkıyı soyleyen degıl sarkının adı ve soyleyenı merak edıyorum yorumlarda sarkının adı yazılmamıs sanırım bılen arkadaslardan yardım ıstıyorum

    February 19th, 2009 | #

  186. koyu hayran

    Yha o şarkıyı nereden ve nasıl dinlediniz ben bulamadım.
    Ama neyse şarkıyı boşverin yaa diziden mennunsunuz heralde
    hani hiç eleştiri göremiyorum.
    Lütfen parmaklarınızı eleştirilere yönlendirin.
    Bırakın şarkıyı filan,Kerem’in ölmesini kesinlikle istemiyorum.
    Bu bizim için kötü olur.
    Sonucta gerceği Şehrazat’a birtek O açıklayabilir. :cry:

    February 19th, 2009 | #

  187. şahin çırçır

    haklısın koyu benm sarkıyı merak etmemım sebebı o sarkı ılk kez o bolumde seslendırılıyor yanı oyle bır sarkı yok cok buyuk hırs yaptım bulamadmda :D

    February 19th, 2009 | #

  188. yorumcu

    Bu senaristlere hiçbir eleştiri kar etmez artık çünkü skandal ve rezaletlerle ratingi arttırdıklarını gördüler,devam edeceklerdir.Bundan sonra yapacağımız eleştiriler ancak içimizi boşaltıp rahatlamamıza yarar,başka da bir işe yaramaz.
    Peki neden bu yola saptılar?Çünkü olumlu ,pozitif senaryolar üreterek rating artırmak kapasite,zeka,yetenek,yaratıcılık gerektirir.
    Kendinizi fazla yormayın,Senaristler Kerem ölse de kalsa da Şehrazat’la Onur’u ayırmayı akıllarına koymuşlar.Onur’un sevgili edinmesi için ortam yaratacaklar.İlerleyen bölümlerde hiç aklınıza gelmeyecek,kabullenmekte zorlanacağınız sahnelere de tanık olabilirsiniz.Tekrarlıyorum,bizim bildiğimiz BBG bitti,yeni bir dizi başladı,bu gerçeği hep birlikte kabullenip öyle seyredelim,gereksiz yere gerilmeyelim.Bu benim önerim,tabi ki karar sizin.

    February 19th, 2009 | #

  189. Lütfiye

    Yorumcu arkadasimiz hakli. BBG bitti baska bir dizi basladi, oyuncular ayni ama hikayeler bambaska. Biz diziye tutulduk, yenilmedik ama dizimiz maalesef yenildi ve bizi terketti…

    February 19th, 2009 | #

  190. mila

    Eh,malesef haklisiniz arkadaslar.Eski BBG den eder elamet yok!Yaziklar olsun

    February 19th, 2009 | #

  191. mila

    Artik hic ozetide merak etmiyorum.Benim icin siyah gece ,Kerem ikinci plana dustu beni endisendiren Onurun yeni ask macerasi

    February 19th, 2009 | #

  192. koyu hayran

    Çok haklısınız hemde o kadar çok haklısınız ki…
    Söyliyecek laf söz bulamıyorum.Bir yandan gül gibi dizi
    ellerimizden kayıp gitti ona üzülüyorum.
    Öbür yandan şu “Emel” işi canımı çok sıkıyor.
    Onur’u iğrenç bir şekilde Şehrazat’tan başka bir kadınla…
    Helede yatak sahneleri kesinlikle olucaktır.
    İhanet dizisine dönüştü çünkü BBG bunu biliyoruz.
    Midemi bulandırıcak tek olay bu olay olur.
    Yazıklar olsun…
    Onur Aksal’ı bile batıracaklar! Çığrından çıkmış,kafayı yemiş,
    pisikopatik manyaklar.

    February 20th, 2009 | #

  193. suny

    8 yil onca TRTda bir yabanci dizi yayinlanmisdi ve ban onu cok bayanirdim”ASKIN ICIN”bilmam seyr edan varmiydi?banca BBGda onun gibi bir sey yapacaklar bir yanlis anlasilma oldu ve basrol oyunculari ayrildi ve bosandilar erkek karakteri(marco)gedip baska birila evlandi.kadin(siyelo)hamila oldunu orandi ve marconun baska biriyla oldu icin gedip ona soylamadi marco siyelo hic unutamiyordutasadufan 8 ay sonra karsilasdi ve onun hamila oldunu gurdu konusup yanlis anlasilmalar takar takar su yozuna cikti ye hap birbirlarini dosunduklarini soyladilar ve cok guzal bir sekilda birlasdilar.bizim dizimizda banca karam bir iki ay komada olur sonra sahrazatla konusmak istar ve har seyi anlatir ama banca cok gec ve malesef onur baska birila onun icin sahrazat yanina gitmaz bana boyla geliyor

    February 20th, 2009 | #

  194. fadime

    Onur evlenmez o kadinla.O kadinin pesinden kosmaz bile

    February 20th, 2009 | #

  195. yasemin

    her şeye rağmen diziyi seyretmek eskilerde olanların hatırına sevmek için izliyorum artık diziyi sevmiyorum diye bir şey yok ama olan olaylar bazen soğutuyo beni herşeye rağmen bi şarkı var dı :YİNE BENİ SEVEBİLİRMİSİN HERŞEYE RAĞMEN YİNE BENİM OLA BİLİRMİSİN HERŞEYE RAĞMENNNNN :roll:

    February 20th, 2009 | #

  196. yasemin

    ben hala keremi düşünüyorum aceba ölecek mi diye ama ölmesin ya :haa bide anlayamadığım şey neden dizi bitene kadar bütün başrol oyuncuları hastanelik vurdılu kırdılı silahlı ÖRNEĞİN:bu dizide herkes hastanelik oldu mesela: şehrazat komşusunun kocası dövmüştü hastanelik, onuru vurmuşlardı hastanelik bennu yangın ve hastanelik ve an son keremide vurmuşlardı bu yine zaı keremin annesi onurun annesi keremin babası (adamı delik deşik ettiler sonunda öldü) kaza nedeniyel burak ve melek belkide hatırlayamadığım vardır elbet :roll: :roll:

    February 20th, 2009 | #

  197. kereminceoglu

    tardu abi ölmemiştir bence.ölürse hiçbir özelligi kalmaz dizinin biter.hepsinden iyi oynuyor rolünü.digerleri bıktırdı.bennuda iyiydi ama sıkıldık ondan artık.bitecek heralde zaten yakında.tardu flordun seni çok seviyoruz biz.fan sitesi yaptık sana internette.seninde duan okunup cenaze namazın kılınmaz işşallah;)ölme lutfeeen :cry:

    February 20th, 2009 | #

  198. candan

    tardu eda hanımlamı bereber gercekten arkadaslar?? :mad: aaaaaa

    February 20th, 2009 | #

  199. yasemin

    yok diyo aMA BİLİNMİYO BERABERLİKLERİ VAR MI?

    February 20th, 2009 | #

  200. suny

    lotfan onuri o kadinla ask falan yapmalarini izlatmiyin biza,boyla bir sey gorursam birdaha kandima galamam.ban onur sahrazat askini gormak istiyorum.39,42,55,63,66,78 bolumlarinda oldu gibi.ama garcak hayata berguzar korel ve halit ergenc cok mutlular bir resimlarini gurdum iki gun onca galiba yemaktan cikmislar,ikisininda guzlarinin ici goluyor,cabuk evlansinlar.

    February 20th, 2009 | #

  201. fadime

    ozet niye yok

    February 20th, 2009 | #

  202. Binbir Gececi

    Bunlarin hepsi, Sehrazat’in gordugu bir RUYA!

    Bu ruyayi ya Burhan Evliaoglu’na ya da Onur’a, Kaan icin para istemeye gitmeden once gordugu bir ruya.

    Cunku baslama noktasindan bu kadar boka sarma noktasina gelen bir dizi ancak bu sekilde kurtarilabilir.

    February 20th, 2009 | #

  203. fadime

    Ne ruya canim

    February 20th, 2009 | #

  204. soNNur

    öyle bir bölüm izledik ki etkisinden hala kurtulamadım hatta kendimle çelişiyorum bir daha salak yerine konduğumuz diziyi izlemek istemiyorum diyorum ama vazgeçemiyorum bi umut belki düzelir yinede fazla umutlanıp yine hayal kırıklığına uğramak istemiyorum böyle bir bölümün raytinginden sonra senaristler zaten burunlarının dikine gidiyordu
    artık ne entrikalar ne maceralar yaşanır izleyip görücez artık böyle şeyler eksik olmaz rayting böyle birşeyle yükseldi arkası gelir diye düşünüyorum

    February 21st, 2009 | #

  205. hayran1001

    Mehraba!!! Goruyorum,hale ozet yok,hic olmasinda benim icin artik fark etmez,hemde neler olacagi artik umrumda diyil,bir daha da yazmayacam ki,bu ne dizi,ne hallere geldi,eskisi gibi olsun artik bu gibi sozler yok,cunki artik ne kotu sey varsa hepsi gerceklesmis,ve gerceklesmeye devam ediyor,Tabi butun diziler gibi burdada finalda SEhrazat Onur birlesecek,cocuklari olacak,Keremde yasayacak,Bennuyla,cocuklaryla mutlu olacak,diger kotu karakterler ise geberib,olecekler…Evet son iste boyle kurtaracak buna eminim,ama ne kadar yapmacik bir sey alinacak,bu kadar olanlardan sonra hic bir insan mutlu olamaz,bir birinin yuzune bakamaz,hayatta hep birilerinden utanarak,cekinerek yasar,hep kalbinde bunlar beni elestiriyor,benden konusuyor diye aklina takar…BIr bakin Sehrazat Onurla kavga yaparken Sehrazat her seyin sebebini siyah gecede goruyordu,Onur artik siyah geceni bitirmek istesedi Sehrazat her seyin sucu Siyah Gecede oldugunu saniyordu,cunki artik bu onun kalbinde hep kara bir koseydi.hep akli ondaydi…Simdi noolocak bu kadar insan bildikden sonrami unutacak,tabiki hayir… :sad: :sad: :sad:

    February 21st, 2009 | #

  206. hayran1001

    Ben zaten artik bu dizini izlemiyorum… :sad: :sad: :sad:

    February 21st, 2009 | #

  207. şehrazat onur

    simdi kanal.d magazin var orada bennu diziler ilgili birseyler söylerecek

    February 21st, 2009 | #

  208. fadime

    onemli bir sey soylemedi,amma Keremin oleceyini demedi,demek sag kalacak

    February 21st, 2009 | #

  209. suny

    nadan ozat yok,ama magazinda kasin bu sali var soylandi.

    February 21st, 2009 | #

  210. soNNur

    dizide o kadar şey oldu ve izledik terk etmedik şehrazat ın onur u dinlemeden terk ettiği gibi ama onur gerçekten başka biriyle aşk yaşarsa ne olur bilmiyorum bu kadarına katlanamayız herhalde lütfen böyle bişey olmasın

    February 21st, 2009 | #

  211. fadime

    Bence hic bir ask yasamaz sadece o kadin onu bastan cikarmak ister

    February 21st, 2009 | #

  212. sehrazat onur

    ya durun arkadaşlar daha kadın dizire girmede yorumlar yapıyorsunuz önce emel denel kadın dizire bir girsin de sonra kadın gerçektende onuru bastan çıkaracakmı bence kadın onuru sehrazat onlar askgının biliyordu

    February 21st, 2009 | #

  213. fadime

    O kadin kotu karakter ve bence senaryoda kotu kadinlara asik olmak sacma,sadece

    February 21st, 2009 | #

  214. fadime

    Sadece Onurun durumundan yararlanacak .
    Arkadaslar bu hafta dizi olmayacak galiba.Ozet yok,kanal D de bbg BASKA BUTUN DIZILERIN OZETLERI VAR.Ne yapacagim ben :cry: Magazin D de soylediler olacak amma bence yalnislikla soylemisler

    February 21st, 2009 | #

  215. koyu hayran

    Hayran 1001 arkadaşım delimisin kaldı bikaç bölüm
    bari sonunu getir.
    Terkedip gitmek yakışıyormu? Yapma Allah aşkına
    Neyse Benim isteğim sivri zekalı senaristlerimizin
    Onur’a bu iğrenç durumu yaptırmaktan vazgecmeleri,
    Yoksa halk Onur’a düşman olucak ve diziyi bırakıcak.
    Böyle tahmin ediyorum. Lütfen bu iğrençliği yapmayın!
    Onur Şehrazat’ı aldatırsa buna ben bile dayanamam!…
    Gerisi size kalmış bişey benim önerim bu! :evil:

    February 21st, 2009 | #

  216. Sevda Azeri

    Arkadaslar BBG resmi sitesi binbirgecetmc.com da uye olun ve butun elestirilerinizi ora yazin.O siteyi okuyorlar

    February 21st, 2009 | #

  217. suny

    yokmu bu hafta?nadan ozat yok?kanaldda fragman verilmiyor.

    February 22nd, 2009 | #

  218. Sevda Azeri

    bu hafta kesin yok.Kanal d yayin akisinda sali gunu BBG yerine BMK mutfaki olacak

    February 22nd, 2009 | #

  219. meral

    ya niye yok küçük kadınlar varya binbir gece küçük kadınlarda daha fazla izlenmiyomu napmaya çalışıyolar anlamıyom ya ben böyle dizinin ya haksızmıyım ya zaten zorla izliyom diziyi böyle temelli soğucam diziden kendileri bilirler valla bu küçük kadın lar her hafta oluyo ya

    February 22nd, 2009 | #

  220. yasemin

    özet yok halbu ki magazin d d demiş ti 24 şubatı bekliyo herkes diyeee ooffofofof büyün diziler var ne güzel öyle iyiydik milletin cananın sıkmaya yer arıyorlar yaaaaaaaaaaaaaa

    February 22nd, 2009 | #

  221. alo

    yok bu dizi bitmez…sonunu göremeyeceğiz….seneyede devam eder…hani 8 bölüm kalmıştı…ratingler fırlayınca…hazirana kadar 8 bölüm devam eder…ondan sonra 1 sezon daha…bizde sonu gelmeyen bu diziyi izleriz izleriz….bu sırada halit bergüzar ayrılır bizde dımtızlak mutlu son göremeyiz….

    February 22nd, 2009 | #

  222. suny

    hayir lotfan boyla seylar soylamayin,omarim berguzar halit cok yakinda evlanirlarda ve bu dedikodolari kapatirlar,masala dizi bitinca asklarida bitarya ban binlari cok mutlu gurmak istiyorum,ama nadan dizi yok cok sinir oluyorum galiba bizi kizdirmayi seviyorlar ,bu dizi nolacak darkan oykularim kaciyor ustalik bir hafta yayinlayip bir hafta vermiyorlar,hap kandima diyorum seyr etmiyacam ama yapamiyorum ban bu dizida kopamiyorum,garcaktan piskolua falan gitmaliyim bu dizi yuzundan

    February 22nd, 2009 | #

  223. yasemin

    dizimiz bu hfta kesinlikle yokkkkkkkkk :mad: :mad:

    February 22nd, 2009 | #

  224. perihan

    arkadaşlar bu diziyi piç yaptılar bir var bir yok madem kıriz var ne diye yeni diziyapıyorlar dizinin içine ettiler bergüzar rolü verince nasıl oynuyorgördünüz mu assıl cezayı diziyi yapanlara vercekler bu diziyi onur başkasıyla aşk yaşasın diyemiokadar seyrektik bizonur ve şehrazat için çok sevdik delirtmeyn sevenleri

    February 22nd, 2009 | #

  225. sehrazat onur

    üüüüüüüüüüf dizi yok bu hafta bari özeti verselerdi dizi yoken özeti veriyorlardi simdi neden vermediler ya merak ediyorum sehrazat boşamak için onuru tehdit etdi ya herseyi anlatmaklar sizce onur boşanımı inş kerem ölmez herseyi anlatacaktı sehrazat dün kanal.d magazinde 24 subat dedilerdi birde bennu piskolik durmuları devam edecemiş bennu öyle dedi

    February 22nd, 2009 | #

  226. sehrazat onur

    sehrazat hamile olsa bire coçukunu babası büyütümez onurda cocuku olmasını cok istiyordu inş barışlar 39 bölümüdeki gibi bir orman sahnesi olur onur sehrazati zorlar birelere görtülü ver herseyi anlatı

    February 22nd, 2009 | #

  227. BiBa

    ben herseye ragmen bbgye bayiliyorum,fanatigiyim asil bbg biterse ne yapacagiz diye düsünmeliyiz?tamam sonsuza kadar devam edemez ama ne bileyim güzel dizi iste.izlerken baska birseyle ilgilenmiyorum cakilip kaliyorum tv karsisina.bana göre simdiye kadar yapilmis en güzel yerli tv dizisi.ama bende artik bu eda denen cadinin cezasini cekmesini istiyorum.yukarda biri sormustu sehrazatin kactigi yeri orasi -istanbul sile-.

    February 22nd, 2009 | #

  228. suny

    nadan yok dizi?

    February 23rd, 2009 | #

  229. suny

    bizimla alaymi ediyorlar,nadan o zaman fragmanda 24 subat yaziliyor,ban ona gura program pilanliyorum,ya cok kizdim

    February 23rd, 2009 | #

  230. Sevda Azeri

    Bende bu diziden kopamiyorum ..Amma 15 gunden bir yayinlanmasina cok kiziyorum.

    February 23rd, 2009 | #

  231. mariam

    we want happy love end and not sad & disappointment after watching it for so long… we all want to be happy for Anur & Shahrazad & not sad & upset…

    February 23rd, 2009 | #

  232. yasemin

    arkadşalr dizinin neden olmadığına verilecek bir cvp yok ama bizimle alay edaiyolar gibi bir his var içimde hep böyle yapıyorla haftaya var gözüküyo ama ondan sonraki hafta ya ertelendiğini görüyoruz kanal d ye ve binbir geceden sorumlu herkese sesleniyorum:BİZİ BASİT İZLEYİCİ OLARAK GÖRMEYİN ÇIKINCA İZLERSİNİZ GİBİLERİNDEN HEM DİZİNNİ SONUNA AYAKLAŞILIUO DİYOAR HEMDE HEYECANLI YERİNDE 15 GÜN GEÇİRİYORLAR BİDE BAHANE BULMUŞUNUZ EKONUMİK KRİZ KOSKOCA TÜRKİYEDE İKİ ÜÇ DİZİ 15.GÜNDE BİR YAYINLANIYO NABER DEMESİ KOLAY AĞZA SAKIZ ETTİNŞZ EKONOMİK KRİZİDE :mad:

    February 23rd, 2009 | #

  233. merwish

    bence de heralde biz bu dizinin son bölümünü izleyemeyeceğiz bi hafta var bi hafta yok bu ne saçmalık diğer diziler ekonomik krizden etkilenmiyomu krize rağmen yeni diziler başlıyo bizle alay ediyolar bence artık yeter zaten diziyi berbad ettiler bari sonu güzel olsun da iyi hatırlansın

    February 24th, 2009 | #

  234. merwish

    bi hafta var bi hafta yok bu ne saçmalık diğer diziler ekonomik krizden etkilenmiyomu krize rağmen yeni diziler başlıyo bizle alay ediyolar bence artık yeter zaten diziyi berbad ettiler bari sonu güzel olsun da iyi hatırlansın

    February 24th, 2009 | #

  235. merwish

    bi hafta var bi hafta yok bu ne saçmalık diğer diziler ekonomik krizden etkilenmiyomu krize rağmen yeni diziler başlıyo bizle alay ediyolar bence artık yeter zaten diziyi berbad ettiler

    February 24th, 2009 | #

  236. HAYRANIYIM

    yha bu hafta yine mi dizi yok ne saçmalık bu gelsin dizi artık :cry:

    February 24th, 2009 | #

  237. HAYRANIYIM

    şimidi yorumlara gelelim :smile: şehrazat onurun suçsuz olduğunu anlasa artık :oops: bu ne böle her iki haftada bi ayrı bi olay :evil: şu gıcık edayı öldüreni de alnından öpecem :mrgreen: o geldi film altüst oldu yaa :sad:

    February 24th, 2009 | #

  238. sehrazat onur

    dizini olmadı hafta özeti verilerdi simdi neden vermiyorlar özeti eskide dizi olmadı gün eski bölümülerini verilerdi onunda vermiyorlar artık baska dizini tekarını veriyorlar büğün diye dizilere krız vurmadımı sadecek bizim dizimi vurdu kanal.d ni kanalına girdip protosto etmek lamız bizim diziri herhafta gözteriyin yapmak dökümün bire herhafta oluyor neden onun öyle yapmıyorlar

    February 24th, 2009 | #

  239. yorumcu

    Şahsen bu gece çok rahattım.Stres yoktu ,gerilim yoktu.
    Daha önce de söylediğim gibi ben diziyi terketmedim,seyredeceğim ama o beni(bizi?) terketti.Şahsen içimden hiçbir şey yazmak gelmiyor,hiçbir istek ve heyecanım da kalmadı.Olsa olsa -o da diziyi seyrettikten sonra-tepkimi dile getirebilirim,keşke düzeltseler de tekrar övgüler düzsek.Eleştirinin de dizi bu hale geldikten sonra hiçbir yararı olmayacağına inanıyorum.Yanlış anlaşılmasın, diziyi özlemle bekleyip,hala zevkle seyredenlere de bir lafım yok.

    February 24th, 2009 | #

  240. koyu hayran

    Bak bu sitenin en iyi yorumcusu sensin!
    Ve bu site sensiz yapamaz senin yorumlarının
    olduğu bölümlere bak bide senin yorumlarının olmadığı
    (sen yok olduğun için bizde yazmıyoruz.)bölümlere bak.
    Siteyi sahipsiz bırakmak gibi birşey bu!
    Sitede ki en değerli ve emektar yorumcu sensin!
    Ve sitede olman gerekiyor..!BBG’ye gelince evet O
    bizleri terketti.
    Ama bizler hala senaristlerimize kafa tuta biliriz değilmi?
    Ne oldu “Polyyanna”nın mutluluk oyununa hani hep onun gibi
    düşünüyodun umudunu yitirmen yakışıyormu?
    Lütfen arkadaşım sitede yorumunu zevkle okuduğum
    bir kaç insanın içinde birinci olan insanda bunu yaparsa…
    Ne olur yapmayın ya!

    February 25th, 2009 | #

  241. yorumcu

    Övgülerin için teşekkür ederim.Sen değer verdiğin için öyle düşünüyorsun.Sağol.
    Bu neye benziyor biliyor musun?Çok iyi anlaştığın ,sevdiğin bir arkadaşın var ama zamanla senden uzaklaştığını,sana sırt çevirdiğini hissediyorsun.Farkındasın ama geçmişin hatırı için Polyanna’cılık oynayıp belki düzelir,düzeltebilirim diye arkadaşlığını devam ettiriyorsun.Sonunda arkadaşın sana ihanet ederek terkedip gidiyor.Sen artık onun arkadaşın olmadığını biliyorsun ama buna rağmen yine de gördüğünde karşılık almasan da insanlık adına selam veriyorsun.Ama hepsi o kadar.Daha ötesi ne senin içinden geliyor ne de onun umurunda.
    Eğer sana gelip inandırıcı bir şekilde özür diler,eski günlerdeki gibi davranmaya başlarsa tabi ki herşey değişir. :wink:

    February 25th, 2009 | #

  242. Lütfiye

    Burdayim ben arada sirada girip sizleri okuyorum ama yazmiyorum artik çünkü ne yazacagimi bilmiyorum. Heyecanim ve beklentim bitti bu diziye karsi vallah dün çok rahattim, çok da güzel uyudum. Arkadaslar tabi ki bakmaya devam edecegim çünkü artik birakamam sonuna yaklastik ama inanin ayni zevkle bakmiyorum artik. Yorumcu arkadasimin dedigi gibi selam verip geçiyorum diziye. BBG artik benim için eski bir dost, uzaklastik çünkü degisti o. Tekrar eskisi gibi olursa, o zaman yeniden güzel ve yakin dostlar olacagiz Yorumcunun söyledigi gibi, aynen ona katiliyorum. O yüzden, bilinki ben sizleri okumaya devan ediyorum her gün ama yorum yazmak istemiyorum… Siz devam edin yazmaya Koyu Hayran, Milacim ve Yorumcu arkadaslarim selamlar hepinize…

    February 25th, 2009 | #

  243. deniz deren

    merhaba bbg ciler. ben iki sezonu da fire vermeden izledim. son sezon finalindeki bayağılıktan sonra izlememiştim. son dört bölümde seneryo hem karakterleri hem de o güzelim masalımsı anlatımı batırmış. sadece ne hale gelmiş bi seyredeyim demiştim üzüldüm. seneryo da olsa **bakacağın yüze tükürme** olayını dikkate alsalardı iyi olurdu. seyirciyi bu kadar hafife almayız lütfen senarst ve yapımcılar. hayat güllük gülistanlık değil farkındayız. ama olayları karşılarken ki tavırlar çok önemli. inanmasanızda insanlar dizilerden olumlu olumsuz şeyleri hayatlarına bir nebze de olsa katıyor. güzel ve anlamlı işler yapın. bilmem ne kadar dikkate alırsınız.

    February 25th, 2009 | #

  244. hayran1001

    Mehraba cocuklar,yorumcu,koyu hayran,mila,lutfiyye ve digerleri!!!!Bakiyorum son yorumlar bize asil hayranlara aid,yine bir arada…!!!! Koyu hayrancim bende girib buradakilari okuyorum,ama bir az kotu seslensede yazmaga,tartismaya bir konu bulamiyorum,ne yazimki bu hafta dizide olmadi…Yazmaga tek bir sey var,o da bu dizinin kim ne soylerse soylesin bu dizi berbad bir halde…Bunuda yeterince yazdik,ama anlayan olmadi,daha da her sey kotu oldu…Ne faydasi surda kendimizi eziyyet vermeye..Dun dizi olmadi,ama inanin cok samimi soyluyorum,hic de ozlemedim,bence artik eski tadi duzu yok,sadece aliskanlik oldugu icin izliyoruz…. :wink: :wink:

    February 25th, 2009 | #

  245. perihan

    arkadaşların nasıl üzgün olduklarını neden anlamazlıktan geliyorylar yok onur ve şehrazatıayırınca buzgibımi oluyorsunuz yok şehrazata yeni ofis arkadaşgeliyormuş yok onur başkasıyl aşk yaşayacakmş bizler üç yıldır sadece onur ve şehrazat içn izliyoruz onları çok seviyoruz az bişeyde şehrazakın eline bavul verip ayıyorsuz sevenlerin ne günahı varsinirlen dim küfür etmek istemiyorum hoşça kalın

    February 25th, 2009 | #

  246. Deniz

    Son bolumler dizini baya heyecanlandirdi.Cok seviyorum Binbirgeceni,hatta sali gunlerini iple cekiyorum malesef her hafta yayinlanmiyor

    February 25th, 2009 | #

  247. koyu hayran

    Hayran 1001 arkadaşım seviyorsan;
    yorum yapabilirsin muhakkak bir konu bulunur.
    Dediğim gibi yalvarırım sizlere canım arkadaşlarım,
    sizsiz site boş,anlamsız ve saçma zaten yoksanız ben de yok
    olurum ne işim var ki tek başıma (yorumcu,hayran 1001,lütfiye ve mila) hepinizin yorumlarını burada okumak istiyorum.
    Yorumcu ve hayran 1001 özellikle sizi :wink:

    February 25th, 2009 | #

  248. Binbir Gececi

    Onur bir sey yapmadi ki. Sehrazat yaptiginin yanlisini Onur’a kustu ve yine kacti.

    Sehrazat’ta cok iyi biliyordu ki Kerem bu isi hemen hemen cozmus durumdaydi. Ve Onur’un pismanligi ise su goturmez bir gercek hem de bu paranin nicin istendigini bilmedigi icin aslinda sucsuz.

    Sehrazat hem suclu hem de guclu. Gicik bir karakter; tutarsiz, ahlaksiz, yalanci.

    February 26th, 2009 | #

  249. Sevda Azeri

    Sehrazat cok yalnis yapti ve eger Onur baskasiyla ask yasayacaksa Onura hakk vermek lazim.Yani her seferinde siyah geceni bayrak etdi,madem unutamiyorsun niye evlendin Onurla?

    February 26th, 2009 | #

  250. sehrazat onur

    yoksa buhafta damı yok dizimiz fgramanı göstemiyolar özete yok artık versinler e net özeti ver yada bilgi ver diziler ilgili lütfen rica ediyorum su bennunu beni sevmiyorumuz lafına gıcık olmaya basladım tapı kocasıda gidip baskasılar aldatı birde inş onurlar sehrazat boşamazlar büğün 39 cü bölümü izledim de o bölümü süperdi onur 39 daki gibi birseyler yapsa onuru birseyler yapmazı lazım herseyi anlatız keske kerem vurmazadı heyseyi anlatacatı inş ölmez uyunıcak herseyi anlatı kerem simdi hastanedese onurlar sehrazat hastanede karşılarsilar belki olarada konuşular yanı oralada bu konu konuşumazda sabecek mrb derler diye düşünüyorum bu aralar diziler ilgili cok seyler düşümere basladım kadınlar onur arasıda hiçbirsey olmaz onuru askı biranda bitmez sehrazat olan askı dizi olsun artık buhafta

    February 26th, 2009 | #

  251. sehrazat onur

    herhafta verilerdi neoldu da simdi vermiyorlar özeti artık versinler eh buhafta dizi yoktu özeti verilerdi özetide vermediler e net sana sesleriyorum su özeti ver yada bilgi ver diziler ilgili neden cıkmadı özet yada fgraman

    February 26th, 2009 | #

  252. ayşenur

    neden bu hafta yayınlanmadı bölüm çok merak ediyorum??hiç bir acıklamada yapılmadı biz bir hafta sabırsızlıkla bekliyoruız bi bakıyoruz başka bi dizinin tekrarı bu şekilde devam edilirse bende çok izleyici kaybedersiniz…BENCE BU HAFTA Bİ AÇIKLAMA KESİNLİKLE YAPILMALI!!!!!

    February 26th, 2009 | #

  253. inatcikizz

    yeni bölüm ne zaman hic information bulamiyorum cevap bekliyom :sad: :roll:

    February 26th, 2009 | #

  254. Eylül

    Bu hafta neler oldu nerden izlenir biri bilgi verebilir mi dün gece yayınlanan gece sesleri bile paylaşılmış Binbir Gece yok

    February 26th, 2009 | #

  255. Sevda Azeri

    bence mayisadek devam eder

    February 26th, 2009 | #

  256. sehrazat onur

    üfffffffffffffffff yeter ber su özet versinler artık sinirlermeler basladım frgaman yok özet yok hiçbirsey yok bune yanı dizi yoken özeti verilerdi simdi neden yok elere buhaftada yoksa çıdırım yanı bu kadar olur ya :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :mad: :mad:

    February 27th, 2009 | #

  257. yasemin

    olur neden olmasın bu haftada olmaz belki bu nu da yaparlar ben beklerim valla bunlardan her şeyi dizi bitito onlar ne peşinde ahhhhhhahhhhhhh ne izlerdik haftası haftasına ahhhhhhhhhhhhhh mahfettiler diziyi :cry: :cry:

    February 27th, 2009 | #

  258. Sevda Azeri

    bu hafta olmasa cildiracam

    February 27th, 2009 | #

  259. sehrazat onur

    valla buhaftada olmasada çıldıracam yanı özeti versinler artık e net sana sesleriyorum buhafta hep sana diyorum hiçbirsey söylemıyorumsun açıklarma yap diziler ilgili özeti ver barı

    February 27th, 2009 | #

  260. sehrazat onur

    herhafta özeti verilerdi dizi olmadı zamam da veriledi anneme söylüyorum annem artık kızmaya basladı bana kafayı binbir geceler dozdun diyor ben bu diziden kopamıyorum cok bagladım dizire dizi bitecek ne olacak bilmiyorum yanı eski bölümüleri izliyorum bu aralarda eski bölümülerini cok özledim kanal d hafta için hergün eski bölümülerini verseler birdaha diyorum özeti versiler artık bilgi versiler kafamda hiç cıkmiyor dizi artık versinler özeti

    February 27th, 2009 | #

  261. koyu hayran

    yha bir kelimeyi yüz kere tekrarlayınca
    özeti veriyorlarmı? Tekrar bölümlere gelince
    yayınlanması hiç iyi olmaz! Millet zaten bıktı
    özetleri oynayınca nasıl olsa veriyorlar deyip izlemezler
    o yüzden tekrar bölüm istemeyin tabii dizinin iyiliğini
    hala istiyorsanız! :wink:

    February 27th, 2009 | #

  262. sehrazat onur

    diziler ilgili açıklarma yapsılar yada bilgi versiler bencede yüz kere söylerse bire özeti vermiyorlar küçük kadınların reklamların veriyorlarda eruo d kanalında takıp ediyorum kanal d de takıp ediyorumda hiç vermiyorlar bbg yi reklamlarını neyse daha salıya dört gün var veriler reklamların yarın birgün

    February 27th, 2009 | #

  263. hayran1001

    Ya nasil yani yok:???: simdide 1 aydan birmi yayinlayacaklar:???: ya galiba sonda hakikaten birakacam bu dizini…zaten biktirdi….hele bir sanki bu sezon iyi bir bolum cekmisler,simdide tekrar bize izletiyorlar…Cok sacma,keski 83 bolum son bolum olardi,en azi kurtulardik… :evil:

    February 28th, 2009 | #

  264. yorumcu

    Haftaya Kolaj Bölüm verilmesi benim için iyi haber.Gelecek hafta da rahat ve huzurlu geçecek demektir.83.bölümden hiçbir olumlu beklentim yok,dizi ile ilgili hiçbir istek ve hevesim de yok.Bu neye benziyor biliyor musunuz?Daha önce çok iyi anlaştığınız ancak sonra bozuştuğunuz ve geçmişin hatırına küs olmak istemediğiniz bir dostunuz ‘Bu hafta gelemiyorum,kısmetse gelecek hafta gelsem olur mu?’ diye haber gönderiyor,siz de içinizden ‘Oh bee,çok şükür ,bir hafta daha rahatız’ diyorsunuz.
    Neden böyle söylüyorum?Çünkü bana göre BBG’nin olmazsa olmazları vardı ve onları kırmızı çizgiler diye tanımlamıştım.Hele Şehrazat’ın ‘Onur boşanmazsa herşeyi açıklarım ‘ sözü benim için en kabul edilmez olaydı.Bizim bildiğimiz Şehrazat bu kadar kendini küçültmezdi.

    February 28th, 2009 | #

  265. Sevda Azeri

    ya boyle yazmayin..cok uzuluyorum.Amma BBG izleyicilerine bu saygisizlik,artik 21 gunden sonra izleyeceyiz diziyi

    February 28th, 2009 | #

  266. suny

    banca bunlar ozatmak istiyorlar boylaca sezonun sonunda bitirmak istiyorlar,bir sey dahada var balki bizlardan gelan elestirilara kolak asip koniyi tamaman cevirirlar ve bizim istadimiz gibi pilanliyorlar sizca boyla guzal bir sey ola bilirmi?neysa nasil toparlarlar merak ediyorum

    February 28th, 2009 | #

  267. suny

    birda halit ergenc sali gunu yesilcam odullarini sonacak acaba canli olarak gostarirlarmi?lotfan bilan varsa soylasin tasakurlar

    February 28th, 2009 | #

  268. yasemin

    gerçekten kolej bölüm mü varmış ya ben demiştim valla bu nuda yaparlar ya bu kadar olur ya diziyi elden gidiyo biri bunu durdursun ne olur yaa olmaz böyle yoksa rüyamı tam salı var derken yıkrın bütün dünyamııı ben mu dertden ölürsem söyle binbir hiç mi kalbin sızlamaz olmazzzzzzzzzz BÖYLE ŞEYYYYYYYYYYYYY (((
    (SIKINTIMI ŞARKIYLA BİRLEŞTİRSEMDE ÇOK CNM SIKILDI VALLA OLAZ OLAMAZ DİYODUK NE DEMİŞLER:İSTENMEYEN TAŞ BAŞ YARAR DİYE AHHHA HHHAHHH )))

    February 28th, 2009 | #

  269. yasemin

    :cry: :cry: :cry:

    February 28th, 2009 | #

  270. şehrazat onur

    olmaz böyler birsey ya simdi de öyle mi oldu bekler bakarım birhafta sabetiyim birhafta daha nasıl sabetdecek birde halit abini sunacak sey yok göstermesel belki gösterilersede ntv kanalında gösteriler belki yada baska kanalda olur belki ama

    February 28th, 2009 | #

  271. yasemin

    ahhhahhhh dizi olunca batıyo mu
    ya neden yooookkkk bişey söyleyin yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    February 28th, 2009 | #

  272. şehrazat onur

    15 günde 20 güne mi çıktı ya dizi bir açıklarma yapsalar ya e net de yapmıyor bilgide vermiyor açıklarmada yapmıyor üffffffffffffffffffff sinir oldum

    February 28th, 2009 | #

  273. alev

    arkadaşlar ben magazin d’yi izliyordum kaçırmıştım sabah kanal dnin ana sayfasından irdim fragmanı izliyordm ceyda düvencinin açıklamaları vardı altta salı 22.00 binbir gece yeni bölüm yazıyodu inş yanlış görmemeşimdir hmn üzüntüye kapılmayın

    February 28th, 2009 | #

  274. sehrazat onur

    eminiz kolej bölüm vereceklerinde frgamanı verdilermi ben kanal.d yi takip ediyorumdum birhaftadı büğünde sonra takıp etmecek artık 10 mart kadar çünkü takıp etse bire göstermiyorlar

    February 28th, 2009 | #

  275. alev

    ben görmüştüm ama inş yanlış görmemişimdir demek istiyorum ama sizde haklısnz baksanıza özet yok neyse artık salı günü görürürz ma böylede yapılmazki bari açıklama yapsınlar kriz demesinler boşuna çünkü artık bunlara kanmıyoruzz

    February 28th, 2009 | #

  276. yorumcu

    Üzgünüm ama Kanal D’nin de bağlı olduğu Doğan Grubu’nun gazetesi olan Milliyet Televizyon ekinde 3 Mart Salı günü saat 22.00′de BBG Kolaj yazıyor.
    Aslında diziyi konu olarak bu hale getirmeleri,hiçbir açıklama yapmadan 3 hafta ara vermeleri,bir özet yayınını bile çok görmeleri düpedüz biz seyircilere HAKARET.
    Sayın yorumcular,bu site yönetiminin bütün bunlarla bir ilgisi yok.Sorumlular yapımcı TMC ile Kanal D,eleştirecekseniz onları eleştirin.
    Haddimi aşarak size bir tavsiyede bulunmak istiyorum:
    Size ne kadar değer veriyorlarsa siz de onlara o kadar değer verin,kendinizi bu kadar diziye bağlamayın,çünkü hak etmiyorlar.

    February 28th, 2009 | #

  277. KATILIYORUM

    Çok istikrarsızlar ve izleyiciye hiç değer verilmiyor!

    February 28th, 2009 | #

  278. alper

    Ya yuh artık ya iki hafta ara mı olur.Valla çıldıracam ya.Niye bu kadar ara veriyolar anlamadım .Hem çok yüksek reyting alıyor hem de iki hafta ara veriliyor.Bu yapımcılar ne yapmak istiyolar anlamıyorum.Tamam maliyeti çok yüksek bir dizi ama en fazla 1 hafta ara verilir ya.Bari özet versinler.

    February 28th, 2009 | #

  279. koyu hayran

    Yha şey oluyor olabilirmi?
    Hani cok tepki verdik yani ilk başlarda diziyinin konusumu değişcek acaba? Anladım,farkındayım sacmalıyorum yuh bee kardeşim bu kadar da olmaz ki ne demek dizi 2 hafta yok!
    ayh sıkıntımdan ölücem.
    Yüzümüzü kara cıkartmayı hiç başaramayacaksınız değilmi
    lanet olsun ya!
    Nefret sizlerden(senaristler). :evil:

    February 28th, 2009 | #

  280. koyu hayran

    Doğru bizi aptal seyirci gibi görüyorlar.
    Yazıklar olsun yha yemin ederim yazıklar olsun.
    Allah bu diziyi bu hale getirenin
    (Eda namı diğer CANAN pisliğini diziye sokanın)
    burnundan getirsin bizi aptal yerine koyan aptallar
    çok zeki olduklarını düşünüyorlar sanırım bu ne biçim iş
    arkadaşım yha ben dizimi istiyorum her ne olursa olsun!
    Binbir Gece’mi verin bana!..
    Aklımın almadığı hiç bir dizi etkilenmedi şu lanetolası krizden
    ama bizim dizi resmen çarpıldı acaba niye
    diğer dizilere kriz vurmadı?
    Dudaktan Kalbe midir nedir o dizi her hafta yayında.
    Küçük Kadınlar,Yaprak Dökümü,Aşk-ı Memnu,beğenmediğim
    dizi Annem bile yayında bizim dizi yok!
    Öyle bir etkilenmiş ki 9.8 şiddetinde çarpılmış krize…
    palavra bunlar yha krizi bahane etmeyin ekonomik kriz
    ekonomik kriz bırakın arkadaşım yha!
    DİZİMİ İSTİYORUM!!! :wink:

    February 28th, 2009 | #

  281. hayran1001

    Bende basda ekonomik kriz diyib ustunden keciyordum,ama butun krizler birce 1001 Geceyemi kalmis,sanki butun dizilerin krizini bize yuklemisler,1001 Gece butun dizilerine yerine kriz yasiyor,digerlerinde kendi keyflerinde,vakti vaktinde yayimlaniyorlar…tabi bu artik bizlere buyuk saygisizlik,bir daha tekrarliyorum,eger ben basdab bu dizini izlemeseydim,ya da her sey onceden boyle baslasaydi,inanin ben bu dizini izlemezdim.cunki hic zevkimde diyil…ama ne yaziki cok guzel bir baslangic yapmislar,ve her kesi diziye kaptirmislar… :sad: :sad:

    March 1st, 2009 | #

  282. alo

    bence kanald ‘nin elinde şu anda rating garantisi sadece yaprak dökümü var,diğerleri 9,10 ratinglerde geziniyor…ve heran 7-8 düşebiliyor…kurtlar vadisi başladığında aşk-ı memnu biraz düşer..asi zaten 7,8 dolanıyor…binbir gecenin ölüsü bile ab grubunda 10-11 lerde ,eger dizi 90.bölümde bitecekse …bu gidişle mayıs ortasına kadar uzatacaklar…seneyi böylece kapatırlar…taktik yapıyorlar ama izleyiciye açıklama yapmaları gerekiyor…

    March 1st, 2009 | #

  283. sehrazat onur

    kanal d yöneticileri binbir geceni yönetmeni yada yapmıcısına biz binbir geceyi iki hafta yayınlamacaksa diye bilgi verdilemiki

    March 1st, 2009 | #

  284. hayran1001

    ya canim,onlar neden boyle aciklama vermeye ihtiyac duyub,kendilerine bi zahmet versinlerki…hem de bizim ekibler,bizlere hep surpriz yapmagi seviyorlar…. :lol: :lol: :lol:

    March 1st, 2009 | #

  285. sehrazat onur

    82 iç bölümün bitidide sonra yeni bölünün reklamlının veriyorlar 24 subat diye reklamlını veriyorlar sonra olmuyor o zamam neden frgamanı veriyosun olamacasa ere öylecek bizleri kandıyorlar o hafta olacak diye

    March 1st, 2009 | #

  286. fadime

    Bu ne saygisizlik! Simdide ayda bir defami yayinlayacaklar?Bizlerle alay ediyorlar,diziden kopmagimizi istiyorlar galiba

    March 1st, 2009 | #

  287. kerim

    ne oldu ya bugündemi yok

    March 10th, 2009 | #

  288. Biko

    Ben 82. bölümde onur ve şehrazat düşünceliyken bir şarkı çaldı. çok güzeldi ama kimin söylediğini bulamadım. yardımcı olurmusunuz…

    March 11th, 2009 | #

  289. arzu binbir gecenini en buyuk hayrani

    :razz: bu dizi birinci bolumden coooook super ve oyle olmayada devam etcek ben cok seviyorum hic bitmesin binbir gece 1001 bolum olsun yine izlerim bikmadan usanmadan super olaganustu hep ratingde birinci gercek aski gercek dostlugu anlatiyor zaten binbir gece masallarininda hepsini okudum superler aynen devam binbir geceeeeeeeeeeeee
    korkularimla senden kacsamda
    o sisiyah gecede kalsamda
    biz hayatta ayakta durdukca
    yasariz bu aski sevdayi

    March 16th, 2009 | #

  290. arzu binbir gecenini en buyuk hayrani

    :razz: bu dizi birinci bolumden coooook super ve oyle olmayada devam etcek ben cok seviyorum hic bitmesin binbir gece 1001 bolum olsun yine izlerim bikmadan usanmadan super olaganustu hep ratingde birinci gercek aski gercek dostlugu anlatiyor zaten binbir gece masallarininda hepsini okudum superler aynen devam binbir geceeeeeeeeeeeee
    korkularimla senden kacsamda
    o simsiyah gecede kalsamda
    biz hayatta ayakta durdukca
    yasariz bu aski sevdayi

    March 16th, 2009 | #

  291. Butalbital.

    What is butalbital….

    Butalbital order. Cheap butalbital. Butalbital. Generic butalbital….

    May 1st, 2009 | #

  292. burak

    eda yı çok seviyorum işallah şehrazat ölür dizi biter YAŞASIN CANAN ERGÜDER

    May 3rd, 2009 | #

  293. Buy percocet online.

    Buy percocet online without office visit….

    Buy percocet online. Buy percocet online no prescription….

    November 16th, 2009 | #

Sizde Yorumunuzu Yazin!

:mrgreen: :neutral: :twisted: :shock: :smile: :???: :cool: :evil: :grin: :oops: :razz: :roll: :wink: :cry: :eek: :lol: :mad: :sad:

Yorumlar RSS. | TrackBack URI

Domain