Binbir Gece Dizisi


Facebook'da Hayranýmýz Olun!




Ana Sayfam Yap   Sik Kullanilanlara Ekle!

Binbir Gece 58. Bölüm

April 4th, 2008

binbir gece 

Onur iki ateş arasında!

binbir geceHer bölümü nefes nefese izlenen rekortmen dizi Binbir Gece, sürprizler ve sırlarla dolu yeni bölümüyle bu gece ekranlarda…
Eski niÅŸanlısı Nil’den bir çocuÄŸu olduÄŸunu Åžehrazat’a söyleyemeyen Onur büyük bir panik yaÅŸamaktadır. Kerem ve Bennu, Onur’un sırrını Åžehrazat’tan gizlemeye çalışırlar. Åžehrazat Onur’un davranışlarından şüphelenmeye baÅŸlar. Burhan’ın evine yerleÅŸen kaynana Neriman evdeki huzursuzluÄŸu artırmaktadır. Ahu Ali Kemal’le arasını iyi tutmaya özen göstermektedir. Haldun Mihriban’a aÅŸkını ilan eder. Burak, Kerem’in kız kardeÅŸi Sezen’in peÅŸine düşer. Kerem öz babası Semih’le sert bir hesaplaÅŸmaya girer. Evdeki yeni düzene isyan eden Buket çok tehlikeli bir adım atar. Hiç beklenmedik biri  Åžehrazat’ın kapısını çalar…
Onur baÅŸkasından bir çocuÄŸu olduÄŸunu Åžehrazat’a söyleyecek mi? Burak Sezen’in peÅŸine niye düşecek? Buket herkesi korkutacak adımı ne? Åžehrazat’ı ÅŸoka uÄŸratacak yeni geliÅŸme ne?

 

170 Yorumlar »

  1. hayrann

    ilk yorum benden olsun bu sefer bıktık şu şok olmalardan.Nerde o Onurun Şehrazata olan büyülü aşkı tutkusu hepsı püf uçtu gitti göremıyoruz artık Onur bunalımda Şehrazat neler oldugunu anlama çabasında dizi aşk dizisi olmaktan çıktı valla özledim yaa nerde o eskı bölümlerin tadı büyük bir sabırla bekliyorum düzelsin diye Burhan beylerin evını izlemekten bıktım :evil:

    April 4th, 2008 | #

  2. hayrann

    Onur kızıyla ilgilenmekten Şehrazatı ihmal ediyor Şehrazat çekip giderse hiç şaşmam.Bence Füsününun Şehrazatın evinde ne işi var hiç görmedigimiz yeni biri belkiarkadaşı falan gelebilir hah Onur yıne kıskançlık trıplerıne girer

    April 4th, 2008 | #

  3. yorumcu

    Bakın bu 3.hafta hala Onur söyleyecek mi? diye soruluyor.Halbuki mantıklı olan Onur’un hemen DNA testi yaptırarak gerçeÄŸi bir an önce öğrenmeseydi.DNA testi de bildiÄŸim kadarı ile uzun süre alan bir test.Sanki kesin olarak gerçek kızı mı diye öğrenmek için bir kaç bölüm daha bekleyeceÄŸiz.
    Beklenmedik biri Åžehrazat’ın kapısını çalıyor ,Åžehrazat’ı ÅŸoka uÄŸratıyor ve yeni bir geliÅŸmeye yol açıyor.GeçmiÅŸ bölümlerde kötü ÅŸoklar için kullanılan ’sarsıcı ‘ ifadesi kullanılmamış yani ÅŸok fazla olumsuz olmayabilir.Ayrıca genelde bölümün ÅŸifresi olan özet baÅŸlığı ‘ Onur iki ateÅŸ arasında ‘ ifadesini de yorumlamak gerekir.Yine sürpriz ve sırlardan bahsediliyor.Acaba ÅŸok ,iki ateÅŸ ile ilgili mi?EÄŸer ÅŸok Nilüfer’le ilgili deÄŸilse dizi yeni bir yöne doÄŸru kayacak demektir.3 bölümlük gerginlikten sonra sürpriz bir rahatlama da olabilir.Beyin fırtınası yapabiliriz.Saçma veya bu da olmaz demeden fikirlerinizi çekinmeden söyleyin.
    Görüyorsunuz yine senaristlerin tuzağına düşüp ciddi ciddi yorum yaptık.

    April 4th, 2008 | #

  4. hayrann

    Sizce Erdal gelırmi Şehrazatın kapısına:???:

    April 4th, 2008 | #

  5. mila

    Haklisin yorumcu,bir sirri daha cozmediler simdide Sehrazatin mi sirri olacak/ Sizce kim ola bilir? Belki eski arkadasi Taner ve ya hani hasta kzin babasi vardir ya.Belkide kadindi.Of bu ozetde bizi bazen aldatiyor

    April 4th, 2008 | #

  6. emin

    Sehrazatin misaviri ve Sehrazati soka ugratacak gelisme kesin Niluferle ilgilidi,sanmam bundan sonra yeni gelisme olsun,kiskancliklar filan.Asil mesele kim Sehrazata soyleyecek bu olayi

    April 4th, 2008 | #

  7. yorumcu

    Site yönetimi ,eğer eleştiriye açık olduğunuza inanıyorsanız lütfen bu yorumu silmeyin.

    AÅŸağıda Türkiye’nin en çok rating alan dizisi Yaprak Dökümü’nün özeti var(Ben ÅŸahsen çok karamsar olduÄŸu için seyretmiyorum).Ne kadar açık seçikyazılmış.Herkes rahatça anlayabiliyor ve ekran başına oturunca neler olacağını biliyor.Böyle olunca seyircisi mi azalıyor?Hayır.
    Bir de bize bakın.Şok,kötü haber nedir diye günlerce kafa patlatıyor strese giriyoruz.Özetler bulmaca gibi.Ne olur bizim özetler de sade ve açık olsa.O zaman seyretmeyeceğimizi mi sanıyorlar?Daha bir keyifle ekran başına
    geçmez misiniz?Mutlaka bulmaca çözmeyi seven ve halinden memnun olan izleyiciler de vardır ama eminim ki özetlerin bu halinden memnun olmayanların sayısı daha fazladır.
    Diyebilirsiniz ki dizi nerdeyse bitiyor sen şimdi yazıyorsun.Haklısınız.Ama biliyorsunuz bardak dolar dolar ve son bir damla ile taşar.Ayrıca dizi bir sezon daha sürebilir.
    Yine bazı fanatikler ‘beÄŸenmiyorsan izleme ‘ diyebilir.Neden?57 bölümdür seyrediyoruz?Daha iyisini istemek hakkımız deÄŸil mi?
    Eleştiri olmazsa nasıl düzelir?
    Yine diyebilirsiniz ki?Yazıyorsun da kim takıyor?
    Birincisi ben derdimi anlatıp rahatlıyorum.İkincisi bakmayın siz eleÅŸtirileri dikkate alıyorlar.Düğün sahnelerini bile hazırlayamadan aniden evlendirdiler,büyük sürpriz yok oldu.Yeni sayfa açarak lıskançlık olaylarını bitirdiler.Åžehrazat’ı yumuÅŸattılar.
    Biraz uzun yazdım,kusura bakmayın

    April 5th, 2008 | #

  8. emin

    Resimlerden belli oldu ki bu bolumdede hediyye alacak kizi icin,Onur gozumden dusuyor

    April 5th, 2008 | #

  9. yasemin

    SELAM ARKADAŞLAR BENCE ŞEHRAZATA FÜSUN GELECEKKK

    AY BEN HERKESİ ÇOK ÖZLEMİŞİM YA

    April 5th, 2008 | #

  10. yasemin

    EMİN KARDEŞİM NEDEN GÖZÜNDEN DÜŞTÜ ALMASINMI KIZINA HEDİYE NİLÜFERİN NE SUÇU VAR ALLAH AŞKINA

    April 5th, 2008 | #

  11. yıldırım

    evet fusun eve gelemez ki ahu var ben ikisi için izliyorum ve atışmalarını çok merak ediyorum iyi büyük oyuncu ve iki kötü karakteri bir arada görmeyi kim istemez?diziye entrika lazım

    April 5th, 2008 | #

  12. selin

    bence şehrazatın kapısına gelen her kimse ona belki hastalığı yada onurun kızıyla ilgili çok önemli bir haber verecek çünkü son zamanlarda sık sık bayılıyor hamile değil hasta olsa gerek
    ali kemal bence şu ana kadar gördüğüm en iyi ve başarılı tipleme gerçek hayatını bilmiyorum ama dizide herşeyiyle tam o adamı yansıtıyor onu da düzeltecekler bence fusun geldikten sonra
    ahu ya gelinceeee bir insan tipiyle duruşıyla mimikleriyle bu kadar mı iyi oturur
    merak ettim araştırdım bir kaç eski tv filmi defile görüntüleri ve fotoğraflarına baktım vallahi bravo bambaşka birinden bambaşka biri yaratmışlar tebrikler..

    April 5th, 2008 | #

  13. yasemin

    YORUMCU ARKADAÅžIM BURASI BİNBİR GECENİN SİTESİ VE YAPRAK DÖKÜMÜDE KANAL D’NİN DİZİSİ

    BİNBİR GECENİN ÖZETLERİ BU ŞEKİLDE 2 SENEDİR OKUYORUZ SONUÇTA BANA GÖRE BU SİTEDE X DİZİLERİN ÖZETLERİNNİN YAZILMASI HATA,, YÖNETİM NİTEKİM SİLMİŞ YORUMU

    April 5th, 2008 | #

  14. yorumcu

    Onur-Åžehrazat hayranları!Biraz baskın çıkın.Bakın epey Füsun-Ahu tarafterı var.A.Kemal hayranı bile var.Böyle giderse dizi Burhan bey’in konağında geçecek.Eski kıskançlık dönemlerini arar olduk.Onları daha çok görüyorduk.3-5 bölüm sonra da barışıyorlardı.Evlendiler sanki ayrı yaşıyorlar.Kerem’le Bennu da çalışıyor ama daha çok beraberler.Birbirlerinden gizli sorunları da yok.
    Benden söylemesi.

    April 5th, 2008 | #

  15. yasemin

    İNŞALLAH FÜSUN GERİ GELİR BAŞKA BİR ŞEY İSTEMİYORUM ÇOK MERAK EDİYORUM DOĞRUSU AHU İLE ARASINDA NELER GEÇER

    O AHUYA NELER YAPAR

    AMA BİRDE ŞU VAR O GERİ DÖNSE BİLE NADİDE HANIM ÖNÜNE GEÇER ,AYRICA AHU CADISINDA RESSAMDAN GELEN KARGO VAR ONU MEYDANA ÇIKARIP BURHAN BEYEDE HERŞEYİ ANLATABİLİR.

    YOKK YOKK BENCE NADİDE HN.ENGELLER FÜSUNU

    April 5th, 2008 | #

  16. yorumcu

    Genelde dominant karakterler olan Onur-Şehrazat ile ilgili yazıyorum.Diğerleri kusura bakmasın.

    Geçmişe dönük bir analiz yapıldğında aşağıdaki sonuçlara varmak mümkün:

    a)Senaristler genelde 5-6 bölüm süren ve birbirini takip eden gerilimli ve mutlu(sorunsuz) dönemler oluşturuyorlar.Şu anda gerilimli dönemdeyiz 3 bölüm bitti demek ki 2-3 bölüm sonra mutlu(sorunsuz) döneme geçeceğiz.

    b)Bu güne kadar ikili arasındaki geliÅŸmeler(yemin gibi büyük sözler,evlenme,yeni sayfa ) ve Åžehrazat’ın karakteri(eÄŸer gerçekten kızı ise) dikkate alındığında ayrılık olamaz.
    Aksi durum dizinin intiharı demek olur.Dizi bir daha toparlayamaz.
    En azından ben seyretmem.(Ciddi olarak sadece bu diziyi seyrediyor ve sadece bu dizi için yazıyorum)

    c)Onur ihanet etmedi,yalan söyledi.Daha önce de söylemiş ve affedilmişti.Yeni evin kapısında biraz yalvaracak artık.

    d)Bu güne kadar-malesef- şok,kötü haber vb.neler duyduk.Ancak dediğimiz gibi bunlar genelde 5-6 bölümü geçmedi.

    e) Eskiden Brutus Kerem ile huysuz kaynana Peride vardı.Onlar melek gibi oldular.Bennu ve Kaan’ı da katarsak Onur etrafında bir koruyucu halka oluÅŸturacaklar.

    Ziyaretçi kimdi,ÅŸok neydi ,fotoÄŸraflar nerde kaldı diye kafa patlatıp strese girmek yerine genel bir analiz yapmak daha iyi geldi.İnÅŸallah senaristler ‘’ Görürsün sen analizi ‘’ deyip bizi üzmezler.

    April 5th, 2008 | #

  17. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Salamlar :smile: Bakiyorum,yaman aciklisiniz su ssenaristlere!!!Ama dert etmeyin tezlikle her sey duzelib yoluna girecek.Dizi daha bir sezon ola bileceyini yazanlarina dikkatine catdirimki,bu sezon kesin son.Butun hadiseler siz fark etmeden aniden yoluna girecek.Her sey cok guzel yoluna girincen,bir de bakacaksiniz FINAL izliyorsunuz…..

    April 5th, 2008 | #

  18. NURTEN

    YA DÖRTGÖZLE SALIYI BEKLIYORUM BAYILIYORUM BU DIZIYE SALIGÜNÜ OYNAYACAK BÖLÜMÜN ÖZETINE NASIL BAKA BILIRIM BILEN VARSA LTFN BANA BI CEVAP YAZIN YA MERAKLA BEKLIYORUM HERKESE SELAMLAR

    April 5th, 2008 | #

  19. yorumcu

    Yorumu yazdığnız sitenin girişinde özet var.www.binbirgece.gen.tr

    April 5th, 2008 | #

  20. S;KOCHISARLI:NURTEN

    BAYILIYORUM BU DIZIYE YAW AMA SEHRAZATIN KÜSMELERINEDE COK KIZIYORUM COK KÜSÜYOR YA ONURA KÜSÜLÜRMÜ HIC YA BAYILIYORUM ONURA ALLAH AKILLAR VERSIN SEHRAZATA BY :razz:

    April 5th, 2008 | #

  21. emin

    Yasemin Onura oyunca icin kizmiyorum,yalanlarina gore gozden dusuyor,kiza artik baglandi daha bilmeden babasidir ya yok Sehrazati 2 plane koydu bence

    April 5th, 2008 | #

  22. emin

    9 yil kecdi acaba niye Nil bir defe de olsun aramadi Onuru/Cok komik

    April 5th, 2008 | #

  23. mila

    Bu sezon kesin bitmelidi,yoksa daha neler uyduracaklar,bakarsiz bide Keremin bir cocugu cikar)

    April 5th, 2008 | #

  24. cemre

    Bence Binbir gece çok ama çok güzel bir dizi.Hiç bir bölümünü kaçırmadan ailemle birlikte heyecanla izliyoruz.Binbir Gece hiç bitmesin.

    April 6th, 2008 | #

  25. HAYRANINIZIM

    :mrgreen: :twisted: :twisted: :smile: :smile: :???: :? ??::???: :evil: :grin: :razz: :neutral: :shock: :twisted: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :evil: :cool: :? ??: :smile: :smile: :eek: :roll: Ben Binbir gecenin hayranıyım her bölümünü merakla ve heyecanla izliyorum

    April 6th, 2008 | #

  26. nazlı

    BİNBİR :cool: GECE HİÇ BİTMESİN. BİTERSE HEPİMİZ ÇOK İZLİRİZ

    April 6th, 2008 | #

  27. KanDirildik

    Merhaba arkadaslar,
    ben Bin Bir Gece´ye fanatikdim :)
    AMa baktim ki, sadece yalan dolan ve biz izliyicileri sürekli aptal yerine koyuyorlar, sinirlenip 5 Haftadir izlememeye basladim.
    Ve simdik görüyorum ki, iyi birsey yapmisim…Dizi daha da bi sacma olmaya baslamis! Dahada aptal senaristler , aptal senaryo yazmaya devam etmis!
    Yazik yani!
    Hic sinirlerinizi bozmayin, bence bu dizi´ye bu kadar önem vermeyin! Verdikce Yönetmen denen dingil dahil, bütün senaristler kendini birsey sanip, iyice sacmaliyorlar!

    Sacma olan bir kac seyi anlatayim mesela:
    1. Peride o kadar karisiyken Cocuklu dul bir kadina, hemen isiniyor.
    2. Kerem o kadar asikken, Bennuyla evleniyor, Bennu hemen hamile kaliyor + Onur´la da barisiyor.
    3.Onur, sehrazati o kadar kiskanirken ucan kusdan, ne huysa, keremden kiskanmamaya basliyor.

    Hadi bunuda gecdik:
    4.Cansu neden ölüyor?
    5. Neden Sehrazat ve Onurun nasil evlendigi sahne yok?
    bi rüya ve ayni yatakda kalkan bir cift…
    e peki neden bakiliyordu bu dizi?
    Bunlar evlensin diye degil mi?
    ya daha aklima gelmniyen bir sürü sey var…

    her neysede, bu kadar insanlari aptal yerine koymanin veya profesyonel davranmamanin bir bedeli olmali aslinda. O yüzden kanal d´ye de sasiriyorm!
    Nasil bir tahammüldür bu?
    Sizlerde bakmayin benim gibi…
    ben son olanlari duyunca, komedi gibi geldi bana ve cok güldüm :razz:

    April 6th, 2008 | #

  28. yorumcu

    27 no’lu yorum hakaret içeriyor bu nedenle içinde bazı doÄŸrular olmasına raÄŸmen ÅŸahsım adına böyle yorumları tasvip etmiyorum.Ayrıca dizi herÅŸeye raÄŸmen bu kadar ağır eleÅŸtirileri hak etmiyor.
    Öte yandan dizilerde olayların çabuk geliÅŸmesi normal ve dizilerin mantığına uygun aksi takdirde uzun sürelerin geçmesi gerekirdi.(ÖrneÄŸin Peride hanımın aylarca klinikte yatması gerekirdi) .Ancak karakterlerden beklenmeyecek davranışlar(Onur gibi karizmatik adamın yalancı olması gibi) ile bıktırıcı aşırı tekrarlar bu dizide sıkıcı oluyor.Bu kadar güzel baÅŸlayan ve geliÅŸen dizide insan senaristlerden sonu gelmez ÅžOKlar yerine olumlu yönde biraz daha yaratıcılık bekliyor.Ayrıca ülkenin gündemi karışık ve gergin.Åžoklar’dan uzak mutlu bölümlerin ya da en azından ayrılıkların olmadığı bölümlere yer verilse rating azalmaz tam tersine artar.Bence içinde mantıksız olaylar da olsa mutlu geçen bölümlerin çok olması tercih edilir,ismi üzerinde bu bir masal dizisi.

    April 6th, 2008 | #

  29. mila

    Kandirildik amma tum dizilerde boyle syler oluyor ve galiba siz her bolumu izliyorsuz,her seyden haberdarsiz)

    April 6th, 2008 | #

  30. yorumcu

    Özet geç geldi kabul ancak dikkat edilirse bu bölüme yazılan yorumlar fazla değil.Bunda herkesi bıktıran ve bitmeyen ŞOKlar ve tekrarlar mı mı rol oynuyor yoksa dizinin karanlık bir tünele girmiş görünmesi mi?Ya da özet geç çıktığı için önceden yazan yorumcuların nefesi mi tükendi?Belki de hepsi.
    Senaristlerin malesef seyircileri özellikle Onur-Åžeharazat hayranlarını yılgınlık ve bezginliÄŸe sürüklediklerini düşünüyorum.İnsanın senaristlere ‘’Allah ÅžOKunuzu versin'’ diyesi geliyor(Åžaka!Biz ÅŸoklara ÅŸerbetliyiz ama Allah muhafaza senaristler ÅŸoka uÄŸrarsa kaldıramazlar biz de diziden oluruz).Ama merak etmeyin geçmiÅŸte olduÄŸu gibi seyirciyi sürekli gergin tutamazlar yoksa insanlar isyan eder ve patlar.Tahminime göre en fazla 2-3 bölüm sonra iÅŸler düzelir.

    April 6th, 2008 | #

  31. mila

    Her defa soz veriyorum kendime ozet okumayacam ,bence okumadan daha heyecanla izleriz diziyi amma kendimi tutamiyorum ve ozeti sabirsizlikla bekliyorum ve okuyorum.dun aklima geldi belki Sehrazatin yanina teyzesi gelecek,sok filan olmayacak bunlari yaziyorlar ki hepsi izlesin sali gunu Celsi-FB matci var ya o yuzden)zaten biz izliyoruz bu diziyi neden bizi aldatiyorsuz?

    April 6th, 2008 | #

  32. emin

    Ne Onurun teyzesini ,ne de ki Sehrazatin teyzesini hic hatirlatmiyorlar,sanki unutmuslar onlari ssenaristler.Gerci Sehrazatin teyzesini hic gostermediler

    April 6th, 2008 | #

  33. emin

    Niluferin annesi sag olsedi acaba Onur ne yapardi

    April 6th, 2008 | #

  34. KanDirildik

    Bakmama gerek yok. Etrafimdaki herkes bakiyor,anlatiyor… malesef!
    ve ister istemez bu sayfadaki özetlere ve yorumlarada bakinca insan anliyor!
    ANlayisi kit olanlar icin, cvp vermek zorunda kaliyorum.
    Artiiii: hakaret etmedim, ben kanimca olan dogrulari söyledim. Ve isteyen istedignide söyler!
    Ben o kadar bakmisim, o kadar beklemisim zamaninda…
    iyi söyleyince senden iyisi yok, aman bi öte git denilince, hakaret mi oluyor?!
    Cok sacma!

    April 6th, 2008 | #

  35. mila

    Galiba Sezen yuzunden Keremle Burakin yine arasi pozulacak.

    April 7th, 2008 | #

  36. emin

    Burak adam olmaz.Melekle cikirdi,simdi Sezene asildi

    April 7th, 2008 | #

  37. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    Ben herkesin yorumunu okuyorum hepsini yorumcu arkadasim çok güzel yaziyor ama bazi arkadaslar beni biraz kiriyorlar.
    Bu diziyi sevende olur sevmeyende bu gayet normal ama demeyin ki saçma falan senaristler sadece yeni macera bulmak istiyor.
    Tamam belkide bende düsündüm bazen bu kadarida olmaz artik diye ama yine de bakiyoruz ve heyecan dolu oluyoruz.
    Simdi sizler çok merak etmiyormusunuz Sehrazatin kapisini kim çalacak diye? Ediyorsunuz bence onun için ne söylerseniz söyleyin yine de bakmaya devam edecegiz çünkü ne olursa olsun bu diziye baglandik deliler gibi ve artik ne olursa olsun Finale kadar bakacagiz ayrilik olursa bile.
    Tamam bende bir daha ayrilik olursa bakmam diyorum falan filan ama yinede bakarim biliyorum.
    Saygilarimla Lütfiye…..

    April 7th, 2008 | #

  38. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    Burak sok olucak eger Sezenin kim oldugunu ögrenirse

    April 7th, 2008 | #

  39. yorumcu

    34.nolu yorumcu hala hakarete devam ediyor.’Anlayışı kıt’ olan insanlarla niye muhatap olup cevap veriyor ki,nasıl olsa anlamayacaklar!
    Halbuki haklı olduğu konular var ve belli ki çok severek izlediği dizi onu hayal kırıklığına uğratmış.Yorumunu daha uygun kelimeler seçerek yapsa hem sorununu iletmiş hem de diğer yorumcularla güzel bir diyalog kurmuş olur.Bunu yapmasını dililyoruz.

    April 7th, 2008 | #

  40. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    merhaba yorumcu

    April 7th, 2008 | #

  41. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    yarini sabirsizlikla bekliyorum ama bence daha da sabirli olucaz çünkü bence Sehrazat kapisini açar ve biz görmeden biter devamida haftaya olur ben biliyorum %100 eminim

    April 7th, 2008 | #

  42. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    Mila BBG hayrani Yasemin Hayrann ses çikmiyor sizden………

    April 7th, 2008 | #

  43. mila

    Lutfiyye ben burdayim .Dun sen niye yokdun?)Evet bencede 58 bolum Sehrazat kapini acarken biter,Ofcatlatacaklar bizi yionede,ama yinede 59 fragmandan belli olar

    April 7th, 2008 | #

  44. mila

    Nilufer babasinin esi oldugunu biliyormu acaba?Birde ne zaman DNA testi yapacak Onur,yani kor-kore kizi kabul edecekmi?

    April 7th, 2008 | #

  45. yasemin

    SELAM LÜTFİYE BURDAYIM

    DİZİ ACAYİP YÖN DEĞİŞTİRDİ NASIL YORUM YAPACIĞIMI BİLEMİYORUM

    April 7th, 2008 | #

  46. yorumcu

    58.bölüm özeti benim için bir sanki bir dönüm noktası oldu.Ordaki ŞOK yazısı herhalde bende -ve pekçok seyircide de- ŞOK yarattı.Tabi ki Salı günü ne olacak diye bir merakla bekliyoruz ancak heyecan katsayısı eskiden 100 ise belki şimdi 50-60.Bu durum gelen yorumların sayısı ve içeriğinden de belli.Bunu diziye bir ihanet olarak yorumlamayın,her ne olursa olsun seyredeceğiz ancak olumsuzluklar sürerse nasıl ki heyecan katsayımız düşüyorsa tepki katsayımız da artacak,daha şiddetli-hakaret içermeyen-yorumlar yazacağız.
    Bence bu noktaya gelinmesinde en önemli etken evlenmenin bir bölüm bile gösterilmeden gerçekleÅŸtirilmesi.Biz evlenmeyi tam olarak anlayıp algılayamadık çünkü çok kısa verildi.Bu nedenle halk arasında kuru nikahla yetinilmez düğün de yapılır.Daha sonraki bölümlerde de Onur-Åžehrazat’a az yer verildi.(MaÅŸallah dizi Burhan beyin konağına taşındı).Daha evlenme olayını tam olarak sindirmemiÅŸken yani tadına varamamışken Onur’un kızı ortaya çıktı ve malum bitmeyen ÅžOKlar.
    Senarist arkadaÅŸlar!Kış’la Yaz arasında Sonbahar ve İlkbahar var insanlar uyum saÄŸlasın hasta olmasın diye.Siz maÅŸallah bize uzun bir Kış yaÅŸattınız sonra bir dirhem Yaz ve yine Kış.Lütfen Kışı
    ılıman ve çabuk bitirin de Yaz güneşini tez görelim.

    April 7th, 2008 | #

  47. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    insallah

    April 7th, 2008 | #

  48. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    milacim dün ev misafir doluydu hani dedim ya sana yakinda abim evlenecek ondan bu son zamandir her hafta sonu birileri geliyor bende anneme yardim ediyorum ondan giremedim ama insallah yakinda her gün sizinle olacam evet yorumcu insallah yakinda yaz günesi görücez

    April 7th, 2008 | #

  49. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    aslinda günler geçtikçe dizinin sonuna yaklasiyoruz vallah bakin yarin 58.bölüm sonra olacak 60 sonra 70 en fazlasi 80 bölüme kadar sürer vallah ben simdiden üzülüyorum ne yapicaz sonra bir ayirlisiyla mutlu bir final görsek ne güzel olur

    April 7th, 2008 | #

  50. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    vay anam vay halime vay anam vay

    April 7th, 2008 | #

  51. hayrann

    Off Off herkese merhaba bakıyorum herkezde ümitsizlik bir sıkıntı aynı bende bu durumdayım büyük bir sabırla işlerin düzelmesini bekliyorum ama galiba hiç ümit yok :sad:

    April 7th, 2008 | #

  52. yagmur

    herkeze slm

    April 7th, 2008 | #

  53. yagmur

    lütfiye kim hamile buralardaysan hemen yazarmısın??

    April 7th, 2008 | #

  54. yagmur

    biz binbirgece sevenleri ve izleyenler olarak yine heyacanlı bi bölüm bizi bekliyo şahsen ben heyacanlanıyom ama bizi gercekten üzüyolar ve cok merakta bırakıyolar

    April 7th, 2008 | #

  55. mila

    Bende heyecanla bekliyorum .Ne olursa olsun en sevdiyim dizidi.Amma bu soklar bizi uzdu)Kim ne derse desin Nilufer diziye hic lazim deyildi.Bir yuk oldu.Biz Sehrazatdan bebek beklerken Bennu hamile oldu,sonrada Onurun kizi cikti

    April 7th, 2008 | #

  56. mila

    Dikkatinizi cektise onceler Onur Sehrazata salirildi,simdi aksine oldu.Hani Onurun Sehrazata duydugu buyuk aski?Evlenince az gosterdiler

    April 7th, 2008 | #

  57. emin

    Umarim mutlu biter dizi,turk dizileri genelde kotu bitiyorda

    April 7th, 2008 | #

  58. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Cocuklar her kese mehrabalar. :razz: Dun giremedim,cunki sinavim vardi.Ama Lutfiyye beni unutmadigin icin de tesekkurler.Gecelim asl konuya.Neden her kes ele dusunuyorki,kapi calinca dizi bitecek.Bilimiyorsunuz herden kendiniz de fark etmeden ssenaristlerin eline bir poz veriyorsunuz.Belki de dizi hemin bitmeyeceydi ama artik bitecek.Eger fark etdinizse biz ne vakt iyi bir seyler yaziyoruz tam eksi kotu bir sey cikir ortaliga.Herden dusunuyirumki,Nili de biz cikardik ortaliga.Baksaniz kac oyuncular bu dizide bir kac bolum oynadikdan sonra unutuldu.Ama bizler bir kac kere Nil hakda yazdik,halbuki biz onu hic bir zaman gormemisdik,sadece bir kere adini duymusduk,budur size Nil gozlenilmeden cikti ortaliga{olmus olsa bile}.Cok interesal diyimi.Sizlere de oyle gelmiyormu…….

    April 7th, 2008 | #

  59. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    yagmur ben birinin hamile oldugunu söylemedim ki neyse milacim bence Sehrazatin Onurla beraber çocuklari olmicak bir Kaan birde Nilüfer olucak tamam bu kiz lazim degildi tabi ki haklisin ama madem var o kizin sadece suçu yok diyorum yani o babasini aramaktan hiçbir suçu yok ki aciyorum ben ona hem çok tatli yazik vallah Sehrazat onu çok sevicek ama Onura çok kizacak affetmesi çok sürecek bence belkide ayrilmak bile ister ama sonra hastaligi ortaya çikinca beraber olurlar yada tam tersine ayrilirlar Sehrazat hasta oldugunu söylemez ve sonunda Onur tam ögrenince yanina gelir onu ne kadar çok sevdigini söyler ve ondan sonra Sehrazat ölür iste bu kadar sizleri üzmek istemem ama olabilir tabi ki bende isterim mutlu bir son en büyük arzum budur ama Binbir Gecenin sonu acili olur bizleri hep aglatir ama üzüntüden sevinçten degil bence mutlu sonunu bosuna bekliyoruz ama yinede unutamayiz bu diziyi mutlu son olmazsa bile bu dizi unutulmaz yasasin BBG

    April 7th, 2008 | #

  60. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Neden her kes bu bolume karsi.Bence cok guzel bir bolum olacak.Sehrazat da bu bolum bence her seyi oyrenir.Bilemezse de ne yapalim,canimiz sag olsun.Bir bolum daha su ssenaristlerin kaprizine dozeriz,Onsuzda ne yapsalar,ben bayiliyorum bu diziye. :wink: :wink:

    April 7th, 2008 | #

  61. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Lutfiyye Yagmur seni yalnis anlamis.Cunki sen yazmissin ya “vay halime”o da onu halime diyil hamile okuyub.Vallahi hepsi heyecandan…….. :lol: :lol:

    April 7th, 2008 | #

  62. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    evet bencede yanlis okudu heyecandan hepimiz ne yaptigimizi ne okudugumuzu bilmiyoruz vallah

    April 7th, 2008 | #

  63. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Ne diyorsun Sehrazat bu bolum de her seyi oyrene bilirmi,bir de kapini calan kim sence.Ben teyzesi ya da Hakan ola bilir diyorum.Bes sen……

    April 7th, 2008 | #

  64. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Olme canim Sadece bir gun kalib….. :wink:

    April 7th, 2008 | #

  65. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    özür dilerim mesajim çok uzun oldu pardon neyse bence bu bölümde ögrenmez ve kapisini çalan teyzesi olabilir aslinda ya da ben baskasini da düsündüm hani Nilüferi getiren çocuk var ya ya o gelirse Nilüfer nasil ne yapti diye sormaya gelirse o zaman Sehrazat herseyi ögrenir

    April 7th, 2008 | #

  66. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    canim benim ölmem merak etme Allah insallah bana bu dizinin sonuna kadar yeterince güç verir çünkü gerçekten her bölümde bayilacam sanki

    April 7th, 2008 | #

  67. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Bence o diyil.Hem de nerden oyrenecek adresi…..::???:

    April 7th, 2008 | #

  68. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    oh ne güzel ilk kez seninle ayni zamanda sitedeyiz Binbir Gece Hayrani

    April 7th, 2008 | #

  69. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    bilmem ki gedip Binyapidan alabilir yada baskasindan herkes biliyordur büyük Onur Aksalin evini ne dersin?

    April 7th, 2008 | #

  70. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Ya kusura bakma annem hemen internetden cik,telefonla konusacakmis.Bye ,Bye… :wink: :wink:

    April 7th, 2008 | #

  71. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    bye bye canim

    April 7th, 2008 | #

  72. yorumcu

    Bu nedir yahu , millet karalar bağlamış!Merakın azalması başka karamsar, kötümser olmak başka.Ben şahsen kötümser değilim ancak senaristlere malum nedenlerden kızgınım.Ama yine de en fazla 2-3 bölüm sonra işler tatlıya bağlanacak.Geçmişe bakın bu olumsuzluklar en fazla 5-6 bölüm sürmüş.Meraklanın ama karamsar olmayın çünkü zarardan başka hiçbir faydası yok.

    April 7th, 2008 | #

  73. yagmur

    evet lütfiyecim vallah yalnıış okumuşum binbirgece hayranı dogru söylüyon :grin: :grin: vallah yarın geceyi iple cekiom inanırmısınız sali günü yiyenimin dogum günü o gece binbirgece var diye dogum gününü bu gece kutluyoruz

    April 7th, 2008 | #

  74. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    ay yorumcu senin gibi ümitli olsam keske bir tek sen positifsin ben hep negatif oluyorum

    April 7th, 2008 | #

  75. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    ay yagmur desene sende büyük bir hayransin yani yiyeninin dogum gününü kutluyorum nice yillara

    April 7th, 2008 | #

  76. yagmur

    sagol lütfeyecim nice hep mutlu güzel yıllar bizimle olsun evet vallahi sırf diziyi kaşırmamak onun heyacanı salı gecesi tv de seyretmek sonra internetten seyredince okadar heyacan olmuyo

    April 7th, 2008 | #

  77. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    haklisin tv’de izlemek daha güzel canim

    April 7th, 2008 | #

  78. mila

    Kizlar yarin her sey belli olacak,eger nasib olursa yarin ben sitede olacam.

    April 7th, 2008 | #

  79. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Vallahi Yagmur sen iyi kurtulmussun.Cunki ben kendi dogum gunum saliya dusduyunden sirf Binbir gece izliyim diye evimize gelen misafirleri “Hadi size gule gule”deyib,hepsini teker teker evden cikarmisdim.Ah neler yaptirmadirmadim bu dizi bizlere……… :razz: :eek:

    April 7th, 2008 | #

  80. yorumcu

    Senaristlere bir defa daha kızdım.Böyle vefalı,sadık ve cefakar seyircilere neler çektiriyorlar.

    April 7th, 2008 | #

  81. serah

    yani bende hayranıyım bu dizinin ama baştan sona yazılanları okuyunca sıkıldım..sonuçta dizi bu bizde izleyici.artık adamlar ne yazmışne kurgulamışsa onu izlicez..istemeyen beğenmeyen izlemesin kardeşiiimmm :mrgreen: bir de bi hafta boyunca kimsenin başka bi işi yok mu bu diziyi meraklan bekliyorlar..dizinin ilk bölümleri muhteşemdi o kesin ama gittikçe sıradanlaşıyor ama yine de izliyorum..yazanın çekenin oynayanın eline sağlık :grin:

    April 7th, 2008 | #

  82. emin

    Sehrazat da illede tutdurdu kiz cocugu,sizce tuaf deyilmi?Onur nasil ona akti,sanki soylemek istedi

    April 7th, 2008 | #

  83. alper

    arkadaşlar sizcede iyi olmazmı ikisinin bir kız cocuqu olsa.Ben harika olur.

    April 8th, 2008 | #

  84. mila

    Alper ,guzel olurdu,amma bu ssenaristler bize umut koymadilar artik,bir bakarsan bide Keremin cocugu ortaya cikar)

    April 8th, 2008 | #

  85. yorumcu

    Gün içinde Kanal D’de yeni fragmanı seyredin.Eskisinden farklı.Firdevs mutfakta düşüyor.
    Şehrazat gülümseme ile herhalde kapıyı açıyor ancak gülümseme kayboluyor.Ne dersiniz Onur -Firdevs artık bakamadığı için - kızını eve mi getiriyor?

    Not:Yanlış anlamayın tüm görüşlere saygılıyım ama ÅŸu ‘ne olursa seyrederim’,'beÄŸenmeyen izlemesin’ görüşü biraz ‘restoranda ne verirseniz yerim’ ve ’siz de ne verilirse yeyin’ oluyor.Halbuki biz rating getiren müşterileriz ve müşteri de daima haklıdır.Biz de herÅŸeye raÄŸmen seyrediyoruz ve kimseye de seyretmeyin demiyoruz.Yapıcı eleÅŸtiri yaparız ve yapmaÄŸa da devam edeceÄŸiz.

    April 8th, 2008 | #

  86. by xXx

    AZERBAYCAN AZERBAYCAN AZERBAYCAN AZERBAYCAN AZERBAYCAN :grin: :grin: :grin:

    April 8th, 2008 | #

  87. yagmur

    allahın iziyle bi akÅŸam olsa da binbirgece baÅŸlasa dün gece rüyama girdi karma karışıktı ya neler olucak acaba ……..

    April 8th, 2008 | #

  88. mila

    Yorumcu ne zaman izlediniz? Bence eve getirtse bile Sehrazat hemen bir sey anlamaz.ILk gorunce Onurla kizi nerden bilecek ki onun kizi bence basga birini gorecek ve o yuzden soka dusecek.Belki Erdal kapisini calacak

    April 8th, 2008 | #

  89. mila

    Firdevs niye dusecek? O da mi hasta,bu ssenaristler her kesi hasta edecek

    April 8th, 2008 | #

  90. yasemin

    FRAGMANLAR TV’DE GÖSTERİLİYOR BEN 3 GÜNDÜR İZLİYORUM TV’DEN ÖZETİNİ AHUNUN ANNESİ BÜYÜK KIZA TOKAT ATIYOR MESELA FİRDEVS DÜŞÜYOR NİLÜFER YARDIM EDİYOR VS.VS…

    April 8th, 2008 | #

  91. mila

    Bende youtube den izledim.Anlasilan Sehrazatin yanina tanidigi birisi geliyor amma soylediklerinden Sehrazatin yuz ifadesiu deyisiyor.Kiz Onura gitme diyor,bence buda yalnis ne cabuk isindi babasina,gerci onun uvey babasida var imis.

    April 8th, 2008 | #

  92. yagmur

    vallah milacım bi firdevs le şehrazat kaldı hasta olmayan ama şehrazat sinyalleri yaktı gibi bayılmalarınla inşallah cok kötü bi hastalıgı olmaz AMİN

    April 8th, 2008 | #

  93. mila

    Yagmur Firdevs bayilmadi,ayagi nereyese capti)Sehrazatin hastaligini ise sona saklamislar galiba

    April 8th, 2008 | #

  94. emin

    Firdevs yikildiysa Onur mecbur kalib kizi ya evine ya da annesi gile aparacak.Kiz nasilda babasina gitme ,kal diyor,bence cok komik ve inandirici cikmadi

    April 8th, 2008 | #

  95. alper

    arkadaşlar bence yeni fragman cok daha güzel.

    April 8th, 2008 | #

  96. alper

    Ayrıca Buket’e yazık ya.Tabi oda orda terbiyesizlik yapmış ama daha küçük .

    April 8th, 2008 | #

  97. yagmur

    firdevs ayagı carparsa düşer düşüncede hastaneya gider hiç gitmedi ya onuda bi gün bi gece yatırırlar :???: :? ??:

    April 8th, 2008 | #

  98. murat

    bence en guzelını onur ayşegül varken yapıyordu be hem şehrazat hem ayşegulu ıdare edıyordu tıpkı benım ıgıbı oda bana benzer fizik olarak ben bıra zzayıfım

    April 8th, 2008 | #

  99. hayrann

    Onur kızını eve getırcek belkıde ama Şehrazata kızı oldugunu söylemez bir yakınının kızı falan oldugunu söyler :roll:

    April 8th, 2008 | #

  100. hayrann

    Ama pat diyede söylerse işte o zaman şok şok olurum :shock: :shock:

    April 8th, 2008 | #

  101. yorumcu

    Züğürt tesellisi belki ama herhalde fragman ve özetler hakkındaki ÅŸikayetlerimiz biraz da olsa duyuldu.58.bölümün 2.fragmanı yayınlandı(You tube 58,2.yeni fragman).Burada biraz ipucu-Firdevs’in düşmesi,Åžehrazat’ın kapıyı açtığı an(?) gibi- var.

    April 8th, 2008 | #

  102. yagmur

    eger onur nilüferi bi tanıdıgımın kızı diye tanıtırsa yani gercekten cok ayıp olur bizlere karşı şehrazatada yazık olur yani cok sacma olur :evil: :evil:

    April 8th, 2008 | #

  103. yorumcu

    Gelecek tahmini:
    2-3 bölüm Nilüfer’e alışma ve adaptasyon,3-4 bölüm güzel dönem,son 1-2 bölüm Åžehrazat’ın hastalanması(Sezon finali-final kötü bitecek ki millet kıvrana kıvrana yeni dönemi beklesin!) ve 3.dönem(Yeni sezon).Åžimdiden Kanal D,Yapımcı,yönetmen ve senaristlerin aklına sokalım da bu sezon diziyi bitirmesinler çünkü masala göre 3.çocukları olacak ve uzun seneler mutlu yaÅŸayacaklar.Masal yarıda kalmamalı.

    April 8th, 2008 | #

  104. mila

    Bence bu sezon biter,Cok seviyorum bu diziyi amma 3 sezon istemiyorum!

    April 8th, 2008 | #

  105. mila

    Arkadaslar diziden sonra sitede olun lutfen)BYE

    April 8th, 2008 | #

  106. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Dizi bitdikden sonra Turkiye vakti ile 23 00da her kesi burada gozluyorum…!!!!!!!!!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:

    April 8th, 2008 | #

  107. zeynep

    şimdiye kadar izlediğim yerler çok sıkıcı umarım tüm bölüm böyle sıkıcı geçmez

    April 8th, 2008 | #

  108. yagmur

    ya bukadar da olmaz ki şehrazat neden onurdan deilde o adamdan ögrendiiiii

    April 8th, 2008 | #

  109. hebele

    işte onurun şimdiye kadar ki tüm sacmalamalarının sonucu.
    böyle de ayrılırlar işte. belliydi böle olcağı.
    senaristler artık nasıl uzatcaklarını şaşırdılar. lastik gibi oldu dizi. bu gidişle 1oo sezon daha oynar. rating uğruna dizinin kalitesinden ödün verilior artık.
    ne diyim ya zırva hepsi.
    ayrıl barış nedir ya.

    April 8th, 2008 | #

  110. esin

    füsun gelmeyecek çünkü gerçek hayatta hamileymiş :) ))

    April 8th, 2008 | #

  111. hebele

    ohoo nerde kaldın sen yaa (: doğurdu bile (:
    artı 59.bölümde dizide.

    April 8th, 2008 | #

  112. esin

    bence buket bebekle ÅŸehrazata gidecek
    ÅŸehrazat ÅŸoka girecek :grin:

    April 8th, 2008 | #

  113. dudu

    Biz onları kültürlü zengin belirli bir seviyede tanıdık ama şimdi yaşadıklarının karşılığında davranışlarını hiç bir şekilde yorumlayamıyorum.Diziden gittikçe yoruldum artık.Seyretmediğim bölümde hiçbir şey kaçırmamış buluyorum kendimi çünkü hiçbir şey çözümlenmiyor.

    April 8th, 2008 | #

  114. eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    ya bu ne ya burdan tmc senariştlerine seleniyorum reyting kazanmak için olaylar başa sarmayın süreklihem bu adamın dizi sonu girmesini anlamadım ben sen vermişsin kızı bidaha niye geliyosun kızı soruyosun amacın babasına vermekti verdin olaylar artık onur şehrazat la gelişmiyor ve izleyici artık deli gelin ve kaynanayı izliyor dizinin amacından şaşmayalım lütfen

    April 8th, 2008 | #

  115. yorumcu

    Hakan’ı bilen yorumcuya tebrikler.59.fragmanı görünce karanlık tüneldeki yolculuÄŸun devam ettiÄŸini anlıyoruz.58.bölüm çok sıkıcı idi ve Burhan bey ailesine çok yer verildi.
    Senaristler bildiğimiz gibi.İnsanı ne kadar sıkıyorlar.Bıktırdılar.
    Biraz da olumlu sözler edelim.Süreç baÅŸladı.Öğrenme,ÅŸok(evi terketme),kararsızlık,kabullenme,destek olma.Ancak Åžehrazat’ın bu defaki gerekçesi beklendiÄŸi gibi yalan deÄŸil de Onur’un hamile bir kadını terketmesi.Halbuki Onur ,çocuÄŸun ihanet nedeniyle kendisinden olmadığını düşündüğü için terketti.Tabi Åžehrazat evi terk ettiÄŸi için Onur’u dinlemedi.Kerem ve Bennu araya girecek.Peride hn ve Kaan da etkili olacaklar.
    Dikkat ederseniz evi terketti,boÅŸanma lafı geçmedi.Åžehrazat Onur’u kaç kere affetti,ben sayısını unuttum.Merak etmeyin ,rahat uyuyun.2-3 bölüm sonra iÅŸler yoluna girer çünkü Onur’un suçu yok ve destekçisi fazla.Enteresan olan Åžehrazat’ın eski evine taşınması.Onur o kapıda az yalvarmadı.Onur 2-3 bölüm sonra Nilüfer’i alıp o kapıda af dileyecek.Onur’un da kızı ile yaÅŸamaya karar vermesi de güzel bir davranış.
    Tahminime göre senaristler epey beddua almışlardır.Aslında hak ediyorlar.İyi bölümleri dirhemle verip kötü bölümleri uzatmasalar da hayır duası alsalar ne olur.Bıktıran tekrarlar.Yapımcı ve yönetmen daha yaratıcı ve olumlu senaryo yazarları bulamıyor mu?
    Bu arada Kerem’in babası ile konuÅŸma sahnesi çok etkileyici idi.
    Füsun fanatiklerinin gözü aydın.

    April 8th, 2008 | #

  116. S;KOCHISARLI:NURTEN

    YA BEN BIN BIRGECE HAYRANIYIM AMA TEK KIZDIGIM NOKTA REKLAMLARRRRRR COK SIK VERMEYE BASLADILAR INSAN TAM TADINI ALIRKEN REKLAM COK KIZIYORUM YETKILILERE DOYRULURR :evil: :evil: :evil:

    April 8th, 2008 | #

  117. yorumcu

    Unuttum ekleyeyim.Senaristlerin Onur’u düşürdüğü duruma bakın,yalancı,korkak,pısırık ve sözünde durmayan bir karizmatik(!) adam.Bir karakter anca böyle harcanır.Halit Ergenç buna nasıl katlanıyor anlaması güç.Åžehrazat ise karakter olarak dorukta.Kerem ve Bennu erdemli.Onur da bu hali ile A.Kemal,Burak’tan sonra 3.sıraya yerleÅŸmiÅŸ oldu.Yazık!

    April 8th, 2008 | #

  118. mila

    Eh sacmaladilar yine.Bu adam niye ofise deyil Onurun evine gitdi?

    April 8th, 2008 | #

  119. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Ya cocuklar fragmanda Sehrazat Onuru terkmi ediyor:???:Duzmu,anladim:???:Ama cocuklar icime bir sey cokdu,hani Sehrazat Onuru affedince dizi bitecek diye… :sad: Ah Onur ne yapdin sen.Hic sana yakisirmidi boyle yalanlar…..Ama bir sey farkindamisiniz Niluferle Onur nasil bir birine benziyorlar.Vallahi bu bir dizi olmasaydi kesin bu kiz onun kizidir deyerdim.Yani ayni mavi gozler,ayni cizgiler,ayni sarishinlik…….Acaba gercek hayatda akrabasi filanmi………:???: :roll:

    April 8th, 2008 | #

  120. hayrann

    Bu bölümden sonra olumlu hiç bir şey yazmıcam şimdiye kadar izledigim en kötü bölümdü benim için.Hanı Onur Şehrazat olmadan yaşayamazdı onsuz bir dünya düşünemıyordu hepsı yalanmış Onurun umrunda bıle degilŞehrazat üzülmüş merak ediyomuş hiç.Şimdi vrsa yoksa Nilüfer alsın Nilüferi paşa paşa evinde otursun sinir oldum ya Şehrazatta evi terk ediyo zaten.Aman Nilüfer kırılcak üzülcek dıye aklı çıkıyo ya Şehrazat orda üzülmüş endişe etmiş Onurun umrunda bile degil Onurun o büyük aşkı fasa fisoymuş meger bu hafta geçmez benim için en uzun hafta olucak çünki sinir oldum :evil: :evil:

    April 8th, 2008 | #

  121. hayrann

    Firdevsinde düşmesine çok güldüm kadın ayakta dikilirken birden kendini yerde buldu hiç gerçekçi bir sahne degildi barı bır taburenın üstüne falan çıksaydıda öyle düsseydi :lol:

    April 8th, 2008 | #

  122. mila

    Hayran haklisin.Nefret etdin Onura.Bi kiza gore henuz bilmiyor ki kizidi ya yok Sehrazatdan vaz gecmeye hazir,hic Kaanda umrunde diil.Fragmanda bana oyle geldi Sehrazat kizi gorecek,Onurun kucaginda Kaan vardi ona da sasirdim.eh neyse simdi hastaligi uze cikacak o zaman barisacaklar

    April 8th, 2008 | #

  123. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Onurun Sehrazata duydugu askda yaniliyorsun.Adam evvelki tek seviyor Sehrazatini.Ama ne yapsin,kizindan imtinami etsin.Hem de hem Sehrazati hem de Niluferi,Kaani kayb etmek korkusu var,Bu yuzden soyledi butun yalanlari.Tabi bu zaman hata yapdi..Ama ne yapsin seviyor insan….. :wink:

    April 8th, 2008 | #

  124. hayrann

    Şehrazat Onuru arıyor Onur tel açmıyor ben olsam sinir olurdum şehrazattan hiç beklemedigim tepkıyı gördüm nasılda sabır gösterıyo Onurda yalan üstüne yalan tek ayak üstünde dokuz tana yalan uydurdu yok telefonunu kaybetmış yok toplantı varmış sen neymıssın be Onur sen benım gözümde tektın ama malesef hayal kırıklıgına ugradık :sad:

    April 8th, 2008 | #

  125. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Tamam ben razi henuz belli diyil kizidirmi acaba…Ama insanlikdan soz gediyor.Ne yapsin Nilufere sen bekle,kizim cikarsan seni alacam,cikmazsansa seni bir yerlere verecem desin.Ya cocuklar kizin annesi olmus,tek umidi Onurun onun babasi olmasi ihtimalidir.Tabi konlunu de alacak yanina da gelecek…..Sizler de ise bir kadar insaf olsun……..

    April 8th, 2008 | #

  126. hayrann

    Ne oldu şimdi Şehrazat elın adamından ögrendi Onurun bir kızı oldugunu halbukı Onur kendı söleseydi işler böylesine arap saçına dönmezdi Fragmanda Şehrazat Kerem ve Bennuya da hesap soruyo onlarda ikinizin çözmezsi gereken bir olaydı gibi laf ediyolar

    April 8th, 2008 | #

  127. mila

    Acaba Onur yeni mi evine kizi goturecek,yoksa o da eski evine donecek.Yeni evine goturse gercektende onda vicdan yok.Bu kiz zaten annesi gibi olacak,ona inanmak olmaz

    April 8th, 2008 | #

  128. mila

    Niluferi canlandiran kizin ismi Kayra/ O konuk oyuncu sayilir ,ben belende konuk oyuncular dizide az kaliyorlar,oyle deyilmi?

    April 9th, 2008 | #

  129. emin

    Iyi oldu Sehrazat evi terk etdi,kim olsa oyle yapardi.Simdi Sehrazatin hastaligi yuze cikacak galiba

    April 9th, 2008 | #

  130. yorumcu

    59.fragmanı bir kere daha seyrettim.Herkes Åžehrazat’ın Onur’un yalanlarına kızmasını beklerken onun takıldığı konu hamile iken onu da terketme ihtimali(!).Halbuki Onur ihanet yüzünden bıraktı ve hamileliÄŸin kendisinden olmadığına inanıyordu.Bir de Onur hala DNA testi yaptıracak ve de kızım da olmasan bırakmam diyor yani evliliÄŸini tehlikeye atmayı göze alıyor.Bu kadar senaryo tutarsızlığı olmaz.
    Birkaç bölüm sonra barışacaklarını bile bile arada geçecek sinir bozucu bölümleri seyretmek eminim pekçok kişiyi çileden çıkarıyor.
    GeçmiÅŸte bir arkadaşım diziyi seyretmez bana sorardı ‘hala birleÅŸmediler mi’ diye.’Hayır’ deyince de ‘BoÅŸver seyretmeÄŸe deÄŸmez ‘derdi.(Aslında o baÅŸka birÅŸey derdi de yazmaÄŸa terbiyem müsade etmiyor.)
    Åžimdi iÅŸin yoksa özeti bekle.BaÅŸlıklar malum.’Onur ÅŸokta’,'Åžehrazat Onur’u terkediyor’,1-2 bölüm sonra baÅŸlar’Åžehrazat Onur’u affedecek mi ?’.Bari özetleri açık yazsalar.Nerde…Bulmaca.Binbir gece kadar seyirciyi geren ve yoran bir dizi herhalde zor bulunur.Allah sabır versin.Ne verirseniz seyrederiz diyenlerin de gözü aydın,kutlu olsun.

    April 9th, 2008 | #

  131. mila

    Cok komik.Her seyden vaz geciyo henuz bilmeden ki kiz onundu ya yok

    April 9th, 2008 | #

  132. mila

    Demek ki kizi Sehrazatdan onemli.Yaziklar olsun ssenaristlere.Bizleri kandiriyorlar

    April 9th, 2008 | #

  133. Kaan

    Kayra kizin ismi degil, Kayra senocak onu getiren adamin adi.
    Ya benim en cok hayatta sinir oldugum seylerden birisi konusmamak. onur sehrazatla konusmak yerine icin yalan söylüyor. Sehrazat niye böyle yaptin diye sormadan cekip gidiyor. Galiba dizinin sonu mutlu son olmiyacakta ona hazirliyor bizi senaristler. Neyse bu arada füsunun dönmesine sevindim. Yonca Cevher gercekten cok iyi bir oyuncu.

    April 9th, 2008 | #

  134. mila

    Anladim,demek Kayra kizin adi deyilmis.Lutfiyye ,nerdesiniz kizlar? Dun ki bolimden sonra hirsimmi birileri ile paylasmak istiyorum))

    April 9th, 2008 | #

  135. hayrann

    Bu bölümde Firdevse sinir oldum Onur Nilüfer nasıl dıye aradıgında hep yok üzgün bişey istemıyo gibi acındırıcı laflar ediyo Onuru üzüyo al senın olsun Nilüfer sen bak madem kız tabıkı üzgün annesini kaybetmış hayatta başka kimsesi yok

    April 9th, 2008 | #

  136. AYSUN

    hayranıyın doğrusu cok guzel bır dızı nilifere bıraz sınırlendım cunku onuru bırakmadı onurunda işi var dır dimi amaaa

    April 9th, 2008 | #

  137. mila

    Ssenarisstler Onuru uc-bes kurusluk bir adam yaptilar

    April 9th, 2008 | #

  138. yorum

    :roll: yok iyice tutarsızlaştı bu dizi artık ne yapacaklarını şaşırdılar
    hem su keremin kardeşi ve babası nasıl oluyo da bir zamanlar
    dükkanin borçlarını ödeyemeyecek kadar kötü durumdayken lüks sayılabilecek bir evde oturuyolar ev resmen boğazı görüyo bu zamanda normal evler bile üç yüz dört yüz milyarken bole evler en az yarım tirilyon biraz ters düşmüyor mu senaristler ne dersiniz!!!onların biraz daha vasat hatta gecekondu sayılabilecek bir evde oturmaları gerekiyodu mantıklı olan bu :wink:

    April 9th, 2008 | #

  139. yorumcu

    Aslında bu siteye yazılan yorumlar artık yorumun dışına çıktı.ÇoÄŸunluk rahatlamak ve deÅŸarj olmak için yazıyor.Sebep de senaryonun mantık dışı olması.UÄŸruna baÅŸkasını öldürecek kadar seven ,sonsuza kadar seveceÄŸim ,sen olmazsan yaÅŸayamam diyen Onur ,’Nilüfer kızım olmasa da bırakmam,Åžehrazat da bunu kabul etmez’ diyor.Eeee..ne demek istiyor?Mantık var mı?Bakalım senaristler Onur’u affettirmek için ne yapacaklar?Orman sahnesi mi yoksa Åžehrazat’ın evinin kapısı mı?
    Åžehrazat’ın terketme sebebi de mantıksız.Hamile iken onu bırakır mıymış?Bir kere Onur ihanet nedeniyle bıraktı.Herhalde Åžehrazat ihaneti düşünmüyor!Adam Kaan’ı kabul etti,kendi cocuÄŸunu karısı hamile iken nasıl bırakır?
    Çok merak ediyorum senaristler hangi mantıkla bunları birkaç bölüm sonra barıştıracaklar?
    Diyeceksiniz ki bunları barıştırmazlar.O biraz zor buna cesaret edemezler.Zaten fragmanda Åžehrazat’ın yüz ifadelerinden belli,hiç kızgınlık yok hüzün var.
    Bu aralar rahatlamak için sık yazarsam kusuruma bakmayın.
    Bu arada hala iyimserim ancak mantıksız bir şekilde oyalanıp
    boşuna gerdirilmekten dolayı kızgınım.

    April 9th, 2008 | #

  140. alper

    Bu fragmanda en beÄŸendiÄŸim yer ise Füsun’un gelmesi idi.Valla özlemiÅŸiz ya.

    April 9th, 2008 | #

  141. yorumcu

    Kızgınlığım geçince olumlu yazma dürtüsüne kapılıyorum.

    Olaya bir de baÅŸka cepheden bakabiliriz.
    Özeti henüz görmedik ama fragmandan anlaşılan ya da senaristlerin bize vermeye çalıştığı-daha iyi verebilirlerdi ancak bu kadar kötü verilebilir-mesaj Onur’un gerçek babalık duygusunu-Kaan’ı ne kadar da sevse bu duygu farklı-Nilüfer’le tatması.Bu durumda Onur’un kızını en az Åžehrazat kadar hatta ondan bile fazla sevmesi yadırganamaz.Zaten Onur’un tavrı da bunu gösteriyor.Fazla üzülmüyor hatta belki Åžehrazat’ın kendisini anlamasını bekliyor.Ayrıca özünde -Kerem’in Bennu’ya söylediÄŸi gibi- Onur masum,yalan hariç.

    Öte yandan Åžehrazat’ın yalana deÄŸil de - ki nefret ediyordu - hamile iken terketmeye kızması daha kolay düzeltilebilecek bir hata(Senaristler barışma kolay olsun diye bu mantığı kurmuÅŸ olabilir).
    Ayrıca bir görüntü hilesi deÄŸilse Åžehrazat Nilüfer’e ÅŸefkatle bakıyor.Çocuklara olan merhametini düşünürsek sanki barışma hamlesini bu defa Åžehrazat yapacak gibi.
    Tabi bunlar iyimser yorumlar ,bizim senaristlerin ne yapacağı belli olmaz,sağ gösterip sol da vurabilirler ama barışmayı birkaç bölüm içinde gerçekleştirecekleri kesin.Bundan kaçamazlar.

    April 9th, 2008 | #

  142. hayrann

    Ahanda yazıyorum :mrgreen: Şehrazat hastalanıp hastaneye yatıcak belkı yogun bakıma falan alıcaklar Onurda kahrından mahfolucak şehrazatı üzdügü için bizaman Şehrazata olanları anlatamıcak falan filan Nilüfer Kaanla birlikte duracak he ne dersiniz çok mu uçtum :lol:

    April 9th, 2008 | #

  143. mila

    Ilk anda bende oyle dusundum ki Sehrazat kiza oyle bakiyor amma galiba aldatici fragman.Ilk olarak Sehrazat barismasin cunki bu sefer Onur suclu

    April 9th, 2008 | #

  144. selin

    OH BE Cok sukur Fusun geri geldi. Insanlar biraz tiyatrocudan gercek oyunculuk gorsun!

    April 9th, 2008 | #

  145. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Biliyormusunuz,Sehrazatin aklinda hic bir seye bakmayarak Onur kadinlara aldatan,onlara nefret eden,onlarla kotu davranan,onlari hep alcaldan bir adam kimi kalacak.Cunki hic bir seye ragmen o onunla siyah bir gece yasayib.Baksaniz ilk olarak aklina ne geldi.”Onur Nili hamileken bile bile terk etmis onu”.Bir zamanlar haksiz olarak Jaleye inanib duyunden kacdigi gibi.Biliyormusunuz ,bu artik psikoloji.Ne kadar ona guvendiyini gosterse bile Onur bir yanlis sey yapan gibi gunahi baskasinda diyil Onurda bulacak,gunahsiz olsa bile…….

    April 9th, 2008 | #

  146. 'BINBIR GECE' HAYRANI

    Neden bu dizide mutlu bir cocuk yok..Burcu Buket manyak babalarindan cekiyor,Kaan ilk anlardan olumle karsi karsiya geliyor,babasizligin mutsuzlugunu yasiyor,simdi ise Onur ona bir babalik yapinca Sehrazat onlari ayiracak,Umit ta simdiden ortalikta kalmis gibi cunki Ahudan cekecekleri var hele onun,Nilufer ise annesini kayp edip ortalikta kalmis.Bu ssenaristler hic acmiyormu bunlara..Ama bir seye cok sevindim,Fusun kayitmis,vallahi Burhanlar alesinin tadi tuzu kalmamisdi seyr etmek icin.Ahuyla Alikemalin birgelik sahnelerinde ise kusura bakmayin irgeniyorum..Fusun Ahunun yaninda guzeller guzeli ve cok iyi kalbli biri..Bence her seye ragmen cocuklarini ondan ayirmakda cok yalnis yaptilar,baksaniz ya neler cekiyorlar babalarindan…….Cok aciyorum ben onlara… :sad: :sad:

    April 9th, 2008 | #

  147. mila

    Neden simdi ortaya cikti bu kiz.Cok komik oyle deyilmi,babasini tanimadan artik ona baglandi

    April 9th, 2008 | #

  148. melde

    fisunun dönüşünden sonra ben sırf ahu ve fusun için izlerim valla bu diziyi ikiside birbirden iyi oyuncu

    April 9th, 2008 | #

  149. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    merhaba arkadaslar nasil bildim ama size söylemistim o adamin gelecegini neyse ben çok sinir oldum onun için yorum yazmak istemiyorum vallah

    April 10th, 2008 | #

  150. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    yok milacim ben biktim gerçekten vallah siz olmazsaniz yanliz dayanamam çoktan birakirdim neymis simdi onur kizdan baska birsey görmüyor ya kaan aman bel vallah bu kadari olmaz adam o kadar büyük bir aski nereye gömdü unuttu resmen sehrazati demek ki eski nisanlisini daha çok seviyormus simdi bunlar ayri kalacaklar sonuna kadar biliyorum sehrazatin da hastaligi çikacak söylemicek ve onur bunu son bölümde ögrenecek ama sehrazata gidince o ölecek biliyorum bu dizi çok kötü bitecek tamam ben biktim dayanamiyorum keske bu diziye bakmaya hiç baslamasaydim simdi biktim ama yinede birakamiyorum öf öf öf

    April 10th, 2008 | #

  151. yorumcu

    Senaristler malesef Türk milletinin özelliklerini iyi kullanıyorlar.
    Tüm doÄŸulu toplumlar gibi Türk toplumu da karamsar,kötümser,kaderci ve acı çekmeyi seviyor.İp cambazı ip üstünde yürürken Batılılar ‘ha geçti geçecek’ derken DoÄŸulu toplumlar’ ha düştü düşecek ‘ diye seyrediyor.Bu kadar seyirci içinde bu siteye görüş bildiren çok az.Hele ÅŸikayetçi olanlar çok çok daha az.’BeÄŸenmiyorsan izleme’ ÅŸeklinde tepkiler alıyoruz.
    Senaristlerin mutlu bölümlere az yer vermesi de bu yüzden.ÇoÄŸnluk ‘oh oh ‘ yerine ‘ vah vah’ diye seyretmekten memnun.Ancak herÅŸeye raÄŸmen dizi tekniÄŸi gereÄŸi gerilen insanları da sürekli geremezsiniz(Aynı bir halat gibi,sonunda kopar).GeçmiÅŸte olduÄŸu gibi rahatlatıcı bölümler de gelecek.Ana-oÄŸul birtarafta baba-kız birtarafta diziyi uzun süre böyle götüremezler,bitiremezler hatta dizi bu sene bitmez daha çok olay var barışma,hastalık,üçüncü çocuk,Bennu’nun bebeÄŸi,Füsun’un dönüşü,Sezen vb .Hatırlayın ayrı oldukları bölümde bir nedenle daha çok bir araya geliyorlardı.(Mihriban’ın kaçırılması,Peride’nin intiharı vb.)Bir de olumlu yönünden bakın,onları daha çok göreceksiniz.Bazı nedenlerle mecburen Kıraç’ın hüzünlü ancak güzel fon müziÄŸi eÅŸliÄŸinde bir araya gelecekler.(Bu arada Kıraç’ın müzikleri harika).Burhan bey’in konağından da kurtulacaksınız.
    Bir diÄŸer konu da ÅŸu :Bu diziyi aÅŸkla fazla ilgilenmeyen aileler de seyrediyor.Evlat da önemli.Åžehrazat, Kaan’ı Onur’dan fazla sevdiÄŸini geçmiÅŸte sık sık vurguladı.Onur’un da kızına aynı deÄŸerde önem vermesi de yadırganmamalı.
    Diyecekseniz ki ‘Yeter bu kadar felsefe’.Ama bunlar hayatın gerçekleri.Bunları bilerek olayları biraz da kabullenmek daha iyi deÄŸil mi?
    Özeti henüz görmedik ama fragmana göre 59.bölüm çok sert geçecek:Bir sakinleştirici alıp öyle ekran başına geçin.Kalp ve tansiyon hastaları izlemesin.Benden söylemesi.

    April 10th, 2008 | #

  152. mila

    Onurun karari kizi evine goturmek,bunu bilduk.Acikcasi ozetde bir yenilik gormedim,zaten fragmandan belli oldu her sey

    April 10th, 2008 | #

  153. mila

    Bu bolumdede Evliyaoglu ailesine fazla yer ayirdilar.Onur Sehrazata aciklama yapmakta gucluk ceker,demek Onur suclu,bizde Sehrazati Onuru dinlemek istemedikde sucluyorduk

    April 10th, 2008 | #

  154. esma

    bu dizi çok güzel bence şehrazata onur söylesin olumlu mkarşolar diye düşünüyorum

    April 10th, 2008 | #

  155. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    çok üzgünüm aglamak istiyorum :cry: :? ??: :sad: birde sinirliyim :twisted: :evil:

    April 10th, 2008 | #

  156. yorumcu

    Kusura bakmayın.Özetin sonunda yer alan ve aslında fragmanda cevabı verilen soruları kesmişim.Üzülerek aşağıda veriyorum.

    Åžehrazat Onur’u terk edecek mi?(EVET AMA GEÇİCİ) EvliyaoÄŸlu ailesi Buket ve Umut’u bulabilecek mi?(BULURLAR İNÅžALLAH) Sezen Burak’ın aşırı ilgisine nasıl bir tepki verecek?(BİLMİYORUM,DERT DEĞİL) Onur’un aldığı önemli karar ne?(KIZI OLSA DA OLMASA DA BIRAKMAYACAK,ÅžEHRAZATA RAÄžMEN.ASIL PERİDE HANIM NE YAPACAK?HERHALDE ÖZ TORUNUNU EN AZ KAAN KADAR SEVECEK. )

    Kötümser arkadaşlar.Eğer Şehrazat yüzüğü çıkarır veya boşanma davası açarsa barışma zaman alır.Aksi takdirde birkaç bölüm sonra iş tatlıya baplanır.Merak etmeyin.

    April 10th, 2008 | #

  157. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    insallah yorumcu senin kadar ümitli olsam bende ama olamiyorum bende ümit diye hiçbirsey kalmadi

    April 10th, 2008 | #

  158. yorumcu

    Mecbur deÄŸilsiniz tabi ama biraz anlayışlı ve sakin olmaya çalışalım.Ne de olsa bu dizi bizim.Tamam bu kız ortaya çıkmasa daha iyi olurdu.Ancak olan oldu.Onur’a pısırık ,korkak ve yalancı olduÄŸu için ben de kızıyorum ama Kerem’e de söylediÄŸi gibi kızını babasız bırakmamak uÄŸruna herÅŸeyi göze almasını takdirle karşılamak gerekir.
    Åžehrazat da enteresan bir ÅŸekilde yalan yerine onu da hamile iken terkeder mi saplantısına kapılmış(senaryo tutarsızlığı).Kızına sahip çıkan insan evli olduÄŸu kadından doÄŸacak çocuÄŸunu bırakır mı?Onur,ihanet yüzünden bıraktığını ,hamileliÄŸin kendisinden olduÄŸuna inanmadığını anlatamıyorsa senaryo tutarsızlığı ,anlattığı halde Åžehrazat inanmıyorsa Åžehrazatın katı olması anlamına gelir.Yalanı öne sürseydi Åžehrazat haklı olurdu.Bu durumda ÅŸoku atlattıktan sonra Åžehratın’da,karakterine uygun olarak ,kızı kabul etmesi beklenir.Onur’un Kaan’a-evlendikten sonra yaptıklarını da unutmayalım.
    Bu arada 59. fragman ve özet eskilere göre daha derli toplu.Fazla soru sordurmuyor.

    April 10th, 2008 | #

  159. mila

    Diziyi tamamen deyistirdeler.Hani buyuk asklari?Hepsi yalanmis

    April 10th, 2008 | #

  160. yorumcu

    Åžehrazat da Kaan hastalanınca Onur için umurumda deÄŸil demiÅŸti.Ayrıca geçen seneki bölümlerde Onur’u sevdiÄŸi halde Kaan’la anlaÅŸabilmesini ÅŸart koÅŸmuÅŸtu.Onur da aynı davranışı bekleyebilir.Bence Onur’u herÅŸey için eleÅŸtirebiliriz ancak evladına sahip çıktığı için deÄŸil.Åžehrazat’ın da katılığı bırakıp ÅŸoku attlattıktan sonra anlayışlı davranarak Nilüfer’i kabul etmesi beklenir.Aksi durum mantıksız ve acımasız olur.Onur ne yapsın?İhanet etmedi,suçsuz.Masum bir çocuÄŸu ortalıkta mı bıraksın?Kusura bakmayın bu konuda biraz farklı düşünüyoruz.Ancak ben Åžehrazat’ın insancıl karakterine uygun ÅŸekilde davranarak kızı kabul edeceÄŸine inanıyorum ancak bu birkaç bölüm sürebilir.

    April 10th, 2008 | #

  161. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    evet milacim ask kayboldu Onur için en önemli Sehrazat degilmis meger tamam bakin kizini biraksin demiyorum asla öyle birsey söylemem zaten aksine hosuma gitti Onurun kiza sahip çikmasi ama Sehrazatida unutmasi gerekmiyordu bence Kaanida Sehrazatida Annesinide unuttu adam vallah ben ona çok kiziyorum bakim yemin ediyorum ki eger bunlar bosanalim falan derse vallahi de billahi de bakmam artik yemin tamam ayrilicaklar ama birkaç bölüm sonra barisirlar umarim ha birde bu arada Onurcum birazda karinla ilgilensen hasta oldugunu bilirdin kadin ölürse insallah sende vicdan azabindan ölürsün gerçekten çok kizdim Onurun bu son yaptiklarina adam resmen ailesini birakti ne vardi yani bastan beri söyleseydi Sehrazata benim bir kizim var diye aman öf bu günlük yeter konustukça sinirleniyorum hadi arkadaslar yarin görüsürüz insallah

    April 10th, 2008 | #

  162. yorumcu

    Onur-Şehrazat hayranları,bu ne karamsarlık?Bu ne ümitsizlik?
    Merak etmeyin,yüzük takılırken verilen yemin gibi sözler 3 bölümlük müydü?Onlar hala geçerli.Kaygılanmayın,2 senedir ne şoklar atlattınız,bunu da atlatacaksınız veya atlatacağız(Galiba ben de sizin tarafınızda yer alıyorum(?) )
    Daha durun masala göre 3.çocuk olacak ve masalın sonunda ölüm yok .Nerden biliyorsunuz belki de Nilüfer Kaan’ın çok seveceÄŸi ablası olacak.Lösemili kızı o kadar sevdi ,Onur babasının kızını mı sevmeyecek?
    Anahtar Kaan ile Peride hanım’ın elinde.Onlar bu iÅŸi tatlıya baÄŸlamaya yardımcı olacak.Tabi birkaç bölüm sabredeceksiniz.

    April 10th, 2008 | #

  163. 'ILLEGAL

    None…

    None…

    April 13th, 2008 | #

  164. serap

    :oops: binbir gece dizisinin eski tadı kalmadı bence saçmalamaya başladılar.eski bölümlerini özler olduk.heyecan kalmadı.hoşçakalın. :cry:

    April 13th, 2008 | #

  165. egesu

    :mrgreen: Bende binbir gece dizisini izliyorum.Ama nedense cıvıtmaya başladılar. Hele bu bölümünde Şehrazat çok kızıcak.
    çok kötü geçecek.Haftaya ne olacak acaba :roll: :neutral: :twisted: :shock: :smile: :???: :cool: :evil: :grin: :oops: :razz: :wink: :cry: :eek: :lol: :mad: :sad: ?

    April 13th, 2008 | #

  166. hulya

    ya senaristler iice saçmaladı daha mantıklı bişeyler yapsalar yani şimdi yeni mimarın yaptığıda işmi iice komediye döndü film

    May 27th, 2008 | #

  167. Tadalafil and proscar propecia success.

    Do generic propecia work….

    Pill propecia. Side effects of propecia finasteride mg. Generic propecia. Propecia online lowest prices for hair loss reduce. Propecia pill. Propecia side effects fre….

    July 30th, 2008 | #

  168. farshad

    :oops: :lol: cok oozadi ya bitirin banje tadi kacmadan

    October 2nd, 2008 | #

  169. serik3331234

    :lol: :lol: :lol: :lol:

    May 13th, 2011 | #

  170. chubby tranny

    hung tranny…

    teen tranny…

    September 17th, 2011 | #

Sizde Yorumunuzu Yazin!

:mrgreen: :neutral: :twisted: :shock: :smile: :???: :cool: :evil: :grin: :oops: :razz: :roll: :wink: :cry: :eek: :lol: :mad: :sad:

Yorumlar RSS. | TrackBack URI

Domain