Binbir Gece 59. Bölüm
Â
Şehrazat şokta, Onur çaresiz!
Her bölümü büyük bir tutkuyla izlenen rekortmen dizi Binbir Gece, aÅŸk ve heyecan dolu yeni bölümüyle bu hafta ekranlarda…
Onur’un baÅŸkasından bir çocuÄŸu olduÄŸunu öğrenen Åžehrazat ÅŸok içindedir. Sırrı ortaya çıkan Onur, Åžehrazat’a açıklama yapmakta güçlük çeker. Buket’in Umut’u da alıp evden kaçması Burhan ve Nadide’yi altüst eder. Ali Kemal ve Gani çocukları bulmak için yollara düşer. Kayseri’ye gittiÄŸi sanılan Buket, hiç umulmadık bir yerde saklanmaktadır. Yeni gelin Ahu’nun Buket’ten sonra Burcu’yla da arası bozulur. Burak Sezen’le yakınlaÅŸmak için sürpriz bir organizasyon düzenler. Burak’ın kendisinden uzaklaÅŸması Melek’i çılgına çevirir. Åžehrazat, Onur’un sırrını saklayan Kerem ve Bennu’ya sert bir tepki gösterir. Kerem, Nilüfer’in kendi çocuÄŸu olup olmadığını öğrenmesi için Onur’a baskı yapmaktadır. Onur Åžehrazat’a raÄŸmen hayati bir karar verir…
Åžehrazat Onur’u terk edecek mi? EvliyaoÄŸlu ailesi Buket ve Umut’u bulabilecek mi? Sezen Burak’ın aşırı ilgisine nasıl bir tepki verecek? Onur’un aldığı önemli karar ne?



Onur-Şehrazat hayranları,bu ne karamsarlık?Bu ne ümitsizlik?
Merak etmeyin,yüzük takılırken verilen yemin gibi sözler 3 bölümlük müydü?Onlar hala geçerli.Kaygılanmayın,2 senedir ne şoklar atlattınız,bunu da atlatacaksınız veya atlatacağız(Galiba ben de sizin tarafınızda yer alıyorum(?) )
Daha durun masala göre 3.çocuk olacak ve masalın sonunda ölüm yok .Nerden biliyorsunuz belki de Nilüfer Kaan’ın çok seveceği ablası olacak.Lösemili kızı o kadar sevdi ,Onur babasının kızını mı sevmeyecek?
Anahtar Kaan ile Peride hanım’ın elinde.Onlar bu işi tatlıya bağlamaya yardımcı olacak.Tabi birkaç bölüm sabredeceksiniz.
April 10th, 2008 | #
Ne cabuk vermisler bu kere ozetleri!!!!Ama bu bolumde galiba cok uzecekler bizleri.
April 10th, 2008 | #
işler bu derece karışıkken bu nasıl son sezon oluyo anlamış değilim yahu
April 10th, 2008 | #
ulaş tuzak aşkım benim sana bu bölümde teklif gelmiş niye kabul etmiyosun???
biliyorum tv ye karşısın popüler kültüre karşısın ama nereye kadar.. çok para var bu işte.. bidaha düşün!!
April 10th, 2008 | #
bu ulaÅŸ tuzak benim eski sevgilim mi acaba..
April 10th, 2008 | #
Onurun kolay-kolay Sehrazatdan vaz gecmesine sasiriyorum.Mutlu ve ya kotu final artik beni ilgilendirmiyor
April 10th, 2008 | #
Bu sezon bitsin artik yoksa tabak tadi vermeye basladi.Onur gozumden dusdu!
April 10th, 2008 | #
oh özet cabuk gelmis vallah ne güzel resimler de gelse ay yorumcu sagol bana biraz ümit verdin canim milacim ümidimizi kaybetmeyelim sonu güzel ve tatli olur insallah
April 10th, 2008 | #
ya özete nasil bakcam ya ben bir türlü bakamiyorum yardimci olursaniz sevinirim
April 10th, 2008 | #
Arkadaşlar canınızı hiç sıkmayın senaristlerin artık bizim istemedeğiz veya bizi üzecek kararlar vereceğini hiç zannedmiyorum.
April 11th, 2008 | #
April 11th, 2008 | #
Onur-Åžehrazat hayranları.Kerem’in siyah geceyi öğrendiÄŸinde söylediklerini hatırlayın’Onların arasında öyle bir baÄŸ var ki kimse koparamaz,aralarına giremez’.Aslında birliktelik siyah gece ile baÅŸladı.
Yine ormandaki barışma sahnesinde Onur çok kavga edeceklerini söylemiÅŸti.Kavgaların nedeni de Onur’un onu kaybetme korkusu.O yüzden gizliyor ve yalan söylüyor.(Ben katılmıyorum ama senaristler bu mantıkla diziyi sürdürüyor).O nedenle dizi bitene kadar bu ayrılıp birleÅŸmeler sürecek herhalde.Bunlara artık alışmamız gerekiyor.(Bu arada gerçekleÅŸmesi gereken çok olay var.Bence dizi 3.dönemde devam etmeli.)
Beyaz sayfa ile kıskançlık bitti.Ayırmak için ne yapsınlar?Kızı ortaya çıkardılar.Aslında işler tatlıya bağlanınca Nilüfer diziye renk katabilir.
Herkes son olayda Onur’a yüklendi ama Åžehrazat’ın da yanlışları var.O kadar sert ve katı ki,Onur onu kaybetme korkusu ile yalan söylüyor ve gizliyor.Yine Åžehrazat o kadar gururlu ki bazen Onur’la konuÅŸma ihtiyacı bile duymuyor-Yasemin olayındaki gibi. (Bence yanlış ama senaristlerin mantığı bu).Åžehrazat Bennu gibi olsa Onur anlatırdı.
Ayrıca bir konu daha var:Onur’un Kaan’a yaptıklarını bazı öz babalar bile yapmaz.Åžehrazat Onur’un hataları yanında Kaan’a yaptıklarını da hatırlamalı.
April 11th, 2008 | #
Yorumcu,yorumlarin muhtesem,amma beni kizdiran Onurun kizini secmesiydi,hani soyluyor ya kiz benim olsa da o,lmasada,onu birakmam,yani Sehrazatdanda vaz kecmeye hazireh,neyse
April 11th, 2008 | #
vay agzina saglik yorumcu nasil da mutlu yapiyorsun bizleri vallah ben Sehrazata bir konuda kiziyorum : Kaani biraz oynatiyor iste baba diyebilirsin Onur abin artik senin baban falan çocuk seviniyor babam var diye ama Sehrazat hep ayiriyor onlari çocugun yakinda psikolojisi bozulacak bir baban bir degil diye o konuda Sehrazata çok kiziyorum öyle degil mi? Haksizmiyim?
April 11th, 2008 | #
Senaristler böyle mantıksız tek cümleyi bölümden alıp insanları daha fazla heyecanlandırmaya çalışıyorlar.
Yasemin olayındaki fragmanda da Onur ofisinde Bennu’ya ‘Biz ayrıldık,bitti’ dedi.Bir sonraki bölümde yalvarıp özür diledi.
Bu nedenle yorum yaparken dizinin bütününü dikkate almaya çalışıyorum.
Malesef canım diziyi böyle karıştıran da senaristler.Onlarla aynı görüşü paylaşmıyorum ama empati ile yorum yapmaya çalışıyorum.
April 11th, 2008 | #
bence bu dizi bu sezon bitsin gerçekten yoksa hepimiz ölecegiz zaten baska birseyde bulamazlar yani hersey oldu : Kaanin hastaligi, Sehrazatla Onurun siyah gecesi, Sehrazat vuruldu daha sonra komsusu tarafindan dövuldü, Onur vuruldu ölümden döndü ve sonra igrenç iftiraya ugrandi (evlenemediler), Peridenin psikolojisi bozuldu, Onurun kizi çikti birde son olarak Sehrazat hep bayiliyor (yani hastalik çikacak yakinda) he daha ne olabilir ki yeter degil mi?????????
April 11th, 2008 | #
Sizlerde üzgünsünüz demek benim gibi çünkü yine kimse yok burda ben sizin sayenizde biraz ümitlenmek istiyorum ama kimse yoksa……….ama neyse olsun kendi kendime konusurum bende
. Aslinda bu yorumlarimin en son yorumlarim olacak çünkü eger bu gelecek bölümde ayrilik ve bosanma lafi geçerse bakmam bir daha yemin ettim. Ama sadece 2-3 bölüm küsüp barisma olursa o tamam. Aslinda fragmanda Sehrazat Nilüferi görünce aciyor sanki sevimli bakiyor ona yok bence Sehrazat kabul edecek zaten Sehrazat onun için kizmiyor ki bende hamile kalirsam beni birakabilir Onur diyor ama Sehrazatcim o durum farkliydi o kadin aldatti onu sen hiçbirsey yapmadin ki seni deliler gibi seviyor o asla birakmaz Nilüferi birakmazdi aslinda bak gördün mü nasil sahip çikti simdi fragmanda kizim olsada olmasada ben onu birakmam diyor helal olsun dimi???
April 11th, 2008 | #
April 11th, 2008 | #
Lutfiyye,amma Onur zamaninda birakti simdi ise sahiob cikmak istiyor daha bilmeden kimin kizdi.Bir az mantiksiz acikcasi.Sehrazat nerde gorecek kizi? Belki bir seyler unudub eve donub evde gorecek,bence fragman aldatici
April 11th, 2008 | #
Tabii ki fragman aldatici,bu bolum kesin gormez kizi
April 11th, 2008 | #
Kizin dayisi niye kizi almaga geldi,bunu anlamadim
April 11th, 2008 | #
bende anlamadim birakip gitti simdi Nilüferi almaya geldim diyor Allah Allah milacim bence Sehrazat kizi görecek eve geliyor kapiyi açan Nilüfer olacak ama belkide fragman aldatici olabilir
April 11th, 2008 | #
Bence bu dönem dizi bitmez.
Ratingi devam ediyor.Kanal D’nin Yaprak Dökümü’nden sonraki en iyi dizisi.Neden bitirsinler?Yerine baÅŸka dizi koyulacağını duyan oldu mu?
Önce ayrılacaklar,sonra barışacaklar.Şehrazat hasta,iyileşecek Çocukları olacak.Bennu doğuracak.Füsun dönüyor,Kerem eninde sonunda babasını affedecek,Seval hanım hasta(ölecek ?),Sezen/Burak/Melek,A.Kemal(boş durmaz 4.yü de bulur).Yani anlayacağınız daha çok olay var.
April 11th, 2008 | #
herkeze slm bende salıdan sonra yorum yapacaktım ama dayanamadım yorumları sürekli okuyorum gercekten bende cok üzüldüm o adam niye şehrazatın evine geldi ki kızı getiriken onurun iş yerine gidiyoda almaya gelirken neden eve geliyo adresi kimden aldı evi nasıl ögrendi bunları niye göstermediler bi kac bölümdür kavga kavga etmediler ya artık vakitleri geldi senaristler öyle düşünüyo bence yani bizleri böyle üzmelerimi gereki yo bu kadarda merek omazki ya vallah ben cok üzüldüm
April 11th, 2008 | #
ben dizi seyretmicem demiyorum ama böyle oluncada sinir oluyorum acıkcası bi süre yorum yapmayıda düşünmüyorum
April 11th, 2008 | #
ARTIK BIZI ÜZMEYIN OLUR MU SENARISTLER YALVARIYORUM……
April 11th, 2008 | #
kanal d sitesine resimler geldi Sehrazat Onur ve o adam var konusuyorlar orda açiklama yapicak herhalde Onur
April 11th, 2008 | #
3 sezon olamsin.Ben cok seviyorum bu diziyi amma 3 seona gerek yok!
April 11th, 2008 | #
Lutfiyyecim,resimlere kanald sitesinde baktim,bir az guldum,Onur sanki ifade veriyor polise))60 bolum yaklasir,bence bu sezon bitirirler
April 11th, 2008 | #
Ssenaristlerden bir ricam var hastalik filan cikmasin ,cunki yeterince hastaliklar oldu bu dizide
April 11th, 2008 | #
Kanal D’deki resimlere bakılırsa bunlar 59.bölümün başı.Åžehrazat mahkeme hakimi gibi.Kaan Onur’ın kucağında.Bunlar fırtına öncesi.Daha önce de söylediÄŸim gibi 59.bölüm sert geçecek .Ya seyretmeyin ya da sakinleÅŸtirici alın öyle seyredin.Malesef senaristler yüzünden 2-3 bölüm böyle geçecek, fazla bir ÅŸey beklemeyin kötüsüne hazırlıklı olun iyi çıkarsa sürpriz olsun.
Çİn işkencesi gibi sırayla:Önce fragman,sonra özet ve sonra da fotoğraflar.Hepsini aynı anda verirlerse millet daha az kıvranır onu da istemezler.En büyük teselli fırtınadan sonra doğacak güneş,fırtınaya karşı iyi hazırlanıp atlatanlar için tabi.Bu nedenle önümüzdeki bir kaç bölümü kafaya takmayın.Geçmişten örnek alarak gelecek iyi bölümleri ve olumlu şeyleri hayal edin.
Diğer bir yol da bol bol yorum yazarak rahatlamak.Malum sorunlar paylaşılınca azalır mutluluklar paylaşılanca artar.
April 11th, 2008 | #
ArkadaÅŸlar niye karamsarız ya.Ya tabi bizi böyle yapan kiÅŸiler senaristlerimiz.Ama onlarında bir bildiÄŸi vardır.Bu arada kimse üzülmesin ya.Çünkü bu dizinin güzel bitmesi gerekir.Güzel bitmeli.Bu arada Füsun’un dönmesine sevindim.Zaten her yorumumda bunu belirtiyorum,Füsun bu diziye renk katıyor.Ve iddaa ediyorum 59.Bölüm son aylardaki en güzel reytingi yakalayacak(Binbir gece için).Ama Füsun gelince Ahu ne planlar yapacak onu bilmiyorum.Herhalde elindeki tek koz olan resmi kullanır ama ne gerek var Ali kemal ile evli artık istediÄŸine ulaÅŸtı.Bu arada Åžehrazata gelince yeter artık ya bu kadar düşüncesizlik olur mu ya? .Var ya Onur bu kadar dayandıysa aÅŸkındandır.Valla ben katlanamam.Åžunuda söyleyeyim Nilüfer olayı eninde sonunda çözülür merak etmeyin.Hatta Kaan ile nilüfer de çok güzel kardeÅŸ olur.Tabi bunların hepsi Åžehrazat’a baÄŸlı ve tabiki senaristlerimize.
April 11th, 2008 | #
April 11th, 2008 | #
Tabi ki karamsar deÄŸiliz ama 2-3 bölüm özellikle Onur-Åžehrazat hayranları için zor geçecek.Ondan sonra iyi bölümler gelecek ama bu arada da hazır olmalıyız. Burhan bey ve ailesi ile Kerem-Bennu’yu da aynı zevkle izliyenler tabi ki daha az etkileniyorlar.(Ben ÅŸahsen Onur-Åžehrazat dışındaki sahneleri aynı dikkatle izlemiyorum.)
April 11th, 2008 | #
tamamen saçmaladılar artık.okadar seviyodum diziyi şimdi izlememeyi bile düşünür duruma geldim
April 11th, 2008 | #
ya bu dizinin son sezonu olup olmayacağı ne zaman kesinlik kazanıcka ben orda takıldım kaldım.
April 11th, 2008 | #
Kendi tavsiyeme uyarak geleceğe ışık tutacak aklımda kalan geçmiş bazı diyalog ve olaylardan örnekler vermek istiyorum:
-Geçen sene Onur’un Åžehrazat’a sen bir üzülünce ben bin üzülüyorum dediÄŸinde Åžehrazat’ın on bin üzülüyorum demesi.
-Onur vurulunca Åžehrazat’ın yaÅŸadığı üzüntü,ettiÄŸi dualar
-Åžehrazat’ın Bennu’ya kalbininin hep Onur’la dolu olduÄŸunu ve öyle kalacağını söylemesi.
-Erdal Karayolcu olayından sonra ikisinin de birbiri olmadan yaşayamayacağını söylemesi
-Onur’un Yasemin’e Åžehrazat’ın onun kaderi olduÄŸunu ve hayatında ondan baÅŸka kadının olmayacağını söylemesi
-Evin kapısında Onur’un onsuz yapamadığını,yaÅŸayamadığını söylemesi
-Yüzük takılırken verilen sözler
-Åžehrazat’ın bayıldığını duyunca Onur’un yaÅŸadığı korku
-Uykudan uyandıklarında birbirlerini çok üzdükleri ama çok da sevdikleri itirafı
Bütün bunları gördükten sonra insan, senaristlerin bu olayı rating amacı ile suni olarak ortaya çıkardıklarını ve bu geçmişe sahip aşıkların ayrı kalamayacaklarını kolaylıkla anlıyor.Bu nedenle önümüzdeki bir kaç bölümü bu anlayışla kafaya fazla takmadan seyredebiliriz.(Not:Senaristlerin kafasına tuğla düşer de geçmişi tamamen inkar eden bir yola girerlerse bir şey diyemem.)
Bu arada Onur-Şehrazat aşkı ile ilgili bir kaç kelime söylemek
istiyorum.Tabi ki bu aşkın fiziksel tarafı da var ama bence bu kadar ilgi çeken tarafı duygusallığı.İki tarafın birbirini çok sevmesi,birbirleri için fedakarlık yapması , herşeyi göze alması ve birbirini üzünce kendilerinin de üzülmesi bu aşkta öne çıkan unsurlar.
Diyebilirsiniz ki(ben de diyorum) o zaman niye ayrılıyorlar.
Bizim senaristlerin işgüzarlığı!Onlara öyle karakterler vermişler ki bir sorunla karşılaştıklarında aralarında oturup konuşarak anlaşamıyorlar.Biri katı,sert,hata kabul etmez.Diğeri de dominant,asabi ve sert karakterli karizmatik aynı zamanda - senaristler yüzünden- yalancı ve
korkak.
April 11th, 2008 | #
Tekrar söylüyorum arkadaşlar saçmalamaları normal çünkü çok uzun sürdü ama her bölümün çok güzel olcak diye bir şartı yok.
April 11th, 2008 | #
neden şehrazatla onurun sahneleri az veriyorlarberguzar senden bımadım senglün cerahat uyuyorm çoköpüyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum senharikasınşehrazat berguzar
April 11th, 2008 | #
öncelikle emegi gecen tüm herkese sonsuz tesekkürler profesyonel oyunculariyla müzigiyle mekanlariyla harika bir dizi.bas rol oyunculari birbirine yakistimi dizi sevilir ve bakilir bence bu sezon bitmez reyting orani yüksek önümüzdeki sezondada bizimle olur.daha konular cok sehrazatla onurun sahnelerine daha cok yer vermeleri gerekir.saygilar.
April 11th, 2008 | #
Galiba ssenaristler unutkandilar.Bence bu sezon biter,Bennu mutlu,Mihribanda birisini bulmus,Onur-sehrazat nasil olsa birlesirler,tabii hastalik,olum cikmazsa,Ali Kemal-Fusun-ahu bunlar beni ilgilendirmiyor.
April 11th, 2008 | #
Bir de bir sey fark etdim,Onurla Sehrazat ayrilirken ne Kaan babasini ozler,ne de Onur
April 11th, 2008 | #
Bence 59 bolum Sehrazat kizi gorerken bitecek,tabii eger gorerse.
April 12th, 2008 | #
Ozetde cok sey yazilmamis,mesela Fusunun donusu.Onun icin bir az umutluyum ki belki bu bolumde kisub barisirlar
April 12th, 2008 | #
bence bu dizi iyice sıkmaya başladı şimdi de şehrazat ile onur un ayrılığı çıktı
April 12th, 2008 | #
Enteresan ama kendimi sanki 59.bölümü seyretmiş gibi hissediyorum.Bunda geçmişe göre fragman ve özetin daha iyi verilmiş olmasının rolü de var -inşallah bize tatlı bir sürpriz yaparlar-ama sonunun iyi biteceğini bile bile olumsuzlukları seyretmek de fazla heyecen vermiyor.Elbette 59.bölümü seyredeceğim ama 60. hatta 61.bölümün fragmanını çok daha fazla merak ediyorum.İmkansız biliyorum ama keşke Salı günü 59.bölümden önce 60.bölüm fragmanını verseler.
April 12th, 2008 | #
Haklisin yorumcu,sanki 59 bolumu seyrettdik artik,keske surpriz yapardilar,yeni bir sey olardi,bende 60 bolumun fragmanini merak ediyorum,hic sanmam 59 bolumde guzel bir gelisme olsun
April 12th, 2008 | #
Bakude 25 bolumu izliyoruz,ne kadar guzel bolumlerdi,1 sezon harikamis,Sehrazatda cok tatlidi,gerci simdide tatli,amma 1 sezonda masum yuzu var
April 12th, 2008 | #
1 sezon 28 bolumecen guzel,sonra bir az heyecan azaldi
April 12th, 2008 | #
son bölümlerde evliyaoğlu ailesine verilen ağırlıktan çok memnunum çükü diğer tarafta hep aynı şeyler ahu yu oynayan oyuncuyu gerçekten tebrik ediyorum rolunu çok güzel yapıyor herkese saygılar
April 12th, 2008 | #
fusun geri dönüyor bundan memnun olacağımı hiç sanmazdım ahu ve fusun karakterlerini çok seviyoruz sanırım artık fusun iyi olur e ahu diziye yeter zaten hatta o kız bence diğer aileye de el atar gibi geliyor iyi oyuncuya da hayranız başarılar
April 12th, 2008 | #
ALI kEMAL SONDA GALIBA YALNIZ KALACAK
April 12th, 2008 | #
Tuhaf gelecek ama içimde garip bir rahatlık duygusu da var.Tıpkı dalgıçların dibe vurup yükselmesi gibi 59.bölüm de muhtemelen dizinin dibe vurduğu bölüm olacak.Ondan sonraki her bölüm dalgıçların yükselmesi gibi daha iyiye gidecek.Ben böyle hissediyorum veya en azından hissetmek istiyorum.
April 12th, 2008 | #
Genelde Onur-Şehrazat üzerine yorum yapıyorum ama Burhan bey ve ailesi ile ilgili de birkaç şey söylemek istiyorum:
Bu aileyi beğenerek seyredenlere saygı duyuyorum.Oyuncular da süper oynuyor ancak bana fazla bir zevk vermiyor.
Ali Kemal duygusallıktan uzak ortaya salınmış bir damızlık boğa gibi.
Füsun’un psikolojisi bozuk,çocuklarına düşkünlüğü şüpheli,çocuklarını düşünmeden kocasından intikam almak için namusunu feda etmekten çekinmiyor(Sakın Ali Kemal’i savunduÄŸumu sanmayın o da namus yönünden Füsun’la eÅŸdeÄŸer)
Ahu anasının gözü.
Cansel’e yazık oldu.KeÅŸke onu öldüreceklerine Füsun’u öldürselerdi.Daha iyi bir gelin olurdu.
Burhan bey ve Nadide hanım çok iyi insanlar.Oğullarının yediği
haltlar yüzünden başları dertten kurtulmuyor.
Çocuklar.En acınacak durumda olan onlar.
Yani özetle Burhan bey ve ailesinde düzgün insanlar B.anne,b.baba ve torunlar.Sadece bunlar arasındaki ilşkilerde duygusallık var.Diğer ilişkiler entrika dolu.
Tabi ki zevk seyredenlerin.Bunlar benim görüşüm.
April 12th, 2008 | #
Mehrabalar her kese
Fragmani izledim.Sayeden de Sehrazat evi terk etmis,ama cok agliyordu.Onur da Niluferi evine almagi dusunuyor galiba.Bence,dayisi Niluferi istiyince Onur kizi vermeyecek.Bir de sizler cok yaniliyorsunuz Onurla Kaan bir birilerini cok ozluyecekler.Hatirlasaniz Onur kecen sezon teyzesine kendim cocuklarim da olunca onlari Kaan kadar sevecem ve Kaani ona baba dimesini ve onun babasi olmak istediyini demisdi.Bunu o kadar icten soylemisdir ki bunun yalan olmasi ihtimali hicdir.Ben inaniyorum ki Onur Kaanla Niluferin arasinda hic bir fark koymayacak,Sehrazat gibi……..
April 12th, 2008 | #
Inanamiyorum,ssenaristler ne yapdiniz boyle,her kes final istiyor…Biliyormusunuz,dizi onsuzda bu sezon bitecek,ama kim bikmissa simdiden bakmaya bilir….Ama ben bir sezon diyil uc sezon daha verseler bile,evvelki merakla izlerim.Ne kadar da olsa Berguzar Korel ve Halit Ergencin izlemekden cok memnunluk duyrum…….
April 12th, 2008 | #
Ya ben yukaridaki resmden hic ne anlamadim..
Neresi orasi,polis idarisine benziyor diyerdimde,ama ne isleri var onlarin orda,,,:???:
April 12th, 2008 | #
ne kadar saçmalasa da ben bu diziyi hala çok seviyorum
April 12th, 2008 | #
şehrazat berguzar korel sesi ni ve seni seviyorum neden sunuculuk ve man kenlik yapmıyorsun tanı çokmu aradın üç yaşındki çoçok bileadını biliyor seni çoooooooooooook seviyorum aşığım sana sevgiler
April 12th, 2008 | #
Sehrazat Onuru cabuk afeder bence,Ne de olsa bir kac bolum kalib.Ama bu nasil olacak cok merak ediyorum.Bence de hastaligi ortaya cikinca her sey yoluna girir….
April 12th, 2008 | #
Kanal D’ye bir önerim var:
Salı günü saat 8′de 58.bölüm özeti yerine 59.bölüm özetini veya fragmanını ,8.30′da da 60.bölümü versinler.İnanın fazla kaybımız olmaz tersine merakımızı gidermiÅŸ oluruz.
Bu öneri tabi ki bir şaka ama her şakada da bir gerçeklik payı olduğunu unutmayın.
April 12th, 2008 | #
BBG HAYRANI biz bikmadik diziden,ben cok seviyorum bu diziyi,fakat uzatdikca tadini kacirirlar,Sehrazat-Onur askini hic ediyorlar,3 sezon korkuyorun ki Onur ve ya Sehrazat bir-birlerini aldatirlar,bu ssenaristler bunu da yaparlar,sirf dizi uzansin diye
April 12th, 2008 | #
23.yorumda da yazdığım gibi bence dizi 3.dönemde de devam etmeli çünkü daha çok olaylar var.İhanet veya kıskançlık olmaz çünkü beyaz sayfa açıldı ve 37.yorumda bahsettiğim gibi çok köklü bağlar ve sözler var.Her ne kadar kızsak da bizim senaristler işi tadında bırakırlar ve suyu tersine akıtmaya çalışmazlar.
Aslında insanın gönlünden geçen Onur ve Åžehrazat’ın da Kerem ve Bennu gibi tartışsalar bile birbirlerinden birÅŸey gizlemeden sorunları birlikte çözmeleri.Ama senaristler Onur ve Åžehrazat’ı büyük bir kitlenin duygusal nedenlerle seyrettiklerini bildiklerinden rating amacıyla bu ikiliyi 2 senedir farklı nedenlerle ayırıp birleÅŸtiriyorlar.Ancak ikili arasındaki iliÅŸkiler bölümler arttıkça yumuÅŸuyor.Åžehrazat’ın geçen seneki gururlu ve dik baÅŸlı tavrı evlendikten sonra deÄŸiÅŸmeye baÅŸladı.Altın kafeste bülbül olmayı kabul etti ve kavga istemiyor.Tahminime göre bu ikili arasındaki iliÅŸki daha da yumuÅŸayacak ve ayrılıp birleÅŸmeler de zamanla yok olacak.
Bu dönem herhalde Åžehrazat’ın hastalığı ile bitecek.İyileÅŸme ve 3.çocuk 3.döneme kalacak.
Tabi kısa vade de Nilüfer’in de katılımı ile güzel bir aile oluÅŸacağına inanıyoruz.
Benim beklentilerim bu yönde.
April 13th, 2008 | #
Bence bu son donem.Iyiliesme 1,2 bolum ceker,geriside duzelir.3 donem istemiyorum,3 donemi beklemeye halimiz kalmadi!
April 13th, 2008 | #
Binbir Gece 1 Numara
!!!!!!!!
Azerbaycanda da en azi Tirkiyedeki kimi seviliyor..
Bir sey hosuma gitimedi.Mihribani Azerbaycandan ayrilib Turkiyede kalmagi karar verdi.Bu Azerileri cok uzdu,insanda memleketini hic unutarmi,size diyorum ssenaristler……..
April 13th, 2008 | #
Bence de 3. dönem sıkar ve bu dönemden daha çok saçmalarlar.Dizinin yazın bitmesi gerekir her nekadar bunu istemesemde.Ancak bitmeli.Hem de adına ve kalitesine yakışır bir şekilde.Şimdi bitip bitmeyeceğini boşverelimde bundan sonra ne olacağı hakkında konuşalım.Bana göre ,bundan sonra;
1-Åžehrazat onur’u affedecek ve kızı kabul edecek
2-Füsun çocukların kendisinde kalmasını isteyecek(Ruh sağlıkları açısından).
3-Şehrazat kızı affedip tam herşey yoluna girecekken Şehrazat hastalığı baş gösterecek.
AMA EN SONUNDA HERŞEY YOLUNA GİRECEK VE DİZİ MUTLU BİR SONLA BİTECEK:(UMARIM)
April 13th, 2008 | #
bence dizinin 3. sezonu olmamalı. zaten olsa bile izleyemem(izlemek istemediğimden değil şartlardan dolayı)
April 13th, 2008 | #
nolur binbir gece bu sezon bitsin eğer bu sezon biterse son bölümünü de izleyebilirim fakat bir sezon daha olursa ancak yaz tatilinde internetten izleyebilirim
April 13th, 2008 | #
Bu haber de Şehrazat destek çıkacak diyor.Ayrıca buhaber 56, bölümden önce yapılmıştı.
April 13th, 2008 | #
Evet doÄŸru,biz ÅŸu anda Uçan KuÅŸ’tan öndeyiz.Åžehrazat’ın ilk tepki olarak -geçici de olsa- evi terkettiÄŸini biliyoruz.
Öte yandan çoğunluk dizi bu dönem bitsin diyor ama sevmedikleri ya da bıktıkları için değil senaristlerden korktukları için.Bizi ne kadar da yıldırmışlar!
Ancak ben dizinin gelişimi boyunca senaristlerin de yavaş da olsa olumlu yönde değişip geliştiklerine inanıyorum.Dizi uzarsa eminim ki kıskançlık veya aldatma şüphesi ile bir daha ayrılıp barışma olmayacak.Gördüğünüz gibi bu defa farklı bir olay buldular ve bu olayda da Onur masum,Şehrazat da yalan yerine başka bir konuya takılıyor ki affetmesi kolay olsun.
Bugüne kadar bize yaptıkları için de söyleyebileceğim şu:
Her nimetin bir külfeti vardır.
April 13th, 2008 | #
Fragman’da dikkatimi çeken bir nokta var.Sanki Onur Nilüfer konusunda Åžehrazat’a -belki de ilk defa-rest çekiyor.Herhalde haklılığına güveniyor.Senaristler barışma konusunda belki bu defa Åžehrazat’a ilk adımı attırırlar.Aslında iyi de olur.Barışma konusunda Peride hn ve Kaan’ın rolü olacak mı?Merak ediyorum.
April 13th, 2008 | #
bana göre şehrazat Onur a fazla kızmamalı sonuçta bu yıllar önce olmuş bişey onla birlikteyken yapmamış ki böyle bi şeyi hem şehrazatla nilüfer iyi anlaşa bilir ayrıca nilüferi getiren adam nitye dönüyoki madem alcaktın niye geliosun
April 13th, 2008 | #
Binbirkız sana katılıyorum.Bence de kızı Onur’a verdikten sonra tekrar istemesi saçmalıktı.Ama ne yapalım böyle ÅŸeyler her dizide var.Bunlarda dizilerin dikenleri.
April 13th, 2008 | #
60.bölümün fragmanını merakla bekliyoruz ama onu da yine bulmacaya çevirecekler diye korkuyorum.59.fragmana bakın ,olaylar akış sırasına göre deÄŸil karışık ve kafa karıştıracak ÅŸekilde veriliyor.Giysilere ve arkadaki mekan görüntüsüne göre yorum yapmaya çalışıyoruz.Özetteki fotoÄŸraftan 59.bölümün Onur’un evinde baÅŸladığını anlıyoruz.Halbuki fragman Åžehrazat’ın eski evinde ve Kaan Onur’un kucağında iken baÅŸlıyor.İlaveten görüntüler birleÅŸtirilerek seyirciler yanıltılıyor(Ben bunu etik bulmuyorum).Buna örnek:Åžehrazat sanki Nilüfer’e bakıyor(?).Geçen bölümde de sanki Kerem olayı Åžehrazat’a anlatıyordu.
Bunları yaparak ne zevk alıyorlar anlamıyorum millete eziyetten baÅŸka…
Dizi yönetmeninin fragmanı akış sırasına göre ve seyirciyi yanıltmayacak şekilde yayınlamasını rica ediyoruz.Bu sayede seyirciyi 1 hafta sürecek gerilime sokmamış olurlar.
Zaten senaristler bizi yeteri kadar gerdi.İnsanlar dizi sağ salim bitsin diye-sevmelerine rağmen- 3.dönem istemiyor.İyi biterse millet kurban kesecek, kötü biterse beddua edecek.Belki deve kesen bile olur(!)
April 13th, 2008 | #
Fragmanda Kerem-Bennu-Sehrazat konusmasinda Onur iceri dahil olmus gibi,ve sanki onlarin konusmalarina kulak asir,ben kesin istemiyorum Sehrazat ilk addim atsin barismak icin,amma galiba oyle olacak
April 13th, 2008 | #
Fragmanda Kerem Sehrazat bu ikimizim hal etmesi gereken bir konu diyor neden?Keremle Onur mu yani?Anlamadim. Ama ne hos dimi Kerem destek olacak arkadasina birde barismalarini istiyor demek ki artik Bennuyu tamamen seviyor çok sevindim. Ya birde su Burak deli mi ne Sezene takiliyor vallah asik oldu resmen bu kiza Melek delirecek…He birde Füsun dönüyor çok sevindim hos geldin canim. Birazda Evliyaoglu ailesinden bahsetmek istiyorum çünkü Onurla Sehrazat için gerçekten hiçbir ümidim yok bunlar barisa bile sonra Sehrazatin hastaligi çikacak yeter biktim…..
April 14th, 2008 | #
Diğer rating alan dizilerde özet ve fragmanlar derli toplu.Yanıltma yok.Onların seyircileri yeni bölümü heyecanla beklerken biz bulmaca çözmeye çalışarak yeni bölüm için tv başına stres içinde geçiyoruz.Tabi ki mevcut hali ile fragman ve özetlerden memnun olanlara da saygı duyuyorum ama ben memnun değilim.
Öte yandan Burhan bey ve ailesinde sadece büyükbaba,büyükanne ve torunlar arasındaki iliÅŸkiler saf ve temiz.DiÄŸerleri kirli.Kusura bakmayın ama ressam macerasından sonra Füsun’un çocuklara hala annelik yapmasını etik bulmuyorum.Nadide hanımın dediÄŸi gibi ‘Hata hata ile düzeltilmez’.Bu arada Åžehrazat’ın siyah gecesi ne oluyor diye sorulabilir.Åžehrazat’ın yaptığı çok çaresiz bir annenin aşırı fedakarlığı.Olaydan çok utanıyordu ve tekrarlamadı.Füsun’nun sebebi intikamdı,utanmıyordu ve tekrar tekrar yaptı.Kocasından boÅŸandıktan sonra yapsaydı kimse bir ÅŸey diyemezdi.Ali Kemal daha da beter savunulacak hiç bir yönü yok.İlk oÄŸlu ölmese Burhan bey onu çoktan evlatlıktan reddederdi.Tabi ki Burhan bey ailesi ile ilgili sahneleri de izliyorum ancak- bizi üzseler de- Onur-Åžehrazat hatta Kerem-Bennu sahneleri kadar ilgimi çekmiyor.
Bunlar tabi ki benim görüşüm.Farklı görüşlere de saygı duyuyorum.
April 14th, 2008 | #
Bencede Füsun çok kirli pis birsey yapti kusura bakmayin ama ben -eger evli olsaydim birgün olurum insallah- kocam beni aldatiyor diye bende mi onu aldatmaliyim? Kesinlikle HAYIR namus denilen birsey var canim git birak o adami bosan ama sende onun gibi yapma hiç olmadi bu günah günahla ödenmez evet Nadide Hanim hakli. Ama yinede diziye dönmeliydi çok sevindim çok güzel olacak bundan sonra isler yine karisacak Ahuyla……..
April 14th, 2008 | #
Lütfiye tamam Füsun’un yaptığı yanlış ama Ali kemal ondan daha beter.Zaten çocukların yanlarında anneanneleri ve büyükbabaları olmasaydı hallerini düşünemiyorum.Ama ben olsam Füsun’da kalmalarını tercih ederdim çünkü Ahu o çocukları mahveder.Zaten Ahu’nun niyeti de çocukları göndermek deÄŸilmiydi.İşte ne güzel Füsun da kalsınlar.
April 14th, 2008 | #
YANİ HAYATIM BOYUNCA BÖYLE ZEVKSİZ HEYECANSIZ BASİT Bİ DİZİ GÖRMEDİM,HELE HELE ŞEHRAZATIN HERŞEYE KIZMASI ÜZÜLMESİ AĞLAMALARI NE KADAR YAPMACIK VE SIKICI..DİZİYE Bİ YENİLİK Bİ HEYECAN KATAMADAN OYNAMANIN Bİ ANLAMI YOK BENCE..İLK BÖLÜMLERİNDE İZLİYODUK FAKAT ÇOK SIKICI OLMAYA BAŞLADI ARTIK İZLEMİYORUZ AİLECE.HALİL ERGÜN VE CEYDA HM.VE KEREMİN DIŞINDA OYUNCULAR ÇOK BASİT..
April 14th, 2008 | #
Zeynepcim Onuru canlandiran Halit Ergenç Halil Ergün Yaprak Dökümünde oynuyor (Ali Riza) neyse karistirdin canim haklisin ilk bölümleri çok süperdi yani artik o kadar heyecanli degil ama ben yinede dizimi sonuna kadar bakicam iste ne yapim kopamiyorum iste. Ama bence bu kadar bikan varsa size nedenini söylim : bu dizinin en önemli sorunlarini çok cabuk hal ettiler. Mesela 5. bölümün sonunda (yanilmiyorsam) Onur Sehrazatin bir oglu oldugunu ögrendi o geceyi ve o parayi onun için oldugunu bildi. Bence bunlar daha fazla sürecekti. Onur hemen bilmemeliydi. Konular hemen kapandi ondan artik biraz saçma. Yeni konular ve yeni olaylar o kadar heyecanli degil. Tabi ki bende ilk bölümlerini daha çok seviyorum (inanirmisiniz her zaman bakiyorum you tube’dan). O ahlaksiz teklif yapildiginda herkes begenmisti bu diziyi artik o kadar hevesle ve o kadar zevkle bakilmiyor bence. Ama yinede süper bir dizi zaten güzel olmasaydi ratingleri düsük olurdu çoktan. Hala çok izleniyor diyorum ya size birakmak istesekde birakamiyoruz, kopamiyoruz Binbir Geceden. YASASIN BBG………..
April 14th, 2008 | #
ben bu hafta yorum yazmıcam dedim ama bazen insan bazen dayanamıyo yorumları sürekli okuyup takip ediyorum anlayacagınız sürekli sitedeyim lütfiye sana katılıyorum evet ne kadar kızsak ta diziden kopamıyoruz bende senin gibi diziyi sonuna kadar izlemeyi düşünüyorum sabırsızlıkla yarın gece yi beklemekteyim
April 14th, 2008 | #
Yarina az kaldi
Ama sabah iyice surprizler bekliyor bizleri.Fusunun gelmesi,Sehrazatin Onurla yasadigi gergin anlar,Sehrazatin evi terk etmesi,Burakin bilmeden ovey ablasina galiba asik olmasi.ve daha neler neler ……….
April 14th, 2008 | #
Herkes gibi ben de yarın geceyi bekliyorum ama daha çok 60.bölüm fragmanı için.İnşallah senaristler bize tatlı bir sürpriz yaparlar da 59.bölüm korktuğumuz kadar kötü geçmez.
Åžehrazat’ın fragmanda aÄŸlayarak Kaan’a söylediÄŸi ‘Senden baÅŸka hiçbirÅŸeyim yok benim’ cümlesi ile özetteki ‘Onur Åžehrazat’a raÄŸmen hayati bir karar alır.’ bölümün anahtar cümleleri ve malesef kötü iÅŸaretler.
59.bölümün seyredeceÄŸimiz son kötü bölüm olduÄŸuna ve bundan sonra dizinin yükseliÅŸe geçeceÄŸine inanmak istiyorum çünkü Burhan bey’in konağındaki olaylar beni kesmiyor malesef.
Ancak emin olduğum şey birkaç bölüm sonra dizinin olumlu yola girecek olması.Sonu iyi biten herşey de iyidir.
Bu arada Åžehrazat’ın hastalığını fazla kafaya takmayın.Nasılsa masala göre sonunda ölüm yok.Bu ÅŸekilde suni ayrılıp barışmalar daha çok stres yaratıyor.Onur ve Åžehrazat’ın hastanede yattıkları bölümleri hatırlayın.İkili sürekli biraradaydı ve duygusal sahneler yaÅŸanmıştı.
Åžimdilik bu kadar.
April 14th, 2008 | #
bence kendimizi sıtrese sokmayalım ne de olsa dizi son olsa bile çok güzel hatıraları var
April 14th, 2008 | #
ben binbir gece yi heyecenlı bir dizi olduğu için değil izledikten sonra beni mutlu ettiği için izliyorum aslında bir sezon değil on sezon daha izlerim ama artık işlenecek konu kalmadı bu kadar yeterli zaten ben bu güzel dizi de emeği geçen herkese çoooook teşekkür ederim
April 14th, 2008 | #
Yorumcuya aktiliyorum 59 bolumden cok 60 bolumun fragmanini bekliyorum,cunki 59 bolumden guzel bir sey beklemiyorum,umarim 60 barisirlar,artik biktik onlarin ayri kalmasindan.Sehrazat ilk addim atmasa iyi olur
April 14th, 2008 | #
Acaba Onur 60 bolumde Perideye kizi oldugunu soyleyecek
April 15th, 2008 | #
Milacim bu bölümde Peride ögrenir bence çünkü Sehrazat evine dönecek he Peride sormayacak mi Onura Sehrazat neden gitti diye?Sorucak bence Onur annesine herseyi anlatacak. Benim korktugum sey nedir biliyormusunuz?Peride yeniden kötü olursa artik benim öz torunum var derse Sehrazatida Kaanida red ederse?Yok saçmaliyorum tabi ki artik iyi kalpli birisi Sehrazatida Kaanida çok seviyor…..insallah…..
April 15th, 2008 | #
Senaristlere ne kadar kızsak da iyi bir huyları var.İyi yönde düzelen karakterleri geriye döndürmüyorlar.Örnek :Burhan bey ve Kerem.Peride hn da eskiye dönmez ,ona ‘Kızım’ dedi.
Benim asıl merak ettiÄŸim Åžehrazat’ın Nilüfer’i ne zaman göreceÄŸi.
Sanki-herhalde bu bölüm deÄŸil-Onur kızını alıp ‘Biz geldik Åžehrazat’ diye kapıyı çalacak?
April 15th, 2008 | #
keske öyle olsa belkide bu aksamki bölüm böyle biter belkide Onurun karari budur Sehrazat ragmen kiza bakacak ona babalik edecek ve Sehrazat sende annesi ol diyecek hepimiz beraber mutlu bir aile olalim Sen Ben Nilüfer ve Kaan diyecek. Sonra ilerde bir çocuk daha olur insallah ama Sehrazatin rahatsizligida var (bunu unutmayalim ki Sehrazat hep bayiliyor veya bayilmak üzere bu burda kalmicak benden söylemesi)
April 15th, 2008 | #
Benim yorumlarim buraya kadar,Insallahaksam dizini izedikten sonra sitede olacam,umarim moralimiz iyi olur.Hepinize iyi gunler
April 15th, 2008 | #
Sonunda ölüm olmayacağı için hastalık sorun olmaz hatta tersine ikiliyi birbirine yakınlaştırır.
Ayrılık olması daha çok gerilim yarattı,yaratıyor,yaratacak(?)
April 15th, 2008 | #
Bu bölüm bence Şehrazatın bayılmasıyla bitecek ve bizi yine zorlu bir hafta beklicek benden söylemesi hiç işler düzelecek diye beklemeyin bu hafta zaten yorum yazmak gelmedi içimden kendimi zor tuttum çünki kötü şeyler yazmak geldi hep içimden
April 15th, 2008 | #
bendende bu kadar artik moralim bozulmazsa bu aksamki bölümden sonra sizinleyim ama sesim çikmazsa bilin ki ben çok kötü oldum bölümden sonra yani anlayacaniz eger ayri kalirlarsa ben hemen gidip yatacagim yorum yazmak içimden gelmez çünkü ama tabi ki bölüme bagli belkide müthis bir son olursa yorum yazarim tabi mesela Onur kizla beraber Sehrazata gelse ya da Sehrazat Onurun önünde bayilirsa yani ne bilim heyecanli olsun neyse hadi canim site arkadaslarim bu aksam insallah görüsürüz……..
April 15th, 2008 | #
Aslında bizimkisi züğürt tesellisi!Hani beklenmedik bir şey çıkar mı? diye..
Yoksa hep yazdığım gibi 2-3 bölüm sabredeceğiz.
Yine de çok az da olsa ümitli olmak ümitsizlikten iyidir.
April 15th, 2008 | #
Nerden cikartiniz Sehrazat bu bolumde bayilicagani.Bu bolum bence anlamsiz yerde bitecek .Bakalim bir surpriz yapacaklarmi bize bu bolumde
April 15th, 2008 | #
Bakalim Fusun ne istiyor,gerci o beni ilgilendirmez amma yine de merak etdim
April 15th, 2008 | #
senaristler lütfen artık aynı şeyleri tekrarlamayın ahu nun entrikalrı daha çok ilgimi çekiyor artık orada kullandığınız yaratıcılığı diğerlerine de taşıyın lütfen
April 15th, 2008 | #
Bencede Evliyaoglu ailesini gösterince daha zevkli ve heyecanlı oluyo izlemesi.
April 15th, 2008 | #
artik binbirgece seyrederken insani boguyor ve bitsin diye izlemiyorum. dizi cikmaza gidiyor iyice sacmaladi yeter artik boyle sacmalik boyle sorunlu gecmisten gelen yalanlar ortaya cıkan problemler sacma sapan senaryo basından beri bogdu artik sonu gelsene de rahatlasak yani.dizi sıkmaya hatta izlenmemeye dogru gidiyor artik iki kucuk cocuk otobuste kayseriye nasil binerde gider sacmalik ya olmaz boyle birsey onurun kızı keremın kardesi babasi derken yeter artik ali kemal zaten her kadından bir cocuk yapıyor bu ne ya
April 15th, 2008 | #
Hadi bakalim dostlar aksama bulusalim sitede,ok?
April 15th, 2008 | #
artık film gercekten sıkmaya başladı film tamamen bitsin sacmalamaya başladılar
April 15th, 2008 | #
Allah Muhammed Peygamber askiina bu sehrazat denen kadinin kaprisleri biktirdi usandirdi yaaa….
Dizi tamamen problem yumagi halinde….Yaw kardesim senin cocugun var, Onura baba filan diyor, o varken mutlusunuz da adamin cocugu olunca mi problem..Surekli bir surat asma devamli bir karakter atma…Yeter gercekten yeter..
Diziden sogutuyorlar sahiden de…
Tabii Burhan Bey ve Nadide Hanim disinda:))
April 15th, 2008 | #
artık dayanamıyorum ben tv seyretmem öle bir alışkanlığım yoktur ama evdekiler bilhassada annem bu diziyi izliyor sesine bile dayanamıyorum şu şehrazat karakterini biraz daha mantıklı ve akıllı yapamazmısınız.mümkün değilmidir
April 15th, 2008 | #
artık saçmaladığını düşünüyorum…hele ÅŸehrazatın olaylar karşısındaki düşünce,oynaması ve mimikleri tamamen sahte buluyorum,bazı ÅŸeyleri çok büyütüyor abartıyor ve saçmalıyor,onurda çok rahat tavırlar sergiliyor buda yanlış,çocukların evden kaçması türk aile yapısına göre yanlış bır örnek teÅŸkil edıyor,dizi tamamen türk aile yapısına uymuyor…ilk zamanlar hiç kaçırmazdım ve evdeki herkesi susturur ve izlerdim ama ÅŸimdi internetin başında boÅŸ boÅŸ gezinmeyi tercih ediyorum.bu diziyi ya bitirin yada seyrini deÄŸiÅŸtirin.teÅŸekkürler
April 15th, 2008 | #
Yine senaryo tutarsızlığı vardı ama aslında 59. bölüm üzerinde fazla konuÅŸmaya gerek yok.Bir kabustu geçti.Dizi bu bölümde dibe vurdu ve -tahmin ettiÄŸimiz gibi- yükselmeye baÅŸladı.Åžehrazat’ın Nilüfer’i gördüğü bitiÅŸ sahnesi çok güzeldi.Demek ki görüntü hilesi yoktu.
Ben zaten 60.bölüm fragmanını merak ediyordum.Bu bölüm herhalde güzel geçecek.Kaan’la Nilüfer bir arada ve Åžehrazat da Nilüfer’i kucaklıyor.
Özetle işler yolunda gözüküyor.Onur-Şehrazat hayranlarının gözüaydın.1-2 bölüm sonra bu iş tamamdır.(Müsadenizle zaten söylemiştim deyip ukelalık yapabilir miyim?).Laf aramızda işler iyiye gidince insanın senaryo tutarsızlığı üzerinde yazası gelmiyor.
Burhan bey ve ailesi hayranları kusura bakmayın ama o kadar heyecanlı sahneler varken Nadide hanımın ağlamaları baydı.
April 15th, 2008 | #
sırf yorum yazmak için girdim siteye. sehrazat karakterine dayanamıyorum. Bukadar abuk konu olamaz zorlama bir dizi.
evliyaoğlu ailesi olmasa hiç çekilmez.
April 15th, 2008 | #
kafanızı çalıştırın mantıklı şeyler yapın. insanlar sizi seyrediyor.
hep sudan, uyduruk konular…. bu ne yaaa salı gunleri adam gibi bir dizi yok..bitirin artık bu uyduruk zorlama diziyi…
April 15th, 2008 | #
Bu ne neden her kes agliyordu???Neden uzduler bizleri???Vallahi cok perisan oldum.Iyiki evde her kes uyumusdu,yoksa sanardilar ki aklimi kacirmisim………Bir de fragmanda Fusunu gostermelerine ragmen dizide gormedik,kapiyi calinca bitirdiler filmi…..Oofffffff,su yonetmenler.
April 15th, 2008 | #
bu kadarida olmaz degil mi? Füsunu görmedik
April 15th, 2008 | #
Sehrazatimla isiniz olmasin,ona dayananmayanlarin nezerine catdiyorumki kiskanmaniza gerek yok,sadece diziye bakmiyorsunuz olur biter.Yorumcu haklisin artik bu diziye insanin kotu bir sey yazmagi gelmiyor.Ama kariba da olsa bana oyle geliyorki,bazi insanlar kasden buraya girerek dizi ve onun oyunculari hakda hic de hos olmayan seyler yaziyorlar..Ama ne yapiyorlarsa yapsinlar dizinin reytinglerini dusure bilmezler..Bu dizi bitdikden sonra bile bir coklarin aklinda uzun zaman kalacak……….
April 15th, 2008 | #
fragmana baktim Sehrazat ne tatli kizi kucagina aliyor birde Nilüferle Kaan bir ara beraber yemek yiyor dna testi yapilacak nihayet ama bence zaten bu kiz onun olmazsada ona bakacaklar merak etmeyin iki bölüm daha sürer bance küsmeleri ama barisacaklar çünkü kizi çok sevecek Sehrazat birde Füsunu göremedik neden önce kestiler ya??
April 15th, 2008 | #
Onur-Şehrazat hayranları ! Çıkın ortaya. Meydanı boş bırakmayın.Ne oldu ? Şoku atlatamadınız mı ?Daha ne istiyorsunuz 60.bölüm daha iyi geçecek.
Ben de zaman zaman ‘BeÄŸenmeyen izlemesin’ diyenlere kızıyorum ama gerçekten bu lafı hak edenler de var yani.
April 15th, 2008 | #
Onur-Sehrazat hayraniyim ama bu bölüm çok kötü geçti benim güzelce bir uyumam gerek yarin daha iyi olurum insallah çok kötüyüm çünkü Sehrazat bosanma lafini çikardi buda ne simdi Kaanin bir babasi var bir yok ya o aglayinca dayanamadim annesini ne kadar çok seviyor tamam ama Onuruda sevmiyor mu yani?
April 15th, 2008 | #
Åžehrazat ,Onur’un kızın kendisinden olmadığını(Kerem -Bennu da böyle söyledi) ispat ederek ortada bırakacağını sanıyor.Küçük bir kızı dışlayıp Onur’a dönemem,bu olayın üzerine ailemi tekrar kuramam diyor.Onur’un kararını henüz bilmiyor.Onur’un kızı bırakmama kararı onu memnun edecek.
Beterin beteri var.60.bölüm de kötü olabilirdi.
Bu kadar karamsarlığa gerek olmadığını düşünüyorum.
April 15th, 2008 | #
izledim fragmani,sagol yorumcu.Bence 60 bolum guzel olacak)Fragmanda onlar Sehrazatin evinde,amma Onur goze gozuk,uyordu,kim Niluferi goturmus Sehrazatin evine?Ben anlamadim kiz Onurun yoksa yok?Fragmanin sonu bir az ic acici diil amma yinede bence her sey yoluna girecek
April 15th, 2008 | #
Arkadaslar,ben anlamadim Sehrazat niye eve donur? Barismak icin mi?
April 15th, 2008 | #
DNA testı yaptırcak kız Onurun çıkmıcak Nilüferi Şehrazat evıne getırcek
April 15th, 2008 | #
Sehrazat cocukca davraniyor, cok cabuk kusuyor.. Karsi tarafi cok cabuk yargiliyor.. Ama Onur da butun bunlari bilerek, ona yalan soylemeye devam ediyor..
April 15th, 2008 | #
Aslında fragman hep ÅŸikayet ettiÄŸimiz gibi akış sırasında deÄŸil.En son gösterilen sahne 59.bölüm sonu(Åžehrazat’ın kıyafeti).Ayrıca fragmanın sonundaki bölüm Onur’un sesi ile kısmen baÅŸta da veriliyor.
Onur senaryoya göre hayati bir karar verdi ve kızı olsun olmasın Nilüfer’i bırakmayacak.’Benimle birlikte yaÅŸamak ister misin?’ diye sorup kızı evine getirdi.Onu artık evden gönderemez.Onur’un kızı eve alması hemen olmasa da Åžehrazat’ı olumlu etkileyecektir.
Tahmin edilen ilk 2 aşama(olayı öğrenme ve şok(evi terketme)) gerçekleşti.Sırada kararsızlık,kabullenme ve destek aşamaları var.Tabi ki bunlar sadece tahmin.
Şimdi sırada özet ve bölümün anahtarı olan özetin başlığı var.
Neyse 59.bölümü atlattık.Bitiş sahnesi hariç bir daha seyretmek istemem.Hakikaten sert geçti.
Dizi karanlık bir tünele girmişti şimdi tünelin ucunda ışık göründü.
Bazı şom ağızlılar -haklı olarak- bizim senaristlere güvenerek onun ışık değil karşıdan gelen bir tren olduğunu söyleyebilir ama siz aldırmayın.
April 16th, 2008 | #
yorumcu hakli sert sahneler geçti (aman Sehrazat yine çikarti o siyah geceyi) bence artik birak daha iyi olacak Binbir Gece Hayrani önemli degil canim daha çok konusuruz ben burdayim simdi…..
April 16th, 2008 | #
ÅŸehrazat en son bölümde bizi resmen ÅŸiÅŸirdin.. Sen olsaydın ne yapardın.lütfen biraz daha Onur’a karşı anlayışlı ol ve oÄŸlunu düşünerek hareket et!!!!!
April 16th, 2008 | #
60 bolumde Perdidede oyrenecek Onurun kizi oldugunu
April 16th, 2008 | #
Aslında senaryo tutarsızlığı ve oyuncuların rol gereÄŸi yaptığı hatalarla ilgili yazılacak çok ÅŸey var ama ‘Kurt kuzuyu yemeyi aklına koymuÅŸ suyun kirlenmesi bahane’ misali senaristler ikiliyi birkaç bölüm sonra birleÅŸtirmek üzere ayırmayı kafaya koymuÅŸlar.
Yine de 2 tanesini belirtmeden geçemeyeceğim:
-Orman sahnesinde Onur siyah geceden sonra deÄŸiÅŸip baÅŸka bir insan olduÄŸunu söylemiÅŸti.Åžehrazat’ın o döneme ait bir olayın üstünde bu kadar durması mantıksız.Adam bir nevi tövbe etmiÅŸ artık.
-Yüzük takma ve karşılıklı aşırı sevgiden sonra Åžehrazat’ın olayı çok büyütmesi ve evi yalan deÄŸil de baÅŸka-biraz komik-bir nedenle terketmesi de mantıksız.
Neyse, senaristler üzerinde bu aşamada daha fazla yazmak istemiyorum.İlişkileri bir önce olumlu yola koysunlar yeter.
April 16th, 2008 | #
binbir gece dizisini çok seviyorum ama ÅŸehrazatın bu davranışları beni çileden çıkarıyor.mesela bu hafta ki bölümde olayları anlayıp dinlemeden evi terk ediyor.bir kadının evini terk etmesi bu kadar kolay olmamalı…kadınlara kötü örnek oluyo
April 16th, 2008 | #
Åžehrazat evi bir çok nedenle terk ettı duyguları karmakarışık.Onurun bir degil bir çok yalanlar söylemesi,pat diye birden Nilüferi getıren adamın gelmesi herÅŸeyı ondan ögrenmesi,daha bir çok ÅŸey Åžehrazatın evi terk etmesine neden oldu ama ben çok emınım oturup da sakın kafayla düşünüp Onura gerı dönecek o laflarıda o ankı kızgınlıkla aldatılmışlıkla söyledi çünki Onuru ölesiye seviyorrrrrr….
April 16th, 2008 | #
Evet bencede çok cabuk terk etti evi kizim bak adam artik senin kocan yani öyle bir sevgili falan degil o ney masallah dinlemeden etmeden gittin (evlilik öyle hemen bozulmaz gülüm biraz konusacaksin düzelmeye çalisacaksin Allah Allah!!!!!!!!). Kaanida Onurdan nefret ettirdin çocuk senin üzülmesini istemiyor tamam ama hemende nefret etti babasindan bu ne böyle olmaz artik çok kiziyorum gerçekten.
Onurda birsey yapmiyor onada masallah artik gözleri kizdan baska birsey görmüyor.
60. bölümün fragmaninda yeniden düsecek ama Sehrazatin pesine he onsuz yapamaz tabi (Sehrazat çok naz yapma bir güzel barisma daha olsun 39. bölümde gibi “Orman Sahnesi”).
Neyse acaba neler olacak ki Nilüfer Sehrazatin evinde? Nilüfer Kaanla anlasacak mi ? (evet bence çünkü beraber kahvalti ediyorlar). Birde Peride bu durumu ne zaman ögrenecek ? (bu bölümdemi acaba)
Gelelim Evliyaoglu ailesine¨: Füsunu görünce ne yapacaklar ? Ahuyla neler olacak?
Son sorumda Burak Sezenin Kerem kardesi oldugunu ne zaman ögrenecek ? (isler çok karisacak çünkü Sezende hoslanmaya baslayacak bence Buraktan)
He ben bu gelecek haftanin bölümünde bu sorularin çözülmesini istiyorum, insallah olur…..
April 16th, 2008 | #
Fragmandan şöyle bırşey anladım galıba Nilüfer okulda bır sorun yaşıyor Onur ve şehrazat ordalar Nilüferi Şehrazat kendi evine getirıyor dikkat ettinizmi Nilüferin saçları bıraz dagınık.
April 16th, 2008 | #
Kaan annesinin çok üzüldügünü anladı telefonda babasıyla onun için ters konuştu nasılda annesıne sarılıp üzülme anne dedi hayran oldum çocuga valla.
April 16th, 2008 | #
Özet gelene kadar fragmanla idare edebiliriz.
60.bölüm de iyi baÅŸlamıyor.Onur kızı- hemen onun arkasından- eve aldığı için Åžehrazat kıskanıyor.Kısa bir kapışma sahnesi var.Ancak Nilüfer-Kaan sahnesi ile Åžehrazat’ın kıza sarılması durumu kurtarıyor.Kızı Åžehrazat’a herhalde Onur getiriyor.
Bu arada Kaan’ın ilk tepkisi normal.Annesi aÄŸladığı için ona üzülüyor ama parkta Mihriban’a sorduÄŸu’Babamın evine bir daha gitmeyecek miyiz? vb soruları Åžehrazat’a da soracaktır.Bu arada Onur’un Åžehrazat’ı engellememesi de normal çünkü Åžehrazat çok katı ve o kızgın anında onu kimse durduramaz.Onur onun gönlünü sonra alabileceÄŸini biliyor.
Peride hn öğrenip de sinir krizi geçirerek hastaneye yatarsa işler kolaylaşabilir(Yasemin olayı).
Özet’in baÅŸlığı önemli.Bir de özet sonundaki sorular.
‘Åžehrazat evine dönecek mi?Åžehrazat Onur’u affedecek mi? vb.’ sorular özette yoksa ikilinin tekrar birleÅŸmesi 61.bölüme sarkabilir.
April 16th, 2008 | #
bilmem ki kafam iyice karisti belkide Nilüfer okulda biriyle kavga edecek ve Onurun son çaresi Sehrazata birakmak olacak Firdevs bakamicak belki ondan Sehrazata birakacak
April 16th, 2008 | #
ArkadÅŸlar gördüğünüz gibi ÅŸehrazat kızı kabul edecek.En güzel sahnede ÅŸehrazat’ın kızın saçını okÅŸamasaydı.Åžimdi 60 . bölüm için konuÅŸalım;İlk önce ÅŸunu söylemeliyim ki 60. bölüm olumlu yani tartışma olmadan geçecek Åžehrazat ve Onur açısından öte yandan ÅŸehrazat Kızı kabul edecek gibi gözüküyor.EvliyaoÄŸlu ailesine gelecek olursak onlar için okadar iyimser konuÅŸamayacağım ama Buket’i bulmaları onlar içinde iyi bir geliÅŸme.ÅŸimdi Füsun artık geri geldi,hatırlatırım bizi yanıltmışlardı fragmanda(59.bölüm fragmanı)ancak bu bölümde kesinlikle geldi ve neler olacağı hakkında bir fikri olan varsa lütfen yazsın;çünkü bu geliÅŸ öyle uzun sürecek bir geliÅŸ gibi deÄŸil enfazla 3-4 bölüm görürüz Füsun’u(Bana göre)
April 16th, 2008 | #
valla burda en mantıklı yorumlar “yorumcu”dan geliyor en objektif ve gerçekçi olarak. tamamen katılıyorum kendisine.
şehrazat fena ağır konuştu onura nasıl hazmedilir bilemiyorum
April 16th, 2008 | #
Arkadaşlar cuma günü Beyaz Şhow a Bergüzar Korel çıkacakmış
April 16th, 2008 | #
Bende kacırmam valla!Daha şimdiden heyecanlandım.
April 16th, 2008 | #
TMC yetkililerine bir kez daha sesleniyorum.
Özetleri fragmanla birlikte neden yayınlamıyorsunuz?
Teknik bir güçlük mü var?Kadronuz mu yetersiz?
Yoksa heyecan -aslında stress -daha artsın diye mi
kasıtlı olarak sonradan yayınlıyorsunuz?
Lütfedip bu siteye bir cevap yazarsanız seviniriz.
April 16th, 2008 | #
Madem ratingler verildi ben de bölümlere göre AB grubu ratingleri vereyim-bir ara not almıştım- ve de yorumlayayım:
52.bölüm 21.1
53 19.1
54 19.1 Mutlu bölümler
55 16.0
56 20.3
57 18.9 Gerilimli bölümler
58 17.2
59 19.1
Görüldüğü gibi 52 ile baÅŸlayan mutlu bölümler baÅŸta yüksek rating almış.Ancak 56.bölümde 16′ya düşmüşler(o gece maç yoktu,BBG yine birinci idi).Ondan sonra gelsin malum ÅžOK ve ratingler tekrar artmaya baÅŸlamış.
Bu olay 2 şekilde açıklanabilir:
1.Senaristler mutlu bölümlerde konu çeşitlemesine gidememişler.
İkili durmadan birbirlerini çok sevdiklerini ama aynı zamanda üzdüklerini söylemiş.Yavanlaşma başlamış,ilgi azalmış.Çare:ŞOK
Tıpkı uykusu gelen adamın kafasına sürahi ile soğuk su dökmek gibi.
2.Ne de olsa doğulu toplumuz ya ,sevinçli olaylardan ziyade acıklı olayları,ölümleri,ayrılıkları hatırlar ve hatırlatırız.Bir yerde acıların toplumuyuz,acı çekmeyi hatta manevi olarak çektirmeyi de severiz.Türkücü ile mevlut okuyanın ağlatanı makbuldür.Hatta ağlamak için üstüne para da veririz.Sağolsun senaristler de bu huyumuzu iyi bildiği için sıkıştıkları zaman işin kolayına kaçar ve insanları gerilime sokarak üzerler.
Halbuki mutlu bölümleri yeknesaklıktan kurtarıp uzun süreli tutabilseler hiç olması acı çekmek yerine zevk alan insanların da sayısını arttırarak bir hizmette bulunmuş olurlar.
April 16th, 2008 | #
Bir kaç kelime de kız meselesinde Onur’a kızanlara söylemek istiyorum.(Gerçi yine senaristlerin tuzağına düşüp roller hakkında yorum yapıyoruz ama olsun girdik bu siteye bir kere..)
Åžehrazat tepesi attı mı alıp oÄŸlunu gidiyor ne ölümüne sevgi ne de baÅŸka birÅŸey aklına gelmiyor.Onur’la Kaan arasında tercih yapmak zorunda kalırsa herhalde Onur’u seçeceÄŸini düşünmüyorsunuz.Onur da Nilüfer’e İzmir’e gitmeden önce ısındı ve onu kızı kabul ediyor.Onur-ÅŸimdilik-kızından yana tavır alırsa kızmaya hakkımız var mı?Sonra hepimiz bir süre sonra onun af dileyeceÄŸini biliyoruz.Ayrıca Onur’un Kaan’a yaptığını öz babalar bile zor yapar.
Bence Onur’un da kızı olunca aile içi dengeler daha oturdu.Hiç olmazsa Åžehrazat yine evi terkederse Onur da yalnız kalmamış olur.Bu terketmeleri önlemenin en iyi yolu bir çocuk yapmaları.ÇocuÄŸu ikiye bölemeyecekleri için Åžehrazat da zırt pırt evi terketmez.
April 16th, 2008 | #
Sanmiyorum ki Berguzar Beyaz showda bir sey soylesin dizi hakda amma yine seyretmek lazim.Haklisin yorumcu,bence ozeti geciktirmeye gerek yok
April 16th, 2008 | #
55.bölüm yeni sayfanın açıldığı ,kıskançlıkların son bulduÄŸu bence güzel sahnelerin yer aldığı bölüm.Sadece bölümün en son kısmında Hakan ‘Onur bey kızınızı getirdim’ diyor.Ben bir tek cümle için bütün bölümü gerilimli bölüme sokmayı düşünmedim ama siz düşünebilirsiniz.
İlginize tekrar teşekkür ediyorum.Yorumlarımızı dikkatli gözlerin okuduğunu bilmek çok yararlı çünkü her zaman oto-kontrol sağlayacak konsantrasyonu yakalamak kolay değil.
April 16th, 2008 | #
evliyaoğlu ailesi ve ahu olmasa hiçççç izlenmez artık
April 16th, 2008 | #
Ya artik bu Sehrazatda psikoloji bir hal,ne bas veriyorsa dusunmeden bile her seyi yasadigi”siyah Gece”yle bagliyor.Artik bundan sonra ne bas vererse Onuru suclu sucsulugunuz bilmeden hep gunahkar cikardacak.Bir seyhic hosuma gitmedi,neden Kaan babasina kus gibi..Ama fragmanda Niluferle Kaan birlikde yemek yeyorlar,Sehrazatda kizi kucakliyor.Vallahi bu bolumde cok interesal seyler olacak.Bir sey de dikkatimi cekdi,Nilufer agliyordu ve saclari daginik halda idi.Kerem de DNK testinden soz ediyordu.Galiba Onur DNK testi yaptirdi.Ama Niluferin halinden boyle anliyorumki Onur bunu zorla yaptirdirdi.Ama yapmissa iyi yapdi.Nede olsa nihayet gercekleri oyrenerik,tartismalar da biter.Ama Onur bunu daha guzel bir halda yapsaydi iyi olurdu,baksaniz kiz ne hallerde,yazik……..
April 16th, 2008 | #
Inanamiyorum su ssenaristlere,yonetmenlere.Dizi bu kadar rekorlar kiriyorsa neden bitiriyorlar.Vallahi bir sezon daha verseler bile ayni reytingleri saklaya bilmek ihtimali boyuk.Hem de ne istiyorlar,bu kadarina seyirci,reytingler her bir dizi ekibinin hayalleri.Bu hayellere de sizler sahibsiniz,ama bitiriyorsunuz.Eger dusunuyorsunuzsa daha bir dizi cekesiniz diye,ama inanin bana hic bir diziniz bu kadarina basarli olamaz!!!!!!Sizler bu hakda bir daha dusunun,bir sezon daha cekmeye deyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
April 16th, 2008 | #
bir sezon daha olursa kalp krizinden gederim ben Binbir Gece Hayrani dayanamam ben canim
April 16th, 2008 | #
3 doneme gerek yok,70 bolum olsun ve guzel bitsin)
April 16th, 2008 | #
Evlenmekle bu kadar cabuk ayrilmak dogru diil,en azi bir 5 bolum onlari mutlu gormeliydik,bence bunca olanlardan sonra bu bizim hakkimiz,sanmiyorum ki 60 bolumde barisacaklar.
April 16th, 2008 | #
Sehrazatin Nilufere tepkisi ne ola biler?DNA testinin sonuclari galiba bu bolumde acilmayacak,ve sanirim DNA testini cevabini Onur okurken 60 bolum bitecek
April 17th, 2008 | #
aman be yine basladilar Sehrazat Onuru affedecek mi affetmez ben biliyorum canim çok sikiliyor çok kötüyüm size söylemeliyim arkadaslar bence bu kez Sehrazat Onuru affetmez biktim artik……..ümidim kalmadi
April 17th, 2008 | #
Åžehrazat’ın Nilüfer’e tepkisi 2 türlü olabilir:
O gidince kızı hemen eve aldığı için kıskanabilir ya da kızı görünce
merhamet duyabilir.
Öte yandan tam tersine ‘Åžehrazat …..affedecek mi’ iyi haber.GeçmiÅŸ bölümlere bakın böyle yazı çıkıp da affetmediÄŸi hiç olmuÅŸ mu?Daha doÄŸrusu Onur’u hiç affetmediÄŸi olmuÅŸ mu?Kaan’ın durumu da var.Åžehrazat Nilüfer’i baÄŸrına basıyor.Bütün bunlar ortada iken senaristler onları ayıramaz.Bu kadarını bizim senaristler bile yapmaz.Ayrıca 2-3 bölüm sürer (5-6 bölümlük peryotlar) diye tahmin etmiÅŸtik.60.bölümde olsa iyi olurdu ama 61′e de sarkabilir.
Bence özetin en önemli cümlesi:
‘’ Åžehrazat Onur’la yüzleÅŸmenin, Onur ise DNA sonucunun heyecanı içindedir ‘’
Bu bölümde en çok bu yüzleşme sahnesini merak ediyorum.
DNA sonucunun fazla etkili olacağını sanmıyorum çünkü Onur kızı çıkmasa da bırakmayacak.Ancak kızı çıkmazsa nişanlısını terketmekte haklı olduğu ortaya çıkar işi kolaylaşır.Kızı çıkarsa işi biraz zorlaşabilir ancak sonuç değişmez.
April 17th, 2008 | #
dizi düzene girdi gibi artık
April 17th, 2008 | #
Evet herşey iyiye gidiyor.Karamsarlığa gerek yok.
EÄŸer özette,Allah korusun, ‘’ Åžehrazat Onur’dan boÅŸanacak mı?'’ sorusu olsaydı ne yapardık?
April 17th, 2008 | #
soru yok ama bosanacaklar belkide yinede benim ümidim yok neyse yinede Allah Korusun vallah!!!
April 17th, 2008 | #
fazla dolaşma lütfiye internette
meçhul
May 15th, 2008 | #